Σε μειώσεις τιμών προχώρησε σε γεύματα που προσφέρουν οι αλυσίδες μαζικής εστίασης που ανήκουν στον όμιλο της Vivartia, κι όπως επισημαίνει σε ανακοίνωση του το υπουργείο Περιφερειακής Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας «το κάλεσμα ευθύνης και κοινωνικής αλληλεγγύης του υπουργείου προς τις ελληνικές επιχειρήσεις για μειώσεις τιμών και ανταγωνιστικές προσφορές προς όφελος των καταναλωτών, βρίσκει ανταπόκριση και σε άλλους τομείς της ελληνικής αγοράς».
Οπως σημειώνεται μάλιστα οι μειώσεις τιμών ανέρχεονται ως και 62%.

Είδικότερα όπως αναφέρεται ο όμιλος Vivartia μέσω των εταιρειών του Goody’s, Everest, Flocafe, La Pasteria και Olympus Plaza – υποστηρίζεται κι από τους franchisees των σημάτων – ανακοίνωσε την απόφαση του να προωθήσει στην ελληνική αγορά νέα πακέτα προϊόντων με ιδιαίτερα ανταγωνιστικές τιμές, τα οποία, με εναλλακτικές μορφές, θα καλύψουν όλο το 2011.

Ενδεικτικά από την Goody’s συνδυασμός γεύματος και αναψυκτικού έναντι 3 ευρώ (μειωμένο ως και 45%) από την Everest καφές ή ρόφημα και τυρόπιτα έναντι 2 ευρώ (μειωμένο κατά 40%), τυρόπιτα έναντι 1 ευρώ (μείωση 31%), στις σφολιάτες μείωση 17%, στα αναψυκτικά μείωση 18%) και στα κυλικεία αεροδρομίων καφές και ροφήματα μειωμένα κατά 28%.