Lexus IS 300h

Μερικοί καλοί λόγοι για να αποκτήσεις ένα υβριδικό Lexus στο παρελθόν ήταν ασφαλώς η μειωμένη κατανάλωση καυσίμου και εκπομπών CO2, η πολυτέλεια και η προσοχή στη λεπτομέρεια.

Μερικοί καλοί λόγοι για να αποκτήσεις ένα υβριδικό Lexus στο παρελθόν ήταν ασφαλώς η μειωμένη κατανάλωση καυσίμου και εκπομπών CO2, η πολυτέλεια και η προσοχή στη λεπτομέρεια. Αν σε αυτά προσθέσετε τα δυναμικά οδηγικά χαρακτηριστικά που διαθέτει η νέα σειρά IS, θα αντιληφθείτε ευκολότερα τι σημαίνει η λέξη «απειλή» για τα Audi A4, BMW Σειρά 3, Mercedes-Benz C-Class αλλά και για το δημοφιλές Volvo S60.
Η συνολική μεταμόρφωση του IS 300h υπερβαίνει τις σχεδιαστικές και λοιπές αισθητικές επιλογές, καθώς η δεύτερη γενιά του συστήματος Lexus Hybrid Drive – με βενζινοκινητήρα 2,5 λίτρων και ηλεκτροκινητήρα 143 ίππων – αποδίδει συνδυαστικά 223 ίππους, εξασφαλίζοντας επιτάχυνση από στάση σε 8,3 δευτερόλεπτα, μέγιστη ταχύτητα 200 χλμ./ώρα με κατανάλωση μόλις 4,3 λίτρων/100 χλμ. και 99 γραμμ./χλμ. εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα.
Η συμβολή του αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων E-CVT είναι μεν καθοριστική στην επίτευξη των μεγεθών αλλά όχι γοητευτική σε ό,τι αφορά τον τρόπο λειτουργίας του. Εκείνα που κάνουν το IS 300h απρόσμενα οδηγοκεντρικό είναι, πέρα από τη μετάδοση της κίνησης στους πίσω τροχούς, η διατήρηση του βάρους του σε λογικά – για τη συγκεκριμένη τεχνολογία – επίπεδα (από 1.620 κιλά) και η ρύθμιση της ανάρτησης. Η τελευταία, σε συνδυασμό με τα νέα συστήματα διεύθυνσης και πέδησης, αναβάθμισε σημαντικά τη συνολική αίσθηση που αποκομίζεις.
Ταυτόχρονα η δυνατότητα παραμετροποίησης της οδικής συμπεριφοράς μέσω του νέου Drive Mode Select με τα πέντε προγράμματα οδήγησης αλλά και το πακέτο F-Sport με την προσαρμοζόμενη ανάρτηση στις θέσεις Normal και Sport S+ μπορεί να μεταθέσει το πεδίο συζήτησης από τους επιπλέον χώρους και την «ακριβή» εικόνα που δίνουν τα πάντα στο αυτοκίνητο στα μεγαλύτερα περιθώρια πρόσφυσης και στην πιο ενδιαφέρουσα συμπεριφορά του στον δρόμο.
Ναι, μπορεί να κινηθεί μόνο ηλεκτρικά για περίπου δύο χιλιόμετρα, να χωρέσει 450 λίτρα στο πορτμπαγκάζ του και να γίνει αφορμή για ερωτήσεις θαυμασμού στη διαδρομή σας, αλλά για εκείνους που θα πληρώσουν περίπου 40.000 ευρώ για να το αποκτήσουν μετρά ότι – και – στον δρόμο πια το IS 300h έχει σοβαρό λόγο ύπαρξης, κυρίως λόγω του τρόπου με τον οποίο κινείται και όχι μόνο λόγω του κόστους χρήσης του.

ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ

Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από
Autohub
ΒΗΜΑτοδότης
Σίβυλλα
Helios Kiosk