Με τιμή-έκπληξη και τετραετή εργοστασιακή εγγύηση – αντί της διετούς που ισχύει για το όμοιό του VW up! – ξεκινά την εμπορική πορεία του στην ελληνική αγορά το Citigo.
Το μικρότερο αυτοκίνητο στην γκάμα της Skoda έχει μήκος 3,56 μέτρα και διατίθεται με τρίθυρο και πεντάθυρο αμάξωμα, έναν βενζινοκινητήρα, προδιαγραφών Euro 5, με δύο επίπεδα ισχύος και τρία επίπεδα εξοπλισμού.
Στη λιγότερο ισχυρή έκδοση, ο τρικύλινδρος κινητήρας των 999 κ.εκ. αποδίδει 60 ίππους, με μέση κατανάλωση 4,5 λίτρα/100 χλμ. και εκπομπές CO2 105 γραμμ./χλμ. ενώ στην ισχυρότερη έκδοση ο ίδιος κινητήρας αποδίδει 75 ίππους, με μέση κατανάλωση 4,7 λίτρα/100 χλμ. και εκπομπές CO2 108 γραμμ./χλμ.
Ανεξαρτήτως ισχύος, το Citigo εφοδιάζεται είτε με μηχανικό κιβώτιο πέντε σχέσεων είτε, προαιρετικά, με αυτόματο ASG πέντε σχέσεων με 840 ευρώ επιπλέον.
Με στόχο τη μειωμένη κατανάλωση καυσίμου, το Citigo εξοπλίζεται προαιρετικά και με το πακέτο εξοπλισμού GreenTec, το οποίο περιλαμβάνει, σύστημα Start/Stop, σύστημα ανάκτησης ενέργειας κατά το φρενάρισμα, ελαστικά με μειωμένη αντίσταση κύλισης και κοστίζει 400 ευρώ επιπλέον.
Ετσι στις εκδόσεις GreenTec η κατανάλωση μειώνεται στα 4,1 λίτρα/100 χλμ. και οι εκπομπές ρύπων στα 95 γραμμ. CO2/χιλιόμετρο, εξασφαλίζοντας μηδενικά τέλη κυκλοφορίας.
Πέρα από τον πλήρη βασικό εξοπλισμό των τριών εκδόσεων Easy, Urban και Lounge (στις δύο τελευταίες περιλαμβάνονται και τα συστήματα EDS και ESP), το Citigo έχει αποσπάσει την κορυφαία διάκριση των πέντε αστέρων στις δοκιμές πρόσκρουσης του ανεξάρτητου οργανισμού EuroNCAP.
Παράλληλα διατίθεται προαιρετικά, με κόστος 180 ευρώ, το σύστημα πρόληψης πρόσκρουσης City Safe Drive, το οποίο ενεργοποιείται σε ταχύτητες έως 30 χλμ./ώρα, ακινητοποιώντας αυτόματα το αυτοκίνητο.
Οι τιμές πώλησης του μικρότερου Skoda ξεκινούν από τα 8.387 ευρώ με όφελος απόσυρσης.
Μικρά νέα
Εννέα μοντέλα από την Porsche
Στην γκάμα των Boxster, Cayman, 911, Panamera και Cayenne θα προστεθούν το 2013 η 918 Spyder, το 2014 το SUV Macan και αργότερα ένα ακόμη supercar, αλλά και ένα αυτοκίνητο αντίστοιχων προδιαγραφών με την BMW 5-Series.
Στα χνάρια του Juke το νέο Micra
Ενθαρρυμένη από την απήχηση που έχει το Juke στις νεαρές ηλικίες, η Nissan σχεδιάζει μια ανάλογη προϊοντική και αισθητική προσέγγιση στην επόμενη γενιά Micra. Ο στόχος είναι να επιταχυνθεί ο ρυθμός αποδοχής του στην Ευρώπη και να αυξηθούν θεαματικά οι πωλήσεις του.
Opel Insignia 1.4 με LPG
Με τιμή εκκίνησης από 21.090 ευρώ, με όφελος απόσυρσης, διατίθεται το Insignia με turbo κινητήρα 1.4 LPG ecoFLEX, ειδικά σχεδιασμένο για χρήση υγραερίου. Το συγκεκριμένο μοτέρ αποδίδει 140 ίππους, με μέση κατανάλωση 7,6 λίτρα/100 χλμ. και εκπομπές CO2 124 γραμμ./χλμ.
Ελπίζει στο ντίζελ η Honda
Καταγράφοντας απώλειες σε επίπεδο πωλήσεων στις ευρωπαϊκές αγορές, η ιαπωνική φίρμα ελπίζει ότι το νέο ντίζελ μοτέρ της στα 1,6 λίτρα, με εκπομπές CO2 99 γραμμ./χλμ. θα βελτιώσει τα ποσοστά της, ιδιαίτερα στα SUV με το C-RV τέταρτης γενιάς.
Πρεμιέρα για το Peugeot 208 GTI
Μετά την παρουσία του ως concept car, τον περασμένο Μάρτιο στη Γενεύη, το 208 GTI θα εμφανιστεί επισήμως στην έκθεση του Παρισιού στις 27 Σεπτεμβρίου με μοτέρ 1,6 λίτρων. Οι πωλήσεις θα ξεκινήσουν στο τέλος του 2012 σε δύο εκδόσεις ισχύος 156 και 207 ίππων – η δεύτερη πιθανώς ως GTI Racing.
ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ