από metereologos.gr
Τετάρτη 20 Σεπτεμβρίου 2017
 

Η νέα εποχή του σουβενίρ

Ανακοινώθηκαν οι 18 νικητές του διαγωνισμού του Ταμείου Αρχαιολογικών Πόρων και Απαλλοτριώσεων (ΤΑΠ) για το σχεδιασμό πολιτιστικών προϊόντων και εφαρμογών.
Η νέα εποχή του σουβενίρ
εκτύπωσημικρό μέγεθος  μεγάλο μέγεθος

 

Σύγχρονη, επικαιροποιημένη οπτική γλώσσα, ευφάνταστη, ευρηματική και δυναμική προσέγγιση. Αυτοί ήταν οι άξονες που έθεσε στον πρόσφατο design διαγωνισμό το ΤΑΠ με σκοπό την μαζική παραγωγή αναμνηστικών αντικειμένων (είδη δώρων, art gifts-souvenirs) έμπνευση για τα οποία θα αποτελούσαν θεματικές ενότητες εκθεμάτων Μουσείων, οι Αρχαιολογικοί Χώροι καθώς και τα Μνημεία της χώρας μας.

Παράλληλα, βασικός στόχος είναι οι νέες αυτές δημιουργίες να ανταποκριθούν στις ανάγκες ενός όλο και πιο «έμπειρου» και απαιτητικού αγοραστικού κοινού διεθνώς. Το στοιχείο της μοναδικότητας και της πρωτοτυπίας ήταν πολύ σημαντική παράμετρος ως προς το ύφος αλλά και την «προστιθέμενη αξία» που έπρεπε να λάβουν υπ' όψιν τους οι διαγωνιζόμενοι.

Τα προϊόντα που θα παραχθούν θα διατίθενται κατ' αποκλειστικότητα από τα πωλητήρια των Μουσείων που διαχειρίζεται το ΤΑΠ.

Οι συμμετέχοντες έπρεπε να υποβάλλουν τρεις προτάσεις.
Συνολικά, υπήρξαν πάνω από 200 συμμετοχές, από τις οποίες βραβεύτηκαν οι 18 προτάσεις


**NΙΚΗΤΕΣ

-ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΟΥΡΚΟΥΤΗΣ
Ταφικό αγγείο, Μουσείο Κεραμεικού


 

 Γλαυξ, αργυρό τετράδραχμο των Αθηνών του 5ου αι. π.Χ. / Α. Ροτόντα, Θεσσαλονίκη


-ΒΑΣΙΛΗΣ ΜΠΕΝΕΤΟΣ

Θεά των Όφεων, Αρχαιολογικό Μουσείο Ηρακλείου


Πτηνό, Μουσείο Βυζαντινού Πολιτισμού Θεσσαλονίκης / Γραφικά μοτίβα, κιονόκρανα


-ΓΙΩΡΓΟΣ ΜΑΡΙΝΟΓΛΟΥ

Γραφικά μοτίβα, δάπεδα
 
Χρυσή λάρνακα Φιλίππου Β’, Αρχαιολογικό Μουσείο Βεργίνας / Αψίδα Γαλέριου (Καμάρα), Θεσσαλονίκη


-SEMIOTIK DESIGN AGENCY


Ταφικό αγγείο, πυξίδα γεωμετρικής περιόδου, Μουσείο Κεραμεικού
 

Θεά των Όφεων, Αρχαιολογικό Μουσείο Ηρακλείου / Αρχιτεκτονικές λεπτομέρειες, δάπεδα

-ΤΟ ΧΡΥΣΟ ΠΙ-ΠΙ (Κατερίνα Πέτσιου και Χριστίνα Πέτσιου)

Η Παριζιάνα, Αρχαιολογικό Μουσείο Ηρακλείου

Γραφικά μοτίβα, κιονόκρανα / Καστροπολιτεία Μυστρά

-ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΑΣΦΗ


Αρχαίο Θέατρο Επιδαύρου

Αμφορέας του διπύλου, Εθνικό Αρχαιολογικό Μουσείο / Τύποι (βυζαντινών) ναών

-ΒΑΣΙΛΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΥ

Θεά των Όφεων, Αρχαιολογικό Μουσείο Ηρακλείου

Χάλκινος σταυρός/σταυροθήκη Θεοτόκου, Βυζαντινό και Χριστιανικό Μουσειό/ Μινωϊκές οικίες, Αρχαιολογικό Μουσείο Ηρακλείου

-ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΤΖΑΒΑΡΑΣ

Πτηνό που ραμφίζει φυτό, Μουσείο Βυζαντινού πολιτισμού Θεσσαλονίκη

Γραφικά μοτίβα, δάπεδα /  Το
Παλάτι της Κνωσσού, κάτοψη

-ΝΕΑΡΧΟΣ ΝΤΑΣΚΑΣ

Γραφικά μοτίβα,δάπεδα

Η Παριζιάνα, Αρχαιολογικό Μουσείο Ηρακλείου / Θεά των Όφεων, Αρχαιολογικό Μουσείο Ηρακλείου

-ΣΟΥΡΑΠΑΣ & ΣΙΑ ΟΕ


Γραφικά μοτίβα, δάπεδα

Πτηνό, Μουσείο Βυζαντινού πολιτισμού Θεσσαλονίκης / Αντίνοος, Αρχαιολογικό Μουσείο Δελφών

**ΕΠΙΛΑΧΟΝΤΕΣ 

-ΖΑΦΕΙΡΙΑ ΣΠΑΓΑΔΩΡΟΥ

Σφίγγα

Πτηνό, Μουσείο Βυζαντινού πολιτισμού Θεσσαλονίκης / Καστροπολιτεία Μυστρά

-ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΜΗΤΡΟΥΣΗΣ

Λευκή Λήκυθος, Εθνικό Αρχαιολογικό Μουσείο

Καστροπολιτεία Μυστρά / Ναυτικό Θέμα

-ΑΘΗΝΑ ΚΩΝΣΤΙΑΝΤΟΥ

Δαχτυλιόσχημο περίαπτο νεολιθικής περιόδου, Εθνικό Αρχαιολογικό Μουσείο

Αντίνοος, Αρχαιολογικό Μουσείο Δελφών / Γραφικά μοτίβα, δάπεδα

-ΓΙΩΡΓΟΣ ΧΑΝΔΡΙΝΟΣ

Ρυτό σε μορφή ταύρου, Αρχαιολογικό Μουσείο Ηρακλείου
 
Μεμονωμένο γραφικό, Κουκουβάγια / Διόνυσος πάνω σε πάνθηρα, Πέλλα

-ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΑΔΑΜΟΠΟΥΛΟΥ

Παρθενώνας

Σταυρός-εγκόλπιο, Μουσείο Βυζαντινού Πολιτισμού Θεσσαλονίκης /  Κιονόκρανο


**ΦΟΙΤΗΤΕΣ

-ΠΑΡΙΣ ΞΥΝΤΑΡΙΑΝΟΣ ΤΣΙΡΟΠΙΝΑΣ

 


Κουκουβάγια

-ΑΓΓΕΛΟΣ ΕΥΘΥΜΙΟΣ ΧΑΤΖΑΤΟΓΛΟΥ

Μοτίβα από αγγεία γεωμετρικής περιόδου

-ΕΥΓΕΝΙΑ ΑΝΤΩΝΙΟΥ

Επιγραφές και εν γένει γράμματα



Πρόσωπα περισσότερες ειδήσεις

εκτύπωσημικρό μέγεθος  μεγάλο μέγεθος

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

 
 
σχόλια (0)
 
 
απομένουν 700 χαρακτήρες
Τα πεδία που είναι σημειωμένα με * είναι υποχρεωτικά
 
Τα μηνύματα που δημοσιεύονται στο χώρο αυτό εκφράζουν τις απόψεις των αποστολέων τους. Το ΒΗΜΑ δεν υιοθετεί καθ’ οιονδήποτε τρόπο τις απόψεις αυτές. Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει την γνώμη του, όποια και να είναι αυτή. Δεν δημοσιεύονται συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια και όσα είναι γραμμένα με κεφαλαία γράμματα. Τέτοια μηνύματα θα διαγράφονται όποτε εντοπίζονται.