Με την ηλεκτρική τεχνολογία να βρίσκεται στο επίκεντρο της αυτοκινητοβιομηχανίας παγκοσμίως, οι κατασκευαστές επιταχύνουν τους ρυθμούς εμφάνισης νέων αμιγώς ηλεκτρικών εκδόσεων ή μοντέλων διεκδικώντας μερίδια αγοράς, ενώ ταυτόχρονα επιχειρούν ο καθένας με τον τρόπο του να δημιουργήσουν μια συναισθηματική σύνδεση με το δυνητικό κοινό τους ανατρέχοντας στις παραδοσιακές αξίες κάθε μάρκας. Πέρα λοιπόν από όσα θα διαβάσετε στη δεξιά σελίδα για τις ηλεκτρικές προτεραιότητες και τον σχεδιασμό της Peugeot για το άμεσο και απώτερο μέλλον, αξίζει να γνωρίζετε ότι στις «e-Lion Days», τις οποίες παρακολούθησε το Autohub, είχαμε την ευκαιρία να δούμε και να οδηγήσουμε τα e-208, e-308 και e-3008, τα οποία οι Γάλλοι θεωρούν εκφραστές της φιλοσοφίας που πρεσβεύει ότι τα αυτοκίνητα δεν είναι απλώς ένας συνδυασμός μετάλλου, γυαλιού και ελαστικού, αλλά και μια συνύπαρξη γοητείας, πάθους και κληρονομιάς.

Βασισμένο πρωτίστως σε αυτή τη λογική, το νέο e-208, που θα εμφανιστεί στην ελληνική αγορά στις αρχές του 2024, δεν είναι μόνο μια καλά εκτελεσμένη τεχνολογική συνταγή, αλλά και ένα δισυπόστατο αυτοκίνητο (πόλης ή supermini λόγω διαστάσεων από τη μια και «καθαρό» λόγω μηδενικών ρύπων κατά τη χρήση από την άλλη) που βασίζεται στο 208, τον πρωταθλητή των πωλήσεων της κατηγορίας του στην Ευρώπη το 2022. Με ευδιάκριτες αλλαγές στη μάσκα του, την πρωτότυπη οπτική υπογραφή των LED φωτιστικών σωμάτων μπροστά, νέα γραφικά, τους τροχούς 16 και 17 ιντσών που λόγω σχεδιασμού βελτιώνουν την αεροδυναμική συμπεριφορά του αυτοκινήτου και τα «ζωντανά» χρώματα, το e-208 δείχνει πολυτελές και τόσο αθλητικό όσο πραγματικά είναι. Τηρουμένων των αναλογιών στην εποχή που ζούμε και ασχέτως ιπποδύναμης, θα μπορούσε να είναι ο political correct διάδοχος του 205 GTi που θα στοιχειώνει για πάντα την ιστορία της Peugeot και τα όνειρα των φίλων της. Καθώς πάντως ο σκοπός αγιάζει τα μέσα, το οικολογικό προφίλ του e-208 καθορίζεται από τον συνδυασμό του ηλεκτροκινητήρα των 156 ίππων με την μπαταρία των 51 ωφέλιμων kWh και το αυτόματο κιβώτιο μιας σχέσης με λειτουργία ανάκτησης ενέργειας. Καθώς η μέγιστη απόδοση εμφανίζεται στο πρόγραμμα οδήγησης Sport, είναι στο χέρι του οδηγού του να αποφασίσει αν θα κυνηγήσει τη μέγιστη δυνατή αυτονομία των 400 χλμ. μέσω των προγραμμάτων Eco και Normal ή θα απολαύσει μέχρι την τελευταία κιλοβατώρα την καταπληκτική αίσθηση που δίνει ο «λιλιπούτειος» σιωπηλός Γαλάτης στον δρόμο μέχρι τη στιγμή της επαναφόρτισης της μπαταρίας του. Για αυτή τη διαδικασία (έως το 80% της χωρητικότητάς της) χρειάζονται λιγότερο από 25 λεπτά της ώρας σε ταχυφορτιστή 100 kW ή 4 ώρες και 40 λεπτά σε ένα Wallbox 7,4 kW ή 11 ώρες και 10 λεπτά σε μια ενισχυμένη πρίζα 3,2 kW. Προσπερνώντας εσκεμμένα τις επιδόσεις του (αλλά και τις ενστάσεις πολλών για το i-Cockpit) και βγάζοντας το καπέλο σε εκείνους που συνέλαβαν το οδηγικά προσανατολισμένο εσωτερικό του, σας προτείνω να επιδιώξετε ένα test-drive με αυτό όταν έρθει στην Ελλάδα, όχι για να το αποκτήσετε αλλά για να αντιληφθείτε πως η τάση του παρόντος και του μέλλοντος – η ηλεκτροκίνηση – παράγει σπουδαία αποτελέσματα όταν τη διαχειρίζονται με γνώση και ικανότητες.

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη
συνδρομή;

Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Θέλετε να γίνετε συνδρομητής;

Μπορείτε να αποκτήσετε την συνδρομή σας από εδω