Έντυπη Έκδοση Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου του tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Αν είστε συνδρομητής μπορείτε να συνδεθείτε από εδώ: Σύνδεση μέλους Αν θέλετε να γίνετε συνδρομητής μπορείτε να αποκτήσετε τη συνδρομή σας εδώ:
Εγγραφή μέλους Λόγω μεγέθους, ικανοτήτων και πολυσυλλεκτικού χαρακτήρα το i20 έχει δικαιωματικά κερδίσει τον τίτλο του best-seller μοντέλου της Hyundai και ως τέτοιο αντιμετωπίστηκε στην πρόσφατη ανανέωση που δέχθηκε προκειμένου να διατηρήσει τα κεκτημένα του.
Σχεδιαστικά υπάρχουν πλέον αναβαθμισμένη μάσκα, νέοι προφυλακτήρες, επανασχεδιασμένο πίσω μέρος, νέοι τροχοί 15 και 16 ιντσών και εξωτερικοί χρωματισμοί με διαθέσιμες διχρωμίες. Στο εσωτερικό, τα εργονομικά καθίσματα αποτελούν ξανά το ισχυρό χαρτί για την άνεση των επιβατών, οι οποίοι έρχονται αντιμέτωποι με την «ανοιχτή» σχεδίαση του ταμπλό που φιλοξενεί την κεντρική οθόνη αφής επτά ιντσών, η οποία συνδυάζεται με συστήματα δορυφορικής πλοήγησης, αναπαραγωγής πολυμέσων και συνδεσιμότητας Apple CarPlay και AndroidAuto. Στο πρότυπο της λογικής που ακολουθεί η Hyundai προτάσσοντας τα ποιοτικά αλλά σκληρά πλαστικά, η εικόνα παραμένει ίδια και σε αυτό το i20 που διακρίνεται για τους χώρους που προσφέρει σε τέσσερις ενηλίκους αλλά και για τα 326 λίτρα στο πορτμπαγκάζ.
Αναφορικά με τα μηχανικά σύνολα που εξοπλίζουν το κορεατικό supermini, το σπουδαίο λόγω της σχέσης κυβισμού/απόδοσης στοιχείο αφορά τον turbo κινητήρα βενζίνης 1.0 T-GDI με ισχύ 100 ίππους και 172 Nm ροπής από αρκετά χαμηλές στροφές – μόλις 1.500 σ.α.λ. Η πολιτισμένη λειτουργία του και το απόθεμα δύναμης που διαθέτει εξασφαλίζουν καλές επιδόσεις, ενώ συνδυάζεται ικανοποιητικά με το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη επτά σχέσεων, το οποίο αποτελεί μακράν καλύτερη και σαφώς πιο πρακτική επιλογή, ιδιαίτερα στην κίνηση της πόλης, από το χειροκίνητο κιβώτιο πέντε ταχυτήτων. Στην καθημερινή χρήση μάλιστα εξασφαλίζει μεγαλύτερη οικονομία καυσίμου σε ρεαλιστικές συνθήκες από την έκδοση με το χειροκίνητο κιβώτιο.
Η προτίμησή μας λοιπόν είναι σαφής στο αυτόματο κιβώτιο, το οποίο μπορεί να σταθεί ικανοποιητικά και στη χειροκίνητη λειτουργία αν επιλέξετε να οδηγήσετε με αυτόν τον τρόπο σε διαδρομές εκτός πόλης, εκεί που το i20 παραδοσιακά συμπεριφέρεται ουδέτερα ακόμα και σε συνθήκες πίεσης. Αξιολογώντας τα υποσυστήματα του αυτοκινήτου θα σταθούμε στην απόδοση των φρένων – με δίσκους σε όλους τους τροχούς, όπως άλλωστε και στο μικρότερο i10. Αν πιέσετε σε δρόμους με διαδοχικές στροφές, θα διαπιστώσετε ότι οι κλίσεις του αμαξώματος υπάρχουν αλλά δεν θα φοβίσουν τον οδηγό, ο οποίος θα εκτιμήσει περισσότερο την ευκολία χρήσης του i20 και τις λύσεις που δίνει στα διαφορετικά ζητούμενα που προκύπτουν σε αυτή την κατηγορία. Τέλος, τεράστιο πλεονέκτημα συνιστά η ενσωμάτωση στο μοντέλο της φιλοσοφίας Hyundai SmartSense με συστήματα προειδοποίησης και αποφυγής πιθανής σύγκρουσης, προειδοποίησης απόκλισης από τη λωρίδα κυκλοφορίας, επιτήρησης της κόπωσης του οδηγού, διατήρησης στη λωρίδα κυκλοφορίας και υποβοήθησης λειτουργίας προβολέων.