από metereologos.gr
Δευτέρα 21 Μαΐου 2018
 
 

Το rebranding του Αλέξη Τσίπρα

εκτύπωσημικρό μέγεθος  μεγάλο μέγεθος

 

«Η "πολιτική εικόνα" διαμορφώνεται με τον ίδιο επιτηδευμένο τρόπο όπως τα πιο επιτυχημένα προϊόντα. Η συσκευασία, η ετικέτα, το χτίσιμό της, η διαφημιστική δύναμη είναι τόσο μεγάλα σήμερα που σχεδόν ο καθένας μπορεί να γίνει, να φαίνεται και να ακούγεται πολιτικά ελκυστικός ακόμα και στον πιο απαιτητικό και δύσκολο πολίτη».

Σε αυτές τις αρχές του πολιτικού μάρκετινγκ μπορεί να διακρίνει κανείς ευκρινώς την - κατά τα άλλα - πολιτική πλατφόρμα στην οποία κινείται ο πρωθυπουργός Αλέξης Τσίπρας απλώς για να ξαναφτιάξει την εικόνα του αλλά και να δημιουργήσει ένα νέο προφίλ της  κυβέρνησής του, δεδομένου μάλιστα ότι ποτέ δεν φεύγουν από τη σκέψη του οι κάλπες.

Γι' αυτό επέλεξε να κινηθεί αυτόν τον Σεπτέμβριο στα μονοπάτια της επιχειρηματικότητας, των μεγάλων έργων και των επενδύσεων, δηλαδή τα πεδία εκείνα στα οποία όχι μόνο δεν είχε κανένα πλεονέκτημα έναντι των πολιτικών του αντιπάλων, της Νέας Δημοκρατίας και της Κεντροαριστεράς, αλλά για το κόμμα του αποτελούσαν «ταμπού», αφού παντού διέκριναν τη διαπλοκή, το κεφάλαιο και εχθρούς των εργαζομένων.

Θα μπορούσε να πει κανείς, απλά, «βρε, πώς αλλάζουν οι καιροί...», αλλά τα πράγματα είναι πιο σύνθετα.
Ωστόσο, όπως έχει αποδειχθεί από τη ζωή, η εφαρμογή τεχνικών μάρκετινγκ και στρατηγικών στο πολιτικό φάσμα άλλαξε το πολιτικό τοπίο και την πολιτική όπως την ξέραμε την εποχή των μεγάλων συγκεντρώσεων, του πολέμου της αφίσας και της κονκάρδας.

Και αυτό το έχει απορροφήσει πολύ καλά ο Αλέξης που χρησιμοποιεί όλα τα Μέσα, από την ΤV, τις εφημερίδες, τον επαρχιακό Τύπο και κυρίως τα κοινωνικά δίκτυα που αποτελούν τον πιο φθηνό και εύκολο τρόπο προσέγγισης μεγάλου πλήθους κοινού, για να ξαναφτιάξει την εικόνα του.

Κανένας Ανδρέας ή Καραμανλής δεν βγαίνει, ούτε πρόκειται να βγει, στα μπαλκόνια.

Ωστόσο η αντιπολίτευση, αν θέλει να κερδίσει τον χώρο που άφησε, τον χώρο που έχασε, δεν μπορεί να ξυπνά και να κοιμάται προσπαθώντας να γκρεμίσει την εικόνα του Αλέξη Τσίπρα για να τον κατεβάσει από τα «ράφια».

Το δύσκολο μέρος είναι να αναδείξουν ο Κυριάκος Μητσοτάκης και ο «ερχόμενος» νέος ηγέτης της  Κεντροαριστεράς τη δική τους εικόνα, το προφίλ των κομμάτων τους και όλα εκείνα τα στοιχεία που θα κάνουν τον πολίτη να τους προσεγγίσει ή αλλιώς τον καταναλωτή να τους προτιμήσει...


ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ
Γνώμες περισσότερες ειδήσεις

εκτύπωσημικρό μέγεθος  μεγάλο μέγεθος

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

 
 
σχόλια (5)
 
 
απομένουν 700 χαρακτήρες
Τα πεδία που είναι σημειωμένα με * είναι υποχρεωτικά
 
Τα μηνύματα που δημοσιεύονται στο χώρο αυτό εκφράζουν τις απόψεις των αποστολέων τους. Το ΒΗΜΑ δεν υιοθετεί καθ’ οιονδήποτε τρόπο τις απόψεις αυτές. Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει την γνώμη του, όποια και να είναι αυτή. Δεν δημοσιεύονται συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια και όσα είναι γραμμένα με κεφαλαία γράμματα. Τέτοια μηνύματα θα διαγράφονται όποτε εντοπίζονται.
     
    κυρ ζώη | 11/09/2017 12:09
    πιο συριζαίος δε γίνεται !!! πριν λαλήσεις τρεις φορές για το....rebranding του τσίπρα, η eldorado φεύγει από την Ελλάδα !! προφανώς δεν είχε υπόψη το άρθρο σου - σήκω φύγε από το βήμα, όσο προλαβαίνεις....
    ok
    απάντηση101
     
     
    τον αραπη κι αν τον πλενεις | 11/09/2017 10:24
    το σαπουνι σου χαλας.. ΥΓ....ελπιζω να μην το κοψετε για πολιιτικη ορθοτητα
    Σοφος Λαος
    απάντηση121
     
     
    Από το αποτέλεσμα θα κριθεί ο κ. Τσίπρας | 11/09/2017 09:35
    Πολύ καλά θα κάνει ο κ. Τσίπρας να προκηρύξει εκλογές στο τέλος της τετραετίας του, το 2019. Αν μέχρι τότε θα έχει καταφέρει να έρθουν σημαντικές επενδύσεις στην Ελλάδα στα πλαίσια της Δίκαιης όμως Ανάπτυξης, τότε καλώς μπορεί και πάλι να επιλεγεί ως πρωθυπουργός, αν όχι στην αντιπολίτευση.
    α.κ.
    απάντηση1410
     
     
    κ. Τσώλη | 11/09/2017 09:32
    δεν ξεχνάμε τους ύμνους σας στον Αλέξη κι τον σύριζα... εσάς κι τον Καρακούση πρέπει να σας διώξει ο μαρινάκης... να πάτε στην αυγή...
    μαρινάκη διώξε τους συριζαίους ψεύτες
    απάντηση211
     
     
    Πού ...το πάτε , Κύριοι ; | 11/09/2017 02:29
    Είχαμε τον κ. Μαλούχο να υποστηρίζει το ετερόκλητο " τσούρμο " της Αριστεροδεξιάς Εθνικολαϊκιστικής Κυβέρνησης , αλλά σχετικά σύντομα ...ανένηψε . Αμετανόητος ο κ . Τσώλης εξακολουθεί να υπερασπίζει τον κ. Τσίπρα . Στο σημερινό " Βήμα της Κυριακής " τον υπερασπίζει και ο κ. Παπαχρήστος με το ...αμίμητο ότι " παρέλαβε την χώρα στην κορύφωση της κρίσης με την εντολή να την βγάλει από αυτή " . Κύριοι του ΒΗΜΑΤΟΣ " στραβά αρμενίζετε " .
    Έκτωρ
    απάντηση241