Τράβηξε τα βλέμματα της αγοράς όταν οι μικρές πολυτελείς μονάδες της ξεχώρισαν τις χρονιές της κρίσης. Εκτοτε, η λέξη «boutique hotel» έγινε το «success story» της τουριστικής βιομηχανίας, με ολοένα και περισσότερες εταιρείες να εισέρχονται σε αυτή την κατηγορία. Η HotelBrain δραστηριοποιείται πάνω από μια δεκαετία στη διαχείριση και ανάπτυξη μονάδων, με ειδίκευση στα μικρά και πολυτελή ξενοδοχεία. Σήμερα διαχειρίζεται πάνω από 60 ξενοδοχεία σε 23 προορισμούς ανά την Ελλάδα. Τα 25 από αυτά είναι συνδεδεμένα με διεθνή ξενοδοχειακά δίκτυα, 22 είναι μέλη των Small Luxury Hotels of the World (SLH), δύο των Relais & Châteaux και ένα των Leading Hotels of the World.
Το 2013 η εταιρεία βγήκε από τα ελληνικά σύνορα, υπογράφοντας το πρώτο συμβόλαιο διαχείρισης με το ξενοδοχείο O’ Monot στη Βηρυτό και εγκαινιάζοντας τη δραστηριότητά της στην Τουρκία με την HotelBrain Turkey. Ακολούθησε το πρώτο συμβόλαιο διαχείρισης στη γειτονική χώρα, με το ξενοδοχείο Galata Antique στην Κωνσταντινούπολη, ενώ παράλληλα ανέλαβε τον ρόλο του PR Ambassador των SLH σε Ελλάδα, Τουρκία και Λίβανο. Αποκορύφωμα ωστόσο για το 2013 είναι η ένταξη της HotelBrain στο διεθνές δίκτυο της Endeavor Global στο πλαίσιο του 51ου διεθνούς πάνελ επιλογής.
Με την πλειοψηφία των μονάδων που διαχειρίζεται να βρίσκονται στη Σαντορίνη και στη Μύκονο και στόχο οι συνεργασίες να διευρυνθούν σε νέους προορισμούς, ο ιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της HotelBrain κ. Πάνος Παλαιολόγος τονίζει ότι το μοντέλο boutique είναι «πιο ανθρωποκεντρικό», με ποιότητα υπηρεσιών «σε επίπεδο σπιτιού» που έχουν περισσότερο συναίσθημα και «προσοχή στη λεπτομέρεια». Στόχος είναι τα βέλτιστα οικονομικά αποτελέσματα» υποστηρίζει, και γι’ αυτό πέρα από τη μελέτη ανάπτυξης και την υποστήριξη με εξειδικευμένη τεχνογνωσία, η εταιρεία εμπλέκεται ενεργά στην υλοποίηση, όπως η επιλογή προσωπικού, οι πωλήσεις, αλλά και η διαχείριση και λειτουργία του ξενοδοχείου, με προϋπόθεση την «επένδυση στην ποιότητα, στις υποδομές και στις υπηρεσίες.
«Ευτυχώς, ένα από τα θετικά πρόσημα που μας αφήνει η οικονομική κρίση είναι το γεγονός ότι επιτέλους η εγχώρια τουριστική βιομηχανία αρχίζει να αντιμετωπίζεται από όλους (θεσμικούς φορείς, επενδυτές και ιδιώτες) με τη σοβαρότητα και τον επαγγελματισμό που της αρμόζουν» δηλώνει ο κ. Παλαιολόγος, προσθέτοντας ότι «ως μία από τις πρώτες εταιρείες που εφάρμοσε στην Ελλάδα το μοντέλο του hotel management και, μάλιστα, με motto μας το «hospitality with a soul», νιώθουμε δικαιωμένοι κάθε φορά που συνειδητοποιούμε ότι το πάθος και η ψυχή όταν συνδυάζονται με την υψηλή τεχνογνωσία είναι ικανά να διακριθούν μέσα στην κρίση και εκτός συνόρων».

ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ