Η Πόπη Τσαπανίδου σπάνια μιλάει δημοσίως για την προσωπική της ζωή. Είναι από αυτά τα πρόσωπα που καταφέρνουν να την προστατεύσουν, σε αντίθεση με άλλους οι οποίοι δηλώνουν αδυναμία να αντισταθούν στο να σηκώσουν το τηλέφωνο και να πάρουν τον παπαράτσι ή τον κολλητό τους στον χώρο του έντυπου lifestyle. Οταν για πρώτη φορά άνοιξε την καρδιά της και αφηγήθηκε στιγμές από τις δυσκολίες που πέρασε, και οι οποίες ήταν ομολογουμένως πολύ μεγάλες, πέρασε αυτομάτως στην απέναντι όχθη. Και κοιτάζει πλέον από μεγάλη απόσταση ένα σωρό από τηλεπερσόνες απελπισμένες για δημοσιότητα, αποπροσανατολισμένες από το οξυζενέ και το αϊλάινερ και ταγμένες στο εφήμερο και μετέωρο.
Στο «Βράδυ» του Πέτρου Κωστόπουλου απλώς βούρκωσε και ευτυχώς ο οικοδεσπότης το χειρίστηκε με ευγένεια και δεν κανιβάλισε, όπως συνηθίζεται στην τηλεοπτική ζούγκλα. Παρεμπιπτόντως, δίχως να διαφημίζει τις ώρες κομμωτηρίου, γυμναστηρίου και λοιπών δραστηριοτήτων προς αναβάθμιση της τηλεοπτικής καριέρας- τρομάρα τους όσες το φαντάζονται, ήταν εντυπωσιακή. Η ωραία γυναίκα γεννιέται. Δεν γίνεται, ούτε δημιουργείται από ενέσιμα και εξτένσιον. Το αποπνέει, το έχει, το διαθέτει και δεν το συνδέει με το πιλάτες ούτε με το σολάριουμ. Με το μυαλό και με το συναίσθημα το συνδυάζει. Αλλιώς… τενεκές ξεγάνωτος.
Τυμπανοκρουσίες,αλαλαγμοί και κόκκινα χαλιά. Ο Ανδρέας Μικρούτσικος επέστρεψε. Ποιος αλήθεια χολόσκαγε όλον αυτόν τον καιρό για το πού κάνει βόλτες με το φουσκωτό του ο Μικρούτσικος; Μάλλον κανείς. Με εξαίρεση το Star. Εκεί λίγο ακόμη και θα γιόρταζαν την Ανάσταση μια ώρα αρχύτερα. Αυτό είναι τηλεόραση; Να φτάνουν εκπομπές και δελτία στο σημείο να αποζητούν την επιστροφή πάλαι ποτέ τηλεαστέρων που τους ξέβρασε το κύμα για να κάνουν θέμα; Να χαρακτηρίζουν ηρωική την επανεμφάνιση προσώπων που δεν έχουν καμία θέση πλέον στο τηλεοπτικό στερέωμα, πληρώνοντας τα λάθη τους; Αυτό δεν είναι τηλεόραση. Είναι κάδος ανακύκλωσης.
Επιμένω: ο πιο δυνατός παίκτης αυτή τη στιγμή στο τηλεοπτικό παιχνίδι είναι η Ελεονώρα Μελέτη. Μίλια μπροστά. Παίζει το παιχνίδι καλύτερα από όλους. Ξέρει τους κανόνες και πώς να τους παραβεί. Δεν μασάει και το καταδιασκεδάζει. Και την επόμενη σεζόν, πάλι πρώτη θα είναι. Με και άνευ μακιγιάζ ή ζυγαριάς.
Και κάτι τελευταίο για όσους απαξιώνουν την ενημέρωση τις ημέρες της απεργίας χαρακτηρίζοντας την απουσία της ανακουφιστική. Το να κλείσεις τα αυτιά σου δεν σημαίνει ότι δεν υπάρχουν ήχοι. Σημαίνει ότι θες να κάνεις τον κουφό. Και αυτό,αν μη τι άλλο, είναι τουλάχιστον ανησυχητικό και στενάχωρο.
agrammeli@tovima.gr
ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ