στη μπούκα

«Εμείς κάνουμε σοβαρό θέατρο» αναφώνησε ο Αλέξανδρος Αντωνόπουλος- χωρίς να ερωτηθεί σχετικά τις προάλλες στην παρουσίαση του «Ράους», του καινούργιου έργου του Μιχάλη Ρέππα και του Θανάση Παπαθανασίου. Εμείς και όχι «οι άλλοι» εννοούσε προφανώς… Σε μια κρίση ειλικρίνειας ο ηθοποιός παραδέχθηκε, μεταξύ άλλων, ότι το θεατρικό συγγραφικό δίδυμο είναι «το καλύτερο εν ζωή»- πάλι καλά… «Εμείς δεν χρειαζόμαστε μήνες και μήνες πρόβας για να ανεβάσουμε μια παράσταση ούτε ασχολούμαστε επί μακρόν για το αν θα βάλουμε το χέρι δεξιά ή αριστερά, αν θα στρέψουμε το βλέμμα από ΄δώ ή από ΄κεί.

«Εμείς κάνουμε σοβαρό θέατρο» αναφώνησε ο Αλέξανδρος Αντωνόπουλος- χωρίς να ερωτηθεί σχετικά τις προάλλες στην παρουσίαση του «Ράους», του καινούργιου έργου του Μιχάλη Ρέππα και του Θανάση Παπαθανασίου.

* * *
Εμείς και όχι «οι άλλοι» εννοούσε προφανώς…

* * *
Σε μια κρίση ειλικρίνειας ο ηθοποιός παραδέχθηκε, μεταξύ άλλων, ότι το θεατρικό συγγραφικό δίδυμο είναι «το καλύτερο εν ζωή»- πάλι καλά…

* * *
«Εμείς δεν χρειαζόμαστε μήνες και μήνες πρόβας για να ανεβάσουμε μια παράσταση ούτε ασχολούμαστε επί μακρόν για το αν θα βάλουμε το χέρι δεξιά ή αριστερά, αν θα στρέψουμε το βλέμμα από ΄δώ ή από ΄κεί… Ολα αυτά είναι αρλούμπες…».

* * *
Στο πνεύμα του κινήθηκε και η Ελένη Γερασιμίδου…

* * *
Μεγάλα λόγια… * * *
Ελα όμως που το θέατρο έχει αποδείξει ότι χωρά και τους μεν και τους δε(ν)…

* * *
Τα έργα των Ρέππα- Παπαθανασίου και μεγάλη επιτυχία γνωρίζουν και τον κόσμο κάνουν να γελάει και έσοδα φέρνουν στο ταμείο και επί χρόνια παίζονται. Ποιο το πρόβλημα; Μήπως ο Αλέξανδρος Αντωνόπουλος προτείνει να υπάρχουν μόνο αυτά; Δεν νομίζω…

* * *
Αναρωτιέμαι όμως ποιος, αλήθεια, τον αμφισβήτησε; Διότι όλα αυτά ήταν απαντήσεις χωρίς να έχουν τεθεί οι ερωτήσεις- διόλου πρωτότυπο!

* * *
Με κάτι τέτοια, πάντως, επιβεβαιώνεται πλήρως η πρόσφατη έρευνα σχετικά με τον πολιτισμό που λέει ότι το 79,2% πιστεύει ότι πολιτισμός = ψυχαγωγία…

* * *

Δεν θα σκηνοθετήσει, τελικά, η Ρούλα Πατεράκη την Ελένη Ερήμου και τον Γιώργο Γαλανό. Η σκηνοθέτις, η οποία έχει αναλάβει κι άλλες θεατρικές υποχρεώσεις, δεν προλάβαινε, λένε, να κάνει πολλές πρόβες και έτσι η πρεμιέρα θα καθυστερούσε…

* * *
Μήπως το ξανασκέφθηκε καλύτερα και προτίμησε να αποχωρήσει, αφού είδε και τις σχετικές φωτογραφίες; (μία εξ αυτών φιλοξενεί η στήλη)

* * *
Ο αντικαταστάτης πάντως βρέθηκε: είναι ο Αντώνης Καλογρίδης και θα βάλει την υπογραφή του στο «Γίνε το μωρό μου» στη σκηνή του θεάτρου Τζένη Καρέζη.

* * *
Ολα δείχνουν ότι οδεύουμε ολοταχώς για πρεμιέρα- αυτή η παράσταση δεν αναβάλλεται με τίποτα!

* * *
«Είμαι πάντα μόνη, ό,τι κι αν συμβαίνει γύρω μου»: η Μέριλιν Μονρόε, ο μύθος της οποίας αντέχει στον χρόνο περισσότερο από οποιονδήποτε, έρχεται για άλλη μία (πολλοστή) φορά στην επικαιρότητα…

* * *
Μέσα από τα «Αποσπάσματα» ή τα «Θραύσματα» (πρωτότυπος τίτλος: «Fragments»), ένα βιβλίο που είναι κυριολεκτικά «όλο δικό της» (και μόλις κυκλοφόρησε στη Γαλλία), όχι γιατί διαθέτει φωτογραφίες και σκηνές από ταινίες αλλά γιατί περιέχει σκέψεις, ημερολόγια, ποιήματα, όλα διά χειρός της, ξεκινώντας από το πρώτο σε ηλικία 17 ετών…

* * *
«Μισή βασίλισσα, μισή εγκαταλελειμμένο παιδί, άλλοτε υποταγμένη στο κορμί της, άλλοτε απελπισμένη εξαιτίας του»: ίσως αυτός ο χαρακτηρισμός που προέρχεται από τον Αρθουρ Μίλερ να είναι ο πλέον ακριβής.

* * *
Στις 24 Οκτωβρίου πέφτει- για πάντα- η αθηναϊκή αυλαία για το μιούζικαλ με τη Μαρινέλλα, στο Παλλάς, καθώς η παράσταση ανεβαίνει στο Μέγαρο Μουσικής Θεσσαλονίκης. Αλλωστε έρχεται η σειρά του «Βασιλιά Ληρ»…

myrto@dolnet.gr

Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από
Πολιτισμός
ΒΗΜΑτοδότης
Σίβυλλα
Helios Kiosk