Τρεις σημαντικές διακρίσεις έλαβε η Costa Navarino σε δύο διεθνείς θεσμούς, τα Worldwide Hospitality Awards, καθώς και το European Health & Spa Award, στις τελετές που πραγματοποιήθηκαν την Τετάρτη στο Παρίσι και τη Βιέννη, αντίστοιχα. Στη 14η απονομή των Worldwide Hospitality Awards, η πλατφόρμα σύγχρονης τέχνης «Costa Navarino: Engaging Art» έλαβε την πρώτη θέση στην κατηγορία «Best Innovation: Public Area». Ανάμεσα σε 100 συμμετοχές από 14 χώρες, η κριτική επιτροπή των βραβείων και το κοινό μέσω ηλεκτρονικής ψήφου, επιβράβευσαν τις καλύτερες και πιο πρωτοποριακές πρωτοβουλίες του τουριστικού κλάδου. Ταυτόχρονα, το Anazoe Spa βραβεύθηκε δύο φορές από την κριτική επιτροπή του ετήσιου θεσμού European Health & Spa Award, με την πρώτη θέση στην κατηγορία «Best Signature Treatment» για τη signature θεραπεία «Healing Massage Remedy by Hippocrates» καθώς και την τρίτη θέση στην κατηγορία «Best Destination Spa».
Πρόσφατα επίσης το τουριστικό συγκρότημα διακρίθηκε στον ετήσιο θεσμό Conde Nast Traveller Readers’ Travel Awards, ενισχύοντας περαιτέρω την αναγνώριση της Μεσσηνίας, μεταξύ των κορυφαίων ποιοτικών ταξιδιωτικών προορισμών. Επίσης διακρίσεις έλαβαν και τα κρασιά Navarino Vineyards στα βραβεία AWC Vienna 2013, ενώ σε εξέλιξη είναι ο διαγωνισμός των European Business Awards 2013/14, στον οποίο η Costa Navarino είναι υποψήφια στην κατηγορία «National Public Champions» για την Ελλάδα, με την ψηφοφορία να είναι ανοικτή για το κοινό στο www.businessawardseurope.com μέχρι τις 14 Ιανουαρίου 2014. «H αναγνώριση σε αυτούς τους τόσο διαφορετικούς τομείς, αναδεικνύει την τεράστια ποικιλία και την ποιότητα των εμπειριών που προσφέρει η Costa Navarino σε όλους τους επισκέπτες της», σημείωσε ο διευθύνων σύμβουλος της TEMES κ. Στέφανος Θεοδωρίδης.
Μεγάλη απήχηση το «Ετος Γαστρονομίας» της Σαντορίνης στη World Travel Market

Εν τω μεταξύ μεγάλη απήχηση στη Διεθνή Τουριστική Εκθεση του Λονδίνου, World Travel Market, είχε η πρωτοβουλία του Δήμου Θήρας «2013 Ετος Γαστρονομίας στη Σαντορίνη», με την οποία το 2013 αφιερώθηκε στην ξεχωριστή γαστρονομική εμπειρία που απολαμβάνουν οι επισκέπτες της Σαντορίνης και την ανάδειξη των μοναδικών αγροτικών προϊόντων της θηραϊκής γης. Με απόφαση του υπουργείου Τουρισμού, η Σαντορίνη προβλήθηκε με προνομιακή συμμετοχή και στο περίπτερο του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού (ΕΟΤ), εκτός από τη συμμετοχή του Δήμου στο περίπτερο της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου. Mε τον τίτλο «Santorini – Year of Gastronomy» και το νέο λογότυπο «Gastronomy in Santorini –A Unique Experience», παρουσιάστηκε ως σημείο αναφοράς για τον εμπλουτισμό και την αναβάθμιση της ποιότητας των υπηρεσιών καθώς και την επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου που επιδιώκεται.