Τα μέσα από τα οποία προτιμούν να ενημερώνονται οι Αμερικανοί είναι κατά φθίνουσασειρά οι τοπικοί τηλεοπτικοί σταθμοί, τα τηλεοπτικά δίκτυα παναμερικανικής κάλυψης, το Διαδίκτυο, το ραδιόφωνο, οι τοπικές εφημερίδες και οι εφημερίδες παναμερικανικής κυκλοφορίας.
Από τους 2.259 ενήλικες που απάντησαν στο ερωτηματολόγιο του Κέντρου Ερευνών Pew:
το 78% απάντησε ότι συνήθως ενημερώνεται από τηλεοπτικούς σταθμούς τοπικής εμβέλειας.
με ποσοστό 73%, στη δεύτερη θέση, έρχονται τα εθνικά τηλεοπτικά δίκτυα όπως το CNN και το CBS.
με ποσοστό 61%, στην τρίτη θέση, βρίσκονται οι Αμερικανοί που συνήθως ενημερώνονται από το Διαδίκτυο, με τους δικτυακούς τόπους του Google News, της AOL και του BBC να περιλαμβάνονται στους δημοφιλέστερους προορισμούς.
Το 54% δήλωσε ότι συνήθως ενημερώνεται από το ραδιόφωνο, είτε στο σπίτι είτε στο αυτοκίνητο.
Ακόμα, το 50% απάντησε ότι ενημερώνεται από τοπικές εφημερίδες και το 17% από εφημερίδα παναμερικανικής κυκλοφορίας, όπως οι New York Times και η USA Today (η έρευνα θεωρεί ότι οι τοπικές και εθνικές εφημερίδες αποτελούν διαφορετικές πλατφόρμες ενημέρωσης).
Συνολικά, πάντως, το92% των ερωτηθέντων απάντησε ότι συχνά ενημερώνεται από δύο ή και περισσότερα μέσα παράλληλα: τηλεόραση, εφημερίδες, Διαδίκτυο, ραδιόφωνο.
Από αυτούς που ενημερώνονται κυρίως από το Internet, το 21% αρκείται σε μία μόνο ιστοσελίδα, ενώ το 57% επιλέγει κάθε φορά δύο με πέντε ιστοσελίδες.
Η σφυγμομέτρηση διενεργήθηκε το διάστημα 28 Δεκεμβρίου-19 Ιανουαρίου και το περιθώριο λάθους της κυμαίνεται στο ±2,3%.