Καλλιτεχνική παρέμβαση

ΕΙΝΑΙ ΒΙΟΛΟΓΙΚΟ και σεξουαλικό όργανο. Αλλά όχι μόνο. Το πέος είναι και πολιτικό ον- όπως το νέφος, τα spreads ή το χρέος. Απόδειξη, το ανάγλυφο στην πλάγια πρόσοψη του κτιρίου της αριστερής-εναλλακτικής εφημερίδας «Τageszeitung» στο Βερολίνο που απεικονίζει τον αρχισυντάκτη του ταμπλόιντ «Βild-Ζeitung» Κάι Ντίκμαν με ένα θηριώδες γεννητικό όργανο μήκους έξι μέτρων που τείνει προς τον ουρανό. Το έργο του καλλιτέχνη Πέτερ Λενκ, που εγκαταστάθηκε εκεί πριν από επτά μήνες, στέκεται απέναντι από τα γραφεία της «Βild-Ζeitung».

ΕΙΝΑΙ ΒΙΟΛΟΓΙΚΟ και σεξουαλικό όργανο. Αλλά όχι μόνο. Το πέος είναι και πολιτικό ον- όπως το νέφος, τα spreads ή το χρέος. Απόδειξη, το ανάγλυφο στην πλάγια πρόσοψη του κτιρίου της αριστερής-εναλλακτικής εφημερίδας «Τageszeitung» στο Βερολίνο που απεικονίζει τον αρχισυντάκτη του ταμπλόιντ «Βild-Ζeitung» Κάι Ντίκμαν με ένα θηριώδες γεννητικό όργανο μήκους έξι μέτρων που τείνει προς τον ουρανό. Το έργο του καλλιτέχνη Πέτερ Λενκ, που εγκαταστάθηκε εκεί πριν από επτά μήνες, στέκεται απέναντι από τα γραφεία της «Βild-Ζeitung». Ο κ. Ντίκμαν είναι λοιπόν αναγκασμένος να το βλέπει καθημερινά. « Την πρώτη εποχή κατέβαζε συνεχώς τις κουρτίνες » λέει συνεργάτης του. «Αργότερα συνήθισε να μην κοιτάζει καθόλου προς τα εκεί». Σύντομη αναδρομή: Μάιος 2002. Ο σατιρικός συγγραφέας Γκέρχαρτ Χένσελ «αποκαλύπτει» στην «Τageszeitung» ότι ο κ. Ντίκμαν έκανε αποτυχημένη χειρουργική επέμβαση στο Μαϊάμι με στόχο την επιμήκυνση του πέους του. Ακολουθεί μήνυση του θιγόμενου. Το αίτημα για αποζημίωση απορρίπτεται από το δικαστήριο. Η ετυμηγορία είναι σαφής: ένας άνθρωπος που πλουτίζει εις βάρος της τιμής και της υπόληψης άλλων δεν θα έπρεπε κατόπιν να παραπονιέται αν άλλοι τον πληρώνουν με το ίδιο νόμισμα.

Η σύγκρουση ξεπεράστηκε φαινομενικά έναν χρόνο αργότερα, όταν η «Τageszeitung», πρωτοτυπώντας με αφορμή τα 25α γενέθλιά της, διοργάνωσε η ίδια μια «εχθρική κατάληψή» της από τους αντιπάλους της. Για μία ημέρα η έκδοση της εφημερίδας ανατέθηκε σε ορκισμένους εχθρούς της, με αρχισυντάκτη πάλι τον κ. Ντίκμαν. Η επιχείρηση πέτυχε, το φύλλο που εξέδωσαν οι «καταληψίες» κρίθηκε ως εξαιρετικό και ο κ. Ντίκμαν δήλωνε γενναιόδωρα ότι δεν προτίθεται να δώσει συνέχεια στο «σκάνδαλο του πένις». Στις 19 Νοεμβρίου 2009 όμως, κοιτάζοντας από το παράθυρο, είδε ξαφνικά τον εαυτό του ως φαλλό. «Στην αρχή έμεινε ακίνητος σαν στήλη άλατος» λέει ο ίδιος συνεργάτης. «Υστερα εγκατέλειψε σιωπηλός το γραφείο».

Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από
Κόσμος
ΒΗΜΑτοδότης
Σίβυλλα
Helios Kiosk