Κυκλοφορούσε στα στενά της Μυκόνου με λιτά μαλλιά, μακριά αέρινα φορέματα και σανδάλια. Οι paparazzi την «έστηναν» στα Ματογιάννια για να κλείσουν στο φακό τους το κορίτσι με το όμορφο πρόσωπο και το sexy παρουσιαστικό. Γνώριζαν άλλωστε ότι η Τόνια Σωτηροπούλου αργά το απόγευμα έκανε την βόλτα της περνώντας από το συγκεκριμένο πολυσύχναστο σημείο. Τις περισσότερες φορές συνοδευόταν από τον σύντροφό της, μοντέλο Δημήτρη Αλεξάνδρου.

Η Σωτηροπούλου μπήκε εντελώς ξαφνικά στη ζωή μας. Όταν μέσα από τον ξένο Τύπο πληροφορηθήκαμε για πρώτη φορά ότι κέρδισε ένα μικρό ρόλο στην τελευταία και πλέον πετυχημένη ταινία Τζέημς Μποντ όλων των εποχών με τίτλο “Skyfall”. Τα media στην Ελλάδα άρχισαν να ασχολούνται μαζί της. Δεν υπήρχαν άλλωστε πολλά νέα, λαμπερά και κυρίως «άφθαρτα» πρόσωπα. Η Τόνια βρέθηκε στα πρωτοσέλιδα των εφημερίδων και περιοδικών που ασχολούνται με την κοινωνική κριτική. Αισθησιακά εξώφυλλα σε ανδρικά περιοδικά με τίτλους «Το James Bond girl είναι Ελληνίδα», «Μια Ελληνίδα στο πλευρό του πράκτορα ‘007» κλπ κλπ. Στην πραγματικότητα το κορίτσι του πράκτορα, η πρωταγωνίστρια του φιλμ ήταν η μελαχρινή καλλονή Μπερενίς Μαρλό. Στην Ελλάδα όμως όπως πάντα μας αρέσει να υπερβάλλουμε. Η Τόνια έκανε ένα πέρασμα… δευτερολέπτων από το φιλμ . Ηταν όμως αρκετό για να κερδίσει κάποια παραπάνω χρήματα. Η L’ Οreal της έκανε πρόταση για να διαφημίσει το νέο χρωμοσαμπουάν της σε ένα καλογυρισμένο διαφημιστικό σποτ. Η Τόνια τίναζε μπροστά στην κάμερα τα πλούσια καστανοκόκκινα μαλλιά της και οι πωλήσεις της χρωμοβαφής εκτοξεύονταν στα ύψη.

Σχόλια και προβλέψεις

Αρκετοί υποστήριζαν ότι η Σωτηροπούλου εγκατέλειψε τα σχέδιά της για διεθνή καριέρα και «χάθηκε» κάπου ανάμεσα σε πολυπληθείς κοσμικές εξόδους με φόντο τις παραλίες και τα μπαράκια της Μυκόνου, εμφανίσεις σε εγκαίνια μπουτίκ στην περιοχή του Νέου Ψυχικού και ατέλειωτες βόλτες σε αθηναϊκές θεατρικές πρεμιέρες. Κάποιοι άλλοι πρόσθεταν και ένα touch από banalité, αφού η 27χρονη ηθοποιός ήταν λέει σε αντιπαράθεση με νεαρή αοιδό και νυν παρουσιάστρια πρωινής εκπομπής. Όλα αυτά για τα «μάτια» του Δημήτρη Αλεξάνδρου, ο οποίος στα διαλλείματα της καριέρας του στο modeling έκανε και τον σερβιτόρο στην Mykonos. Προέβλεπαν μάλιστα ότι το κορίτσι με τα μακριά μαλλιά και τα σαρκώδη χείλη θα μείνει για πάντα στην Ελλάδα. Ψάχνοντας για ρολάκια σε εγχώρια τηλεοπτικά σήριαλ ή στην παρουσίαση εκπομπών. Η ίδια η Σωτηροπούλου έδινε μάλλον «δικαιώματα» αφού οι συνεντεύξεις είχαν «επίκεντρο» τη σχέση της με τον Αλεξάνδρου και τον μεγάλο έρωτα που γνώρισε στην Ελλάδα. Η ηθοποιός έγινε ξαφνικά πολύ «καθημερινή», αυτό που λέμε προσβάσιμη.

Ο ρόλος στους «Πειρατές της Καραϊβικής»

Ξαφνικά όμως όλα άλλαξαν. Η είδηση ήρθε και πάλι από το εξωτερικό. Η Τόνια μετά από σκληρό casting κέρδισε ένα ρόλο στην καινούργια ταινία των «Πειρατών της Καραϊβικής». Το κορίτσι πηγαινοερχόταν αθόρυβα στο εξωτερικό και έκανε ατελείωτα casting όπως εκατοντάδες άλλες νεαρές κοπέλες από ολόκληρο τον κόσμο. Τελικά κέρδισε το ρόλο. Σίγουρα βοήθησε το πέρασμα από το “Skyfall”. Τα δημοσιεύματα στην Ελλάδα μιλούν και πάλι για την Ελληνίδα η οποία θα πρωταγωνιστήσει στο πλευρό του Τζόνι Ντεπ. Στην πραγματικότητα η Σωτηροπούλου δεν είναι και πάλι η πρωταγωνίστρια. Είναι όμως πολύ σημαντικό για μια Ελληνίδα να κερδίζει ρόλους, έστω και πολύ μικρούς στις μεγαλύτερες και ακριβότερες παραγωγές του πλανήτη. Δίπλα σε σούπερ stars όπως ο Ντάνιελ Κρεγκ και ο Τζόνι Ντεπ.


Η Σταχτοπούτα στην Λυρική Σκηνή

Η Σταχτοπούτα του Τζοακίνο Ροσίνι ανέβηκε από την Εθνική Λυρική Σκηνή στο Θέατρο της οδού Ακαδημίας, κερδίζοντας πλήθος κολακευτικών σχολίων. Η Σταχτοπούτα του Τζοακίνο Ροσίνι ευτύχησε σε ένα φρέσκο, ανάλαφρο ανέβασμα από μια ομάδα νέων και ταλαντούχων καλλιτεχνών του λυρικού θεάτρου.

Ο διακεκριμένος και διεθνώς αναγνωρισμένος μαέστρος Γιώργος Πέτρου διευθύνει την Ορχήστρα της Εθνικής Λυρικής Σκηνής αναδεικνύοντας τις κωμικές αλλά και τις τρυφερές πτυχές της μουσικής του Ροσίνι.

Η νεαρή σκηνοθέτρια Ροδούλα Γαϊτάνου, η οποία εργάζεται σε λυρικά θέατρα της Αγγλίας όπως η Royal Opera του Λονδίνου, έστησε μια παράσταση καλοδουλεμένη και συνεπή προς το πνεύμα του έργου, αλλά την ίδια στιγμή φρέσκια και ανατρεπτική. Μετέφερε την ιστορία της Σταχτοπούτας σε ένα θέατρο στην Νέα Υόρκη της «Μεγάλης Ύφεσης», όπου γίνεται σαφής αναφορά στην ταξική πάλη, αλλά και στον θρίαμβο του καλού μέσα από την θετική στάση του ατόμου απέναντι στις δυσκολίες της μοίρας. Η Γαϊτάνου κατάφερε να αναδείξει με εντυπωσιακό τρόπο τις κωμικές αρετές του έργου, ενώ η σκηνοθεσία της είχε έντονη θεατρικότητα μέσα από την γλώσσα της μουσικής.

Οι συντελεστές

Τα σκηνικά του Σάιμον Κόρντερ απεικόνισαν με επιτυχία το υπόγειο αλλά και το roof garden του Νεοϋορκέζου θεάτρου, ενώ τα εντυπωσιακά κοστούμια της Αλεξίας Θεοδωράκη απέδωσαν με εξαιρετική αισθητική την εποχή του αμερικάνικου κραχ.

Η Μαίρη-Έλεν Νέζη ήταν μια λαμπερή Σταχτοπούτα που αποθεώθηκε από το κοινό της πρεμιέρας, όπως και ο Αντώνης Κορωναίος ο οποίος έδωσε μια πολύ καλή ερμηνεία στον ρόλο του Πρίγκιπα. Ο Πέτρος Μαγουλάς στον ρόλο του Αλιντόρο, ο Νταβίδ Μενέντεθ στον ρόλο του Νταντίνι και ο Κάρλος Εσκιβέλ στον ρόλο του Ντον Μανίφικο ήταν απολαυστικοί. Οι κακές αδελφές της Σταχτοπούτας Μυρσίνη Μαργαρίτη και Ελένη Δάβου έπλασαν δύο ιδιαιτέρως κωμικές φιγούρες αποσπώντας πολύ θετικά σχόλια.

Η αντρική Χορωδία της Εθνικής Λυρικής Σκηνής υπό την διεύθυνση του Αγαθάγγελου Γεωργακάτου ήταν και φωνητικά και σκηνικά εξαιρετική κατά γενική ομολογία.

Πολλές γνωστές προσωπικότητες από τον χώρο της πολιτικής, πνευματικής και κοινωνικής ζωής έδωσαν και δίνουν το «παρών» σε όλες τις παραστάσεις της «Σταχτοπούτας».

(επόμενες παραστάσεις 1,2,3,10,13 Νοεμβρίου)