Στη διεθνή βιβλιογραφία, η συζήτηση για τη λειτουργία του Λυκείου και την πρόσβαση στην Ανώτατη Εκπαίδευση αποτυπώνεται σε ένα μεγάλο εύρος προσεγγίσεων και προτάσεων εκπαιδευτικής πολιτικής, καθώς έχει διαπιστωθεί και τεκμηριωθεί η σύνδεσή της με την κοινωνία, την ανάπτυξη και την οικονομία κάθε χώρας.

Αξιοποιώντας κανείς σχετικά πορίσματα ερευνών και μελετών, είτε σε ατομικό είτε ακόμη και σε συλλογικό επίπεδο έκφρασης, οφείλει αρχικά να λάβει υπόψη του τις βασικότερες επισημάνσεις που αφορούν στη λειτουργία του ελληνικού εκπαιδευτικού συστήματος. Αυτές έχουν να κάνουν με την απουσία μιας σταθερής και ενιαίας εθνικής εκπαιδευτικής πολιτικής, τη λανθασμένη θεώρηση για τον ρόλο και τη λειτουργία του σχολείου, τη σχεδόν αποκλειστική επιλογή των υποψηφίων για σπουδές στην Ανώτατη Εκπαίδευση, την υποβαθμισμένη επαγγελματική εκπαίδευση και την περιορισμένη εκπαιδευτική λειτουργία του Λυκείου.

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη
συνδρομή;

Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Θέλετε να γίνετε συνδρομητής;

Μπορείτε να αποκτήσετε την συνδρομή σας από εδω