Αύξηση πωλήσεων και στη διάρκεια του 2011 εκτιμά ότι θα έχει η Κρι Κρι ΑΕ, ο κ. Τσιναβός, πρόεδρος της διευθύνων σύμβουλος της σερραϊκής γαλακτοβιομηχανίας, παρά την ύφεση που σαρώνει την ελληνική αγορά και τις ψυχρές καιρικές συνθήκες που έχουν αναστείλει την λειτουργίας της αγοράς του παγωτού.
Οι αισιόδοξες εκτιμήσεις του κ. Τσιναβού βασίζονται κυρίως στην εξαιρετική πορεία που έχει η εξαγωγική της δραστηριότητα – στη διάρκεια του 2010 σχεδόν διπλασιάστηκε. Μπορεί όμως το παγωτό ακόμη να περιμένει, αλλά οι πωλήσεις της γιαούρτης στο πρώτους τέσσερις μήνες του 2011 είναι αυξημένες κατά 15%.
Ειδικότερα ο κ. Τσιναβός μιλώντας προς «Το Βήμα» έλεγε χαρακτηριστικά ότι οι εξαγωγές της εταιρείας από 4 εκατ. ευρώ που ήταν στη διάρκεια του 2009 και αντιστοιχούσαν στο 11% των συνολικών πωλήσεων, πέρυσι ανήλθαν στα 11 εκατ. ευρώ, εξέλιξη που αντιστοιχεί στο 20% – ενώ η εταιρεία πέρυσι είχε αύξηση πωλήσεων 17,5% και ο κύκλος εργασιών της διαμορφώθηκε στα 47 εκατ. ευρώ.
Δεδομένης της δυσμενούς κατάστασης που επικρατεί στην ελληνική αγορά, ο κ. Τσιναβός δίνει ιδιαίτερη έμφαση στις ξένες αγορές.
Πρωτίστως στην περιοχή των Βαλκανίων, όπου έχει διαμορφώσει ένα αξιόλογο δίκτυο διανομής παγωτού στην πΓΔΜ, στην Αλβανία, τη Ρουμανία και προσφάτως στη Βουλγαρία, για την οποία λέει πως «είναι δυνατή η κατάκτηση της δεύτερης θέσης στην αγορά του παγωτού».
Επίσης μεταξύ των σημαντικότερων αγορών είναι η Γερμανία, η Δανία κι η Ιταλία, στην οποίες εξάγει γιαούρτι, καθώς κι οι αραβικές χώρες. Αξίζει να σημειωθεί ότι στις πωλήσεις της εταιρείας το 50% κατέχει το γιαούρτι και το 50% το παγωτό.