Ενσαρκώνει την παραδοσιακή φιλοξενία των Κρητικών αλλά και το μοντέλο του σωστού επιχειρηματία στον τουρισμό. Ενας ξενοδόχος από τα Μάλια της Κρήτης, ο κ. Μ. Αργυράκης, φιλοξένησε δωρεάν βρετανούς τουρίστες οι οποίοι λόγω απεργιών και… ηφαι στειακής τέφρας δεν μπορούσαν να επιστρέψουν στην πατρίδα τους τον Μάιο. Αποτέλεσμα; Οι Βρετανοί έγιναν οι καλύτεροι διαφημιστές του μέσω Διαδικτύου και ο ελληνικός τουρισμός βγήκε με θετικό πρόσωπο στη «χοάνη» του Ιnternet.