Ανοιχτή στήριξη στον υπουργό Υποδομών κ. Δ. Ρέππα παρείχε χθες η κυβέρνηση, εγκωμιάζοντας δημοσίως τις προσπάθειές του για έλεγχο της κακοδιαχείρισης στους οργανισμούς που έχει υπό την εποπτεία του και για την αλλαγή του καθεστώτος ανάθεσης μελετών και έργων και ειδικότερα σε ό,τι αφορά τις συμπληρωματικές συμβάσεις.
Ο κυβερνητικός εκπρόσωπος κ. Γ. Πεταλωτής προανήγγειλε χθες ότι σύντομα θα αρχίσει η δημόσια διαβούλευση για το νέο θεσμικό πλαίσιο σε σχέση με την ανάθεση των μελετών και των έργων, το οποίο θα δώσει τέλος στις παθογένειες του συστήματος εκτέλεσης των δημοσίων έργων. Σε συνέχεια και σχετικού δημοσιεύματος του «Βήματος της Κυριακής», ο κυβερνητικός εκπρόσωπος σημείωσε ότι πρόκειται για «ένα πολύ σημαντικό σημείο στη δημόσια ζωή και την οικονομία, πουθα αντιμετωπίσει το απαράδεκτο φαινόμενο των αλλεπάλληλων συμπληρωματικών συμβάσεων, που αυξάνουν το κόστος ενός έργου και που πραγματικάεκείυπάρχει μεγάλη αδιαφάνεια και αυθαιρεσία» .
Οι αναφορές αυτές προκάλεσαν την αντίδραση του πρώην υπουργού ΠΕΧΩΔΕ κ. Γ. Σουφλιά , ο οποίος εξέδωσε ανακοίνωση, στην οποία μεταξύ των άλλων υπογραμμίζει ότι «κανείς δεν μπορεί να δώσει έργο σε κανέναν» και ότι «είναι απαράδεκτη διαστρέβλωση της πραγματικότητας να ισχυρίζονται ορισμένοι για δικούς τους λόγους ότι έγινε διακριτική μεταχείριση στην ανάθεση των έργων. Ούτε έγινε, ούτε μπορούσε να γίνει, ούτε μπορεί να γίνει με αυτόν τον νόμο». Ο κ. Σουφλιάς δημοσιοποίησε συμβάσεις δημοσίων έργων και των εταιρειών που συμμετείχαν στην κατασκευή των πέντε αυτοκινητοδρόμων ανάπτυξης κατά την περίοδο 2004-2009, θέλοντας έτσι να επισημάνει ότι «αναδεικνύεται ότι υπάρχει διασπορά των αναθέσεων σε διάφορες εταιρείες».