«Το μισό μαύρο, τα πιο φωτεινά και θετικά τα συναντάμε με οδηγό την τέχνη μέσα στο ημίφως»… Κάπως έτσι ο Γιάννης Σπυρόπουλος –Μπαχ και ο Κρονήλιος Γραμμένος καταθέτουν τα συμπεράσματα ενός υποθετικού πειράματος που τους οδήγησε στη δημιουργία μιας έκθεσης. Εκείνης που με τίτλο «Το μισό μαύρο» εγκαινιάζεται την Τετάρτη 5 Ιουνίου (ώρα 8 μ.μ.) στην Titanium Yiayiannos Gallery. Πρόκειται για τη διπλή έκθεση ζωγραφικής και γλυπτικής των δύο δημιουργών (Σπυρόπουλος Μπαχ – ζωγραφική και Κορνήλιος Γραμμένος – γλυπτική), η οποία θα διαρκέσει έως και την Κυριακή 23 Ιουνίου 2013.

{{{ moto }}}Ο Γιάννης Σπυρόπουλος –Μπαχ είναι ήδη γνωστός από τον χώρο της μουσικής αλλά και της στιχουργικής δημιουργίας. Ο ίδιος έχει υπογράψει, μεταξύ άλλων, τους στίχους των «Διδυμότειχο Μπλουζ» και «Πόσο σε θέλω». Εχει γράψει μουσική για το θέατρο, τον κινηματογράφο, την τηλεόραση και έργα για ορχήστρα που είχε διευθύνει ο Λ. Χαλκιαδάκης με τη συμφωνική ορχήστρα του Τρίτου Προγράμματος. Εχει παίξει έργα για πιάνο με σύνολα, ντουέτα και ηλεκτρονικά μέσα, σε διάφορα φεστιβάλ σύγχρονης και εναλλακτικής μουσικής. Συμμετείχε για πολύ μεγάλο διάστημα στην ελληνική δισκογραφία και έχει συνεργαστεί με ονόματα όπως ο Διονύσης Σαββόπουλος και ο Λουκιανός Κηλαηδόνης. Σύμφωνα με την κυρία Γιαγιάνου της ομώνυμης γκαλερί, η παρούσα είναι η δεύτερη ατομική έκθεση του Γιάννη Σπυρόπουλου μετά τη «Gazon Blues» του 2009 στον ίδιο χώρο. Ο καλλιτέχνης, ωστόσο, έχει συμμετάσχει και σε πολλές ομαδικές εκθέσεις.
Ο Κορνήλιος Γραμμένος, αντίθετα, είναι περισσότερο γνωστός από το χώρο των εικαστικών τεχνών. Εχει πραγματοποιήσει 27 ατομικές εκθέσεις και έχει συμμετάσχει σε πολλές ομαδικές. Σπούδασε γραφικές τέχνες και φωτογραφία στην Αθήνα (1977-1980), γλυπτική και ζωγραφική στην Σχολή Καλών Τεχνών της Κολονίας (1981-1988).
Τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά αυτής της έκθεσης είναι η δημόσια συνάντηση στο χώρο της Titanium Yiayiannos Gallery, δύο καλλιτεχνών των οποίων τα έργα δεν έχουν συμφωνική σχέση αλλά αντιθετική. Γεγονός που σημαίνει ότι αναπτύσσουν έναν έντονο διάλογο μεταξύ τους, τον οποίο διευρύνουν και βαθαίνουν οι δύο καλλιτέχνες με τη φυσική τους παρουσία.
Ο διάλογος των καλλιτεχνών μέσα από την εικαστική τους έκφραση αποκτά ενδιαφέρον ακριβώς διότι πρόκειται για δυο δημιουργούς με πλούσια θεωρητική κατάρτιση.