Λίγες ημέρες πριν την πρεμιέρα της έκδοσης παραγωγής της 4C σε ελβετικό έδαφος, η ιταλική φίρμα δίνει μια πρόγευση από το νέο της «αυθεντικό sportscar» όπως το χαρακτηρίζει.

Οι πρώτες –επίσημες- συστάσεις επιβεβαιώνουν το χαρακτήρα της 4C ως κεντρομήχανου διθέσιου coupe με κίνηση στους πίσω τροχούς και την παρουσία μιας σειράς από -εξωτικά- χαρακτηριστικά όπως το εξολοκλήρου ανθρακονημάτινο monocoque πλαίσιό της και η αναλογία ισχύος τεσσάρων κιλών/ίππο.

Σε ό,τι αφορά τις διαστάσεις της, σε συμφωνία με τον δυναμικό της χαρακτήρα, το μήκος της 4C θα είναι κάτι λιγότερο από τέσσερα μέτρα, τη στιγμή που το πλάτος της θα φτάνει τα δύο μέτρα και το ύψος της θα περιορίζεται στα 1,18 μ. Σε ό,τι αφορά το μεταξόνιο η Alfa Romeo, ανακοινώνει ότι το μήκος του θα βρίσκεται κάτω από τα 2,4 μέτρα.

Προς το παρόν η Alfa Romeo δεν αποκαλύπτει περισσότερα στοιχεία σε ό,τι αφορά τις επιδόσεις ή τα απόλυτα μεγέθη της 4C.

Παρ’ όλα αυτά, τα παραπάνω στοιχεία σε συνδυασμό με την παρουσία μιας αναβαθμισμένης εκδοχής του τετρακύλινδρου κινητήρα της Giulietta QV, χωρητικότητας 1,75 λίτρων και απόδοσης 237 ίππων -στην περίπτωση του ιταλικού μικρομεσαίου- μπορεί να αποτελέσει έναν οδηγό για τις ικανότητες του ιταλικού sportscar, που, ανεπισήμως, αναμένεται να έχει βάρος περίπου 950 κιλών και να ολοκληρώνει τη διαδικασία «0-100 χλμ./ώρα» σε 4,5 δευτερόλεπτα.

Ανεξαρτήτως με την ισχύ της 4C, ο υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας θα συνδυάζεται με το επίσης γνωστό από τις Giulietta και MiTo, TCT κιβώτιο διπλού συμπλέκτη και όπως επιβάλλει το είδος του αυτοκινήτου, οι αλλαγές θα πραγματοποιούνται μέσω των padlles στο τιμόνι.

Toν sport χαρακτήρα της 4C, θα αναλάβει επίσης να υπογραμμίσει μια τέταρτη ρύθμιση, Race, στο γνωστό σύστημα επιλογής προγραμμάτων οδήγησης της Alfa Romeo, DNA (Dynamic, Natural και All Weather).