Οι οικονομίες κινούνται σε διαφορετική φάση και τη στιγμή που σε ορισμένα μέρη του πλανήτη τα χαμόγελα και οι σαμπάνιες επιστρέφουν, στην Ελλάδα αντίθετα η κρίση πλήττει και τα πολυτελή είδη. Σύμφωνα με τα τελευταία διαθέσιμα στοιχεία, στο δεκάμηνο του 2010 οι πωλήσεις του καμπανίτη οίνου παγκοσμίως αυξήθηκαν κατά 12% σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2009. Την ίδια στιγμή η αρνητική ψυχολογία των καταναλωτών έχει γίνει αισθητή στα καταστήματα που πωλούν κοσμήματα και ακριβά αξεσουάρ, γκουρμέ εστιατόρια και πολυτελή ξενοδοχεία των Αθηνών.
Σε κρίση και η πολυτέλεια, αλλά… έξω ανοίγουν σαμπάνιες
Οι οικονομίες κινούνται σε διαφορετική φάση και τη στιγμή που σε ορισμένα μέρη του πλανήτη τα χαμόγελα και οι σαμπάνιες επιστρέφουν, στην Ελλάδα αντίθετα η κρίση πλήττει και τα πολυτελή είδη. Σύμφωνα με τα τελευταία διαθέσιμα στοιχεία, στο δεκάμηνο του 2010 οι πωλήσεις του καμπανίτη οίνου παγκοσμίως αυξήθηκαν κατά 12% σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2009. Την ίδια στιγμή η αρνητική ψυχολογία των καταναλωτών έχει γίνει αισθητή στα καταστήματα που πωλούν κοσμήματα και ακριβά αξεσουάρ, γκουρμέ εστιατόρια και πολυτελή ξενοδοχεία των Αθηνών.
Οι οικονομίες κινούνται σε διαφορετική φάση και τη στιγμή που σε ορισμένα μέρη του πλανήτη τα χαμόγελα και οι σαμπάνιες επιστρέφουν, στην Ελλάδα αντίθετα η κρίση πλήττει και τα πολυτελή είδη. Σύμφωνα με τα τελευταία διαθέσιμα στοιχεία, στο δεκάμηνο του 2010 οι πωλήσεις του καμπανίτη οίνου παγκοσμίως αυξήθηκαν κατά 12% σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2009. Την ίδια στιγμή η αρνητική ψυχολογία των καταναλωτών έχει γίνει αισθητή στα καταστήματα που πωλούν κοσμήματα και ακριβά αξεσουάρ, γκουρμέ εστιατόρια και πολυτελή ξενοδοχεία των Αθηνών.
Ακολούθησε το Βήμα στο Google news και μάθε όλες τις τελευταίες ειδήσεις.