• Αναζήτηση
  • Πλήξη on ice!

    Οι πολιτικές «κωλοτούμπες» καθυστέρησαν την έναρξή του. Ενώ κανονικά το «Dancing on Ice» ήταν να κάνει πρεμιέρα στις 21.00, χθες Κυριακή 6 Νοεμβρίου, ξεκίνησε τελικά στις 23.00. Πρόκειται για ένα νέο σόου του ANT1, όπου επώνυμοι διαγωνίζονται στον χορό (και στις… τούμπες) πάνω στον πάγο. Μέσα σε ένα συμβατικό και μάλλον μίζερο σκηνικό η κομψότατη Τζένη Μπαλατσινού παρουσίασε τους τρεις της κρατικής επιτροπής (Ελενα Παπαρίζου, Αλέξη Κωστάλα, Πέτρου Κωστόπουλο) και στη συνέχεια υποδέχτηκε τους παίκτες, ξεκινώντας από το μοντέλο Κώστα Φραγκολιά και κλείνοντας με την τραγουδίστρια Shaya, τη διαγωνιζόμενη που κέρδισε την υψηλότερη βαθμολογία.

     

    Οι πολιτικές «κωλοτούμπες» καθυστέρησαν την έναρξή του. Ενώ κανονικά το «Dancing on Ice» ήταν να κάνει πρεμιέρα στις 21.00, χθες Κυριακή 6 Νοεμβρίου, ξεκίνησε τελικά στις 23.00. Πρόκειται για ένα νέο σόου του ANT1, όπου επώνυμοι διαγωνίζονται στον χορό (και στις… τούμπες) πάνω στον πάγο. Μέσα σε ένα συμβατικό και μάλλον μίζερο σκηνικό η κομψότατη Τζένη Μπαλατσινού παρουσίασε τους τρεις της κρατικής επιτροπής (Ελενα Παπαρίζου, Αλέξη Κωστάλα, Πέτρου Κωστόπουλο) και στη συνέχεια υποδέχτηκε τους παίκτες, ξεκινώντας από το μοντέλο Κώστα Φραγκολιά και κλείνοντας με την τραγουδίστρια Shaya, τη διαγωνιζόμενη που κέρδισε την υψηλότερη βαθμολογία.

    Συμπαθείς παρουσίες οι περισσότεροι, έκαναν ό,τι μπορούσαν για να ανταποκριθούν στις απαιτητικές φιγούρες _ δηλαδή για να μην σωριαστούν στην παγωμένη πίστα _ ενός σπορ, το οποίο οι Έλληνες απλώς δεν κατέχουμε. Ήταν όμως αυτό αρκετό; Όχι. Χορό στον πάγο δεν είδαμε, δειλά και αδέξια… ακροβατικά είδαμε και τρομαγμένους ανθρώπους που σε κάθε βήμα τους έκαναν το σταυρό τους. Αν και εκείνο που κυρίως διαφάνηκε ήταν οι επιπτώσεις της οικονομικής κρίσης στις παραγωγές των τηλεοπτικών καναλιών: εξαιρετικά φτωχό το όλο θέαμα, ερασιτεχνικοί οι φωτισμοί, κάτω του μετρίου η σκηνοθεσία. Και μια αίσθηση βαθιάς πλήξης, να κυριαρχεί σε ένα παιχνίδι όπου το ζητούμενο ήταν το κέφι και η χαρά. Πάντως, οι θεαματικότητες ήταν κάτι παραπάνω από καλές: 36,8 % στο σύνολο, 40, 9% στα νεανικά κοινά.

    Media
    Σίβυλλα
    Helios Kiosk