Τέσσερις φορές το έτος; οι προσφορές

Στο μικροσκόπιο του υπουργείου Ανάπτυξης οι προσφορές των σούπερ μάρκετ

Σε αλλαγές στο σχέδιο της αγορανομικής διάταξης που αφορά τις προωθητικές ενέργειες, τα δώρα και τις επιπλέον ποσότητες στα ράφια των σούπερ μάρκετ, προχωρά η ηγεσία του υπουργείου Περιφερειακής Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας.

Στο μικροσκόπιο του υπουργείου Ανάπτυξης οι προσφορές των σούπερ μάρκετ | tovima.gr

Σε αλλαγές στο σχέδιο της αγορανομικής διάταξης που αφορά τις προωθητικές ενέργειες, τα δώρα και τις επιπλέον ποσότητες στα ράφια των σούπερ μάρκετ, προχωρά η ηγεσία του υπουργείου Περιφερειακής Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας.

Σύμφωνα με πληροφορίες που επικαλείται η εφημερίδα «ΤΑ ΝΕΑ» το υπουργείο προωθεί βελτιώσεις στο σχέδιο της αγορανομικής διάταξης που είχε ετοιμάσει η προηγούμενη υπουργός, κυρία Λούκα Κατσέλη, με σκοπό τη μη παραπλάνηση του καταναλωτή, αλλά και τη σαφή πληροφόρησή του ως προς το όφελος από την πώληση προϊόντων με δώρα ή επιπλέον ποσότητες.

Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από
Οικονομία
ΒΗΜΑτοδότης
Σίβυλλα
Helios Kiosk