Οταν το shopping therapy συνοδεύεται από… «τιτίβισμα» στο Internet, τότε η νέα υπηρεσία του Twitter επιτρέπει διαδικτυακές αγορές μέσω συνεργασίας της με την American Express.
Η δυνατότητα «pay-by-tweet» θα επιτρέπει, σύμφωνα με τις δύο εταιρείες, στα μέλη της φημισμένης ιστοσελίδας κοινωνικής δικτύωσης να ψωνίζουν «κελαηδώντας». Συγκεκριμένα θα τους επιτρέπει να πληρώνουν ή να λαμβάνουν προσφορές για προϊόντα που τους ενδιαφέρουν, χρησιμοποιώντας το γνωστό «καγκελάκι» (hashtag).
Με τον τρόπο αυτόν οι χρήστες θα μπορούν να απολαμβάνουν τα προνόμια καταναλωτικών προσφορών χωρίς να χρειάζεται να αφήσουν τη διαδικτυακή «φωλιά» τους. «Η νέα υπηρεσία επαναπροσδιορίζει τι είναι εφικτό στον κόσμο του κοινωνικού εμπορίου» υποστηρίζει η Λέσλι Μπέρλαντ, επικεφαλής Ψηφιακής Ανάπτυξης της American Express.
Στις ΗΠΑ σε πρώτη φάση, οι πελάτες του αμερικανικού κολοσσού οικονομικών συναλλαγών θα μπορούν να συγχρονίζουν τον λογαριασμό της κάρτας τους με τον λογαριασμό του Twitter και να ψωνίζουν από μεγάλα διαδικτυακά καταστήματα (π.χ. Amazon, Sony, Microsoft) τα οποία θα παρέχουν εκπτώσεις και προσφορές.
Οικονομολόγοι εκτιμούν ότι πίσω από την κίνηση του Twitter κρύβεται η επιθυμία του κοινωνικού μέσου να στραφεί προς νέα επικερδή μονοπάτια, αν και η ίδια η εταιρεία υποστηρίζει ότι για την πραγματοποίηση των αγορών δεν θα επιβαρύνει τα μέλη του. Ενδεχομένως λοιπόν η νέα επιχειρηματική κίνηση των έξυπνων πουλιών να αποβλέπει στην αύξηση των διαφημιστικών εσόδων.
Η American Express, πάλι, τόνισε ότι δεν πρόκειται να μοιραστεί τα ευαίσθητα δεδομένα των πελατών της με τo Twitter, περιορίζοντας έτσι τον κίνδυνο διαδικτυακής απάτης.
Σκούτερ-«φυσαρμόνικα»

Οι μετακινήσεις στο κέντρο της πόλης είναι πολλές φορές εφιαλτικές: τα αυτοκίνητα εγκλωβίζονται στην κίνηση, ενώ ο πονοκέφαλος του πάρκινγκ έρχεται να εντείνει το πρόβλημα. Το μηχανάκι είναι μια λύση. Αν μάλιστα το μηχανάκι αυτό είναι και πολυμορφικό, ηλεκτροκίνητο και αναδιπλούμενο, τότε το πράγμα αλλάζει.
Το Moveo Electric Scooter έχει εμβέλεια κίνησης 35 χλμ., ενώ το βάρος του δεν ξεπερνά τα 25 κιλά. Με μέγιστη ταχύτητα 13 χλμ./ώρα, το «πράσινο» μηχανάκι θυμίζει περισσότερο όχημα πόλης παρά scooter. Η δυνατότητά του να αναδιπλώνεται επιτρέπει από τη μία πλευρά άνετη ανάβαση για τον οδηγό και από την άλλη εύκολη και πρακτική μεταφορά.
Το Moveo αναπτύχθηκε από την Antro Group, μια ουγγρική εταιρεία που ασχολείται με τον σχεδιασμό «πράσινων» μέσων. Οι πρώτες σκέψεις για ένα αναδιπλούμενο μηχανάκι ξεκίνησαν το 2008 και σήμερα η εταιρεία είναι έτοιμη να ρίξει στην αγορά περί τις 4.000 οχήματα, σε τιμές από 2.300 ως 2.500 ευρώ.
Eνα… στικάκι παιχνίδια!
Ονομάζεται GameStick και είναι αυτό ακριβώς που μαρτυρεί το όνομά του: ένα πανίσχυρο Android στικάκι, ικανό να μεταφέρει τη μαγεία του gaming σε μια smart tv, αλλά χωρίς τον όγκο και τα μπλεγμένα καλώδια μιας κονσόλας.
Η ιδέα ξεκίνησε όταν οι ειδικοί της εταιρείας PlayJam αποφάσισαν να δημιουργήσουν μια μικρή και ελαφριά «έξυπνη» συσκευή που να μπορεί να κουβαλήσει απαιτητικά ηλεκτρονικά παιχνίδια. Σκέφτηκαν λοιπόν ότι το GameStick θα πρέπει να έχει έναν πιστό συνταξιδιώτη. Και έτσι σχεδίασαν ένα λεπτό και ελαφρύ ασύρματο χειριστήριο τεχνολογίας Bluetooth, το οποίο μάλιστα στο κάτω μέρος του φέρει μια οπή όπου μπορεί να εφαρμόσει το στικάκι για να φυλαχθεί.
Η «πιο φορητή κονσόλα στον κόσμο», όπως τη χαρακτηρίζουν οι δημιουργοί της, αναμένεται να συνοδεύεται από ένα διαδικτυακό κατάστημα ηλεκτρονικών παιχνιδιών για την αγορά νέων τίτλων.
H πρωτότυπη ιδέα φιλοξενείται στην ιστοσελίδα μικροχρηματοδότησης Kickstarter, όπου σε μόλις 36 ώρες κατάφερε να συγκεντρώσει το ποσό-«στόχο» των 100.000 δολαρίων (δηλαδή περίπου 75.000 ευρώ).
Προσιτό «έξυπνο» αυτοκίνητο

Ποιος είπε ότι τα οχήματα που κινούνται χωρίς οδηγό είναι απλησίαστα; Μια ομάδα ερευνητών από το Πανεπιστήμιο της Οξφόρδης δημιούργησε ένα τέτοιο αυτοκίνητο και μάλιστα σε πολύ λογική τιμή. Ο εξοπλισμός που απαιτείται για τη μετατροπή ενός οχήματος σε «πιλότο» δεν ξεπερνά σε κόστος τα 150 δολάρια (δηλαδή περίπου 112 ευρώ). Κατά τους ερευνητές, στην τιμή αυτή ο ενδιαφερόμενος καλείται να επιδείξει και λίγη υπομονή καθώς το σύστημα αυτόματης πορείας οφείλει να αποτυπώσει τα συχνά του δρομολόγια.

«Η δική μας προσέγγιση σε αντίθεση με εκείνη της Google είναι προσιτή ακριβώς επειδή εκμεταλλευόμαστε την τεχνολογία τρισδιάστατης σάρωσης λέιζερ. Ετσι μπορούμε να εκπαιδεύσουμε το βασικό ρομποτικό σύστημα ενός οχήματος ώστε να μπορεί να σαρώνει το γύρω περιβάλλον» εξηγεί ο καθηγητής Πολ Νιούμαν.
Το RobotCar των Βρετανών αναμένεται να περάσει τώρα σε φάση δοκιμών στους δρόμους της χώρας. Για την ώρα οι ειδικοί αναμένουν την έγκριση του υπουργείου Μεταφορών.

ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ