Τη «σταθερή και βιώσιμη» ανάπτυξη τηςInditexχρόνο με τον χρόνο τόνισε στην ετήσια συνάντηση των μετόχων ο Πάμπλο Ισλα. Ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του ισπανικού ομίλου μόδας –μητρικής εταιρείας δημοφιλών και στη χώρα μας επωνυμιών όπως οι Zara, Pull & Bear, Massimo Dutti, Bershka, Stradivarius, Oysho και Zara Home –έκανε λόγο για ένα «ισχυρό μοντέλο» διεθνούς επέκτασης που βασίζεται στο άνοιγμα και στη λειτουργία καταστημάτων-ναυαρχίδων στις περιοχές στις οποίες δραστηριοποιείται αλλά και στην ενίσχυση των διαδικτυακών αγορών.
Ο επικεφαλής τηςInditexανακοίνωσε ότι στο πλαίσιο του διεθνούς σχεδίου ανάπτυξής της η Zara πρόκειται να εγκαινιάσει το πρώτο ηλεκτρονικό της κατάστημα στην Ινδία τον ερχόμενο Οκτώβριο. Η επένδυση αυτή αναμένεται να ενισχύσει σημαντικά τις online πωλήσεις του brand λόγω του μεγέθους και των προοπτικών της ινδικής αγοράς. H Ινδία είναι μια χώρα με υψηλό επίπεδο τεχνολογικής παιδείας και φιλοξενεί ορισμένες από τις μεγαλύτερες τεχνολογικές εταιρείες του κόσμου στην ανάπτυξη λογισμικού.
Ο όμιλος διαθέτει ένα ολοκληρωμένο και πλήρως λειτουργικό μοντέλο ηλεκτρονικών και φυσικών καταστημάτων. Ειδικότερα, ηInditexδραστηριοποιείται σε 93 χώρες όπου διαθέτει περισσότερα από 7.200 φυσικά και 41 ηλεκτρονικά καταστήματα.
Αλλά το άνοιγμα του νέου e-shop δεν είναι το μόνο σχέδιο της ισπανικής εταιρείας. Τον επόμενο μήνα τα brands του ομίλου θα ανοίξουν τα πρώτα τους καταστήματα στη Λευκορωσία.
Ο Ισλα επισήμανε ότι ο όμιλος –ιδιοκτησίας του δισεκατομμυριούχου και δεύτερου πλουσιότερου ανθρώπου στον κόσμο, Αμάνθιο Ορτέγκα –είναι «εστιασμένος στους ανθρώπους του, αφιερωμένος στο δημιουργικό ταλέντο». Στο τέλος του περασμένου έτους η Inditex είχε 162.450 υπαλλήλους που εκπροσωπούν 99 διαφορετικές εθνικότητες σε όλον τον κόσμο, γεγονός που κατά τον Ισλα υπογραμμίζει ότι «η σχέση της Inditex με τους ανθρώπους της χαρακτηρίζεται από την ποικιλομορφία, την ισότητα των ευκαιριών και την εξέλιξη της σταδιοδρομίας».
Το νούμερο 1 της εταιρείας εξήρε τη στρατηγική της Inditex για βιώσιμη ανάπτυξη, η οποία διατρέχει όλους τους κρίκους στην αλυσίδα της, καθώς και την ικανότητα του ομίλου να παράγει «αξία για την κοινωνία».
Σε αυτό το πλαίσιο, ο Ισλα ανέφερε ότι σημαντικό ρόλο στην ανάπτυξη της εταιρείας έχει παίξει η δέσμευσή της στην ιδέα της κυκλικής οικονομίας μέσω της εφαρμογής σημαντικών πρωτοβουλιών, όπως η επαναχρησιμοποίηση και ανακύκλωση υφασμάτων και ρούχων (ClosingTheLoop), αλλά και σύγχρονων αυτοματοποιημένων μεθόδων, όπως η τεχνολογία αναγνώρισης ραδιοσυχνοτήτων (RFID).
Αξίζει να σημειωθεί ότι την περασμένη χρονιά η εταιρεία έκλεισε με κερδοφορία σε όλες τις περιοχές στις οποίες δραστηριοποιείται. Τα έσοδα του ομίλου έφτασαν τα 23,31 δισ. ευρώ, ενώ τα καθαρά κέρδη ανήλθαν σε 3,16 δισ. ευρώ.

HeliosPlus