Δύο Άγγλοι που μοιράζονταν την αγάπη για την σύγχρονη τεχνολογία αλλά και το φαγητό ένωσαν τις δυνάμεις τους και άνοιξαν ένα εστιατόριο στο οποίο οι πελάτες κάθονται όχι σε «συμβατικά» τραπέζια αλλά σε τραπέζια που λειτουργούν (και) ως οθόνες αφής. Οι πελάτες μπορούν να κάνουν τα πάντα μέσω των τραπεζιών-οθονών. Να δουν το μενού, να παραγγείλουν, να πληρώσουν ακόμη και να «κλείσουν» ταξί μέσω της οθόνης για την επιστροφή τους.

e-εστιατόρια

Ο Νόελ Χάνγουικ και ο Ντάνι Πότερ γνωρίστηκαν στο πανεπιστήμιο της Οξφόρδης και έγιναν γρήγορα φίλοι αφού είχαν πολλά κοινά ανάμεσα στα οποία το πάθος για την τεχνολογία αλλά και το φαγητό.
Ένα βράδυ που είχαν βγει έξω για φαγητό σε κάποιο εστιατόριο εκνευρίστηκαν αφάνταστα όταν περιμέναν μάταια επί ώρα να ασχοληθεί μαζί τους κάποιος σερβιτόρος για να εξυπηρετηθούν. Το περιστατικό τους έδωσε την αφορμή να σκεφτούν ότι θα ήταν χρήσιμο να υπάρχει ένα ηλεκτρονικό σύστημα που να επιτρέπει στους πελάτες να παρακάμπτουν, ως ένα βαθμό τουλάχιστον, τους σερβιτόρους.

Ανέπτυξαν λοιπόν μια τεχνολογία η οποία μπορούσε να μετατρέπει μια επιφάνεια, ένα τραπέζι εν προκειμένω, σε μια οθόνη αφής. Το όλο σύστημα το ονόμασαν E-Table και αποφάσισαν να κάνουν οι ίδιοι εφαρμογή της δημιουργίας τους ανοίγοντας ένα εστιατόριο στο κέντρο του Λονδίνου.
Το Inamo, όπως ονόμασαν το εστιατόριο τους, διαθέτει e-Tables στα οποία οι πελάτες κάθονται και μπορούν αν θέλουν να κάνουν κυριολεκτικά τα πάντα μόνοι τους χρησιμοποιώντας το ίδιο το τραπέζι.

Το ψηφιακό τραπέζι

Οι πελάτες μπορούν να δουν το μενού και να παραγγείλουν ότι επιθυμούν μέσω του τραπεζιού-οθόνη, μπορούν όση ώρα περιμένουν να έρθουν τα φαγητά να παίξουν κάποιο videogame ή, αν θέλουν, να δουν τι συμβαίνει μέσα στην κουζίνα όση ώρα ετοιμάζεται η παραγγελία τους.

Όταν τα φαγητά καταφθάσουν οι πελάτες μπορούν να αλλάξουν το φόντο στην επιφάνεια του e-Table επιλέγοντας μια εικόνα που τους ευχαριστεί να βλέπουν όση ώρα θα τρώνε. Όταν θελήσουν να φύγουν δεν θα χρειάζεται να περιμένουν καθόλου αφού θα μπορούν να πληρώσουν επίσης μέσω του e-Table και όσοι δεν διαθέτουν μεταφορικό μέσο να το χρησιμοποιήσουν για καλέσουν κάποιο ταξί.

Το εγχείρημα στέφθηκε με επιτυχία αφού την πόρτα του Inamo περνούν περισσότερα από πέντε χιλιάδες άτομα μηνιαίως με αποτέλεσμα οι ιδιοκτήτες του να ανοίξουν και δεύτερο εστιατόριο σε ένα άλλο σημείο του κεντρικού Λονδίνου.