Η Oysho, η αλυσίδα εσωρούχων και homewear του ομίλου Inditex, ξεκίνησε τη διαδικτυακή της παρουσία στην Ελλάδα στις 12 Μαρτίου. Το brand λειτουργεί ήδη online κατάστημα σε 10 χώρες: Ισπανία, Πορτογαλία, Γαλλία,Ιταλία, Γερμανία, Αυστρία, Ολλανδία, Βέλγιο, Λουξεμβούργο και Αγγλία.

Η Oysho δημιουργήθηκε πριν δέκα χρόνια με στόχο να φέρει το καινοτόμο μοντέλο αγορών της Inditex’s στον τομέα των εσωρούχων: μόδα, σχεδιασμός και γρήγορη εναλλαγή προϊόντων σε προσιτές τιμές. Σήμερα έχει παρουσία σε 31 χώρες του κόσμου με περισσότερα από 480 καταστήματα. Το περασμένο έτος, η αλυσίδα συνέχισε τη διεθνή επέκτασή της ανοίγοντας πέντε νέες αγορές, στην Κίνα, Μαρόκο, Αίγυπτο, Γουατεμάλα και Δομινικανή Δημοκρατία. Οι συλλογές Oysho καλύπτουν μια μεγάλη γκάμα προϊόντων, όπως εσώρουχα, homewear, παπούτσια, αξεσουάρ και είδη γυμναστικής και σπορ. Το προφίλ της Oysho στο facebook έχει περισσότερους από 160.000 fans.

Συλλογές

Η Oysho θα διαθέτει στο website της τα ίδια προϊόντα που υπάρχουν και στα καταστήματα, στις ίδιες τιμές και με την ίδια γρήγορη εναλλαγή.

Τιμές, παραδόσεις και επιστροφές

Το κόστος παραδόσεων για τις online αγορές θα είναι 3,95 euro. Οι πελάτες θα μπορούν να επιλέξουν την ταχεία παράδοση σε λιγότερο από 48 ώρες, με κόστος 9,95 euro. Η πολιτική αλλαγών ή επιστροφής χρημάτων δεν διαφέρει από αυτή των καταστημάτων Oysho. Οι πελάτες θα μπορούν να αλλάξουν ή να επιστρέψουν προϊόντα εντός 30 ημερών, χωρίς καμία επιβάρυνση.

Η Oysho γιορτάζοντας το online κατάστημά της στην Ελλάδα, προσφέρει την πρώτη εβδομάδα λειτουργιάς του δωρεάν αποστολή για όλες τις αγορές.

Brand image, εμπειρία αγορών

Ο σχεδιασμός του website είναι τέτοιος ώστε να μεταφέρει και να αποδώσει πειστικά την εικόνα του brand και να φέρει το online shopping όσο πιο κοντά γίνεται στην πραγματική εμπειρία αγορών μέσα σε ένα κατάστημα Oysho. Το website θα προσφέρει επίσης νέα κίνητρα και εφαρμογές, όπως η αναζήτηση από διάφορες προτάσεις styling και ιδέες για συνδυασμούς προϊόντων. Τα ρούχα και αξεσουάρ έχουν φωτογραφηθεί από διαφορετικές γωνίες και συνοδεύονται από fashion tips που προτείνουν τα μηνιαία LookBooks. Οι πελάτες μπορούν να χρησιμοποιήσουν διάφορα κριτήρια στην αναζήτησή τους, όπως είδος προϊόντος, χρώμα, μέγεθος ή τιμή.