Τελική ευθεία για να μπουν μπάρες στο μετρό και τον ηλεκτρικό

Το ΔΣ του ΟΑΣΑ ενέκρινε τη Δευτέρα τις τρεις τελικές δεσμευτικές προσφορές για το ηλεκτρονικό εισιτήριο στα τρένα, το οποίο αναμένεται να συμβάλλει στην πάταξη της λαθρεπιβίβασης. Το έργο προβλέπεται να παραδοθεί σταδιακά την περίοδο 2014-2015.

Προχωρά ο διαγωνισμός για την εφαρμογή του ηλεκτρονικού εισιτηρίου στις αστικές συγκοινωνίες και την εγκατάσταση πυλών (μπάρες) στο μετρό και στον ηλεκτρικό μετά την έγκριση από το διοικητικό συμβούλιο του Οργανισμού Αστικών Συγκοινωνιών Αττικής (ΟΑΣΑ) των τεχνικών προσφορών του έργου, που θα πραγματοποιηθεί με Σύμπραξη Δημοσίου και Ιδιωτικού Τομέα (ΣΔΙΤ).

Σύμφωνα με ανακοίνωση των υπουργείων Υποδομών και Ανάπτυξης, οι εταιρίες που υπέβαλαν δεσμευτικές προσφορές και εγκρίθηκαν είναι: Intrasoft International – Ιntrakat η μία, ΑΤΕΣΕ – ΜΕΤΚΑ η δεύτερη και ΤΕΡΝΑ Ενεργειακή – LG CNS η τρίτη.

«Σε περίπτωση που δεν υπάρξουν ενστάσεις, θα ακολουθήσει το άνοιγμα των οικονομικών προσφορών εντός 15 ημερών» αναφέρεται.

Στο έργο, ο ιδιωτικός φορέας σύμπραξης θα αναλάβει τη χρηματοδότηση (50% ιδιωτικά κεφάλαια, 50% πόροι ΕΣΠΑ), τη μελέτη, την κατασκευή, τη συντήρηση και την τεχνική διαχείριση του έργου για 12 έτη, ενώ θα αποπληρώνεται βάσει μηχανισμού πληρωμών κατά την περίοδο λειτουργίας του, ο οποίος αξιολογεί την ποιότητα των προσφερόμενων υπηρεσιών.

Με τη λήξη της σύμβασης, το σύστημα θα περάσει στην κυριότητα του ΟΑΣΑ. Πρόκειται για το δεύτερο εν εξελίξει έργο των αστικών συγκοινωνιών στον τομέα Τεχνολογίας Πληροφορικής και Επικοινωνιών (ΤΠΕ), μετά και την επιλογή αναδόχου στο έργο της δημιουργίας συστήματος τηλεματικής για την πληροφόρηση των επιβατών και τη διαχείριση του στόλου λεωφορείων και τρόλεϊ.

«Τα δύο αυτά έργα (ηλεκτρονικό εισιτήριο και τηλεματική) αποτελούν μέρος ενός ολοκληρωμένου σχεδίου για τη δημιουργία ενός σύγχρονου συστήματος αστικών συγκοινωνιών, που θα συμβάλει στη βελτίωση της καθημερινότητας του επιβατικού κοινού και στην αναβάθμιση του επιπέδου του συγκοινωνιακού έργου» σημειώνεται.

«Παράλληλα, εγκαινιάζεται μια νέα γενιά έργων ΣΔΙΤ στο πλαίσιο των οποίων αξιοποιούνται πλέον και κοινοτικοί πόροι σε συνδυασμό με ιδιωτικά κεφάλαια. Το μοντέλο αυτής της χρηματοδότησης ενεργοποιείται σε συνεργασία με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή για την τρέχουσα και την επόμενη προγραμματική περίοδο» καταλήγει η ανακοίνωση.

Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από
Κοινωνία
ΒΗΜΑτοδότης
Σίβυλλα
Helios Kiosk