Εξώδικη ειδοποίηση από τον ΟΤΕ για απλήρωτο λογαριασμό δύο εβδομάδων, αξίας 73,51 ευρώ; Η συστημένη επιστολή που έφτασε στην πόρτα μας την περασμένη εβδομάδα έμοιαζε εξωπραγματική.
Επί τέσσερις μήνες δεν έχουμε σταθερό τηλέφωνο και Ιnternet, παρ΄ ότι πληρώνουμε τα πάγια, εξαιτίας κάποιας βλάβης στη σύνδεση.
Ολο αυτό το διάστημα ζητούσαμε να έρθει τεχνικός στο σπίτι για να αποκαταστήσει τη βλάβη και οι απαντήσεις που λαμβάναμε στο υποκατάστημα του ΟΤΕ στη γειτονιά μας ήταν ότι δεν υπάρχει διαθέσιμος τεχνικός («γίνονται περικοπές, καταλαβαίνετε») ή ότι αν βρεθεί κάποιος εύκαιρος θα μας στοιχίσει 50 ευρώ (τουλάχιστον). Οταν ήρθε το εξώδικο διαμαρτυρηθήκαμε. Είναι δυνατόν να ζητεί ο ΟΤΕ να πληρώνουμε για υπηρεσίες που δεν μας προσφέρει και από πάνω να μας απειλεί με καταγγελία της σύμβασης, με διάθεση του αριθμού μας σε άλλον συνδρομητή, με αγωγή και τόκους υπερημερίας για το οφειλόμενο ποσό; Ο υπεύθυνος, ευγενέστατος και πολύ εξυπηρετικός, ερεύνησε την οφειλή μας, την προσθεσμία εξόφλησης, μας ζήτησε συγγνώμη για το λάθος, είπε να αγνοήσουμε το εξώδικο επειδή όπως μας ενημέρωσε δεν είχαν περάσει οι προηγούμενες εξοφλήσεις στο σύστημα και μας θεώρησαν οφειλέτες εξαμήνου (!) και υποσχέθηκε να μας στείλει τεχνικό στο σπίτι. Ακόμη τον περιμένουμε…