Ντουμπάι: Θέα στα 829 μέτρα

Ένας επισκέπτης που ατενίζει τη θέα από τον 124ο όροφο του ψηλότερου κτιρίου στον κόσμο, του πύργου Μπουρτζ Χαλίφα στο Ντουμπάι, εντυπωσιάζεται βλέποντας την αραβική πόλη από ύψος 452 μέτρων. Πόσω μάλλον αν ανέβει ακόμη πιο ψηλά από το επιτρεπόμενο, για το κοινό, ύψος και θαυμάσει την… ζαλιστική θέα από τον 160ο όροφο κι από τα 829 μέτρα!

Ένας επισκέπτης που ατενίζει τη θέα από τον 124ο όροφο του ψηλότερου κτιρίου στον κόσμο, του πύργου Μπουρτζ Χαλίφα στο Ντουμπάι, εντυπωσιάζεται βλέποντας την αραβική πόλη από ύψος 452 μέτρων. Πόσω μάλλον αν ανέβει ακόμη πιο ψηλά από το επιτρεπόμενο, για το κοινό, ύψος και θαυμάσει την… ζαλιστική θέα από τον 160ο όροφο κι από τα 829 μέτρα!
Αυτό ακριβώς επιχείρησε ο φωτογράφος Τζέραλντ Ντόνοβαν ο οποίος στάθηκε στη… κορυφή του χτισμένου κόσμου κι έβγαλε 70 ξεχωριστές φωτογραφίες υψηλής ανάλυσης που μετά τις «ένωσε» με ψηφιακό τρόπο για να κάνει μια: την απόλυτη πανοραμική θέα 360 μοιρών από το ψηλότερο σημείο του ψηλότερου κτιρίου στον κόσμο που μπορεί κάποιος να θαυμάσει εδώ.
Η ιδέα του γεννήθηκε φωτογραφίζοντας τον αμερικανό ηθοποιό Τομ Κρουζ, ο οποίος πριν περίπου δυο χρόνια σχεδόν μετεωρίστηκε από αυτό το ύψος για τις ανάγκες των γυρισμάτων του τέταρτου μέρους της κινηματογραφικής σειράς «Επικίνδυνες Αποστολές» με τον τίτλο «Πρωτόκολλο Φάντασμα».
Ο φωτογράφος κατάφερε να δημιουργήσει αυτό το μοναδικό πανοραμικό αποτέλεσμα, στήνοντας ένα τρίποδο τελευταίας τεχνολογίας στην κορυφή του ουρανοξύστη και τραβώντας φωτογραφίες με την υψηλότερη δυνατή ανάλυση των 80 megapixels. Κατόπιν σύρραψε με ψηφιακό τρόπο τις φωτογραφίες και… ιδού το απόλυτο κολάζ του Ντουμπάι.
«Ο ουρανοξύστης είναι ιδανικός για αυτό που ήθελα να πετύχω», λέει ο καλλιτέχνης που σημειώνει πως «ήθελα να ανεβάσω τους ανθρώπους στο σημείο που ανέβηκα κι εγώ, ώστε να δουν κι αυτοί με τα μάτια τους όσα θαύμασα κι εγώ».
Ο Ντόνοβαν, μόνιμος κάτοικος Ντουμπάι, έχει επίσης υπογράψει ένα καταπληκτικό βίντεο της αραβικής πόλης, το οποίο είχε κάνει πέρσι με τη χρήση της time-lapse, μιας κινηματογραφικής τεχνικής στην οποία χρησιμοποιούνται εκατοντάδες ή χιλιάδες στατικές εικόνες του ίδιου θέματος. Οι εικόνες τοποθετούνται η μία μετά την άλλη σε χρονικά διαστήματα δευτερολέπτων, ωρών, εβδομάδων ακόμα και μηνών και όταν αναπαραχθούν σε κανονική ταχύτητα φαίνεται πως ο χρόνος κινείται ταχύτερα.
Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από
Κόσμος
ΒΗΜΑτοδότης
Σίβυλλα
Helios Kiosk