Aύξηση των πωλήσεων στα προϊόντα παγωτού κατά 19% κατέγραψε η γαλακτοβιομηχανία Κρι Κρι το 2017. Σύμφωνα με την επίδοση αυτή, η διοίκηση της εταιρείας αναφέρει πως η μάρκα Κρι Κρι βρίσκεται στη 2η θέση στην ελληνική αγορά παγωτού με μερίδιο 15%. Κατά τη διάρκεια του ετήσιου συνεδρίου παγωτού της Κρι Κρι το περασμένο Σάββατο στις Σέρρες, όπου συμμετείχαν συνεργάτες της εταιρείας από την Ελλάδα και το εξωτερικό, έγινε ιδιαίτερη αναφορά στην αύξηση των σημείων διανομής που αγγίζουν πλέον τα 15.000 σε πανελλαδικό επίπεδο, καθώς και στα λανσαρίσματα των νέων προϊόντων, όπως οι παγωτοσοκολάτες Derby, τα Γλυκά της Μαμάς, το Super Spoon, και το παιδικό παγωτό Frozen.
«Το κεντρικό μήνυμα του φετινού Συνεδρίου Παγωτού «Μαζί για την Πρωτιά», σηματοδοτεί τον πρωταρχικό στόχο της εταιρείας Κρι Κρι που δεν είναι άλλος από την κατάκτηση της πρώτης θέσης στην ελληνική αγορά παγωτού», ανέφερε μεταξύ άλλων, ο κ. Παναγιώτης Τσινάβος, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Κρι Κρι.