Η ΠΡΟΤΑΣΗ…
Σύμφωνα με τα στοιχεία που συμπεριλαμβάνονται στην αναγγελία των αποτελεσμάτων του τελευταίου Συμβουλίου Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών (ΣΑΣ), τα οποία μπορεί κανείς να βρει στον επίσημο δικτυακό τόπο του υπουργείου Οικονομίας, Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας, υπάρχουν δύο πλοία εκ των οποίων το ένα ταχύπλοο και το άλλο συμβατικό, στα οποία το ΣΑΣ παρείχε την άδεια να δρομολογηθούν από 18 Ιουνίου ως και 5 Σεπτεμβρίου 2010.

vvv
Πρόκειται για τα πλοία «Εξπρές Πήγασος» στη γραμμή Αγ. ΚωνσταντίνουΣκιάθου- Σκοπέλου- Αλοννήσου και το ταχύπλοο «Flyingcat 3» το οποίο ζήτησε να δρομολογηθεί στη γραμμή ΣύρουΜυκόνου- Νάξου- Πάρου- Ιου και Σαντορίνης. Στη διάρκεια της τελευταίας συνέντευξης Τύπου της υπουργού Οικονομίας, Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας κυρίας Λούκας Κατσέλη (σκίτσο)

«Το Βήμα» ρώτησε την κυρία υπουργό μήπως θα έπρεπε να εκσυγχρονιστεί το ΣΑΣ καθ΄ ότι μόνο ερωτήματα εγείρουν αυτές οι αποφάσεις του.

vvv
Την απάντηση έδωσε ο σύμβουλος της κυρίας Κατσέλη κ. Γ. Ροΐδης, ο οποίος είπε ότι δεν έχει ληφθεί καμιά απόφαση για τα θέματα αυτά και πως το ΣΑΣ απλώς εισηγείται προς την υπουργό, η οποία θα λάβει και την οριστική απόφαση για την τύχη των εν λόγω αιτημάτων. …ΚΑΙ Η ΑΠΟΦΑΣΗ
Από τα χαρτιά όμως προκύπτει πως και στις δύο περιπτώσεις τα αιτήματα εγκρίθηκαν κατά πλειοψηφία. Στη μεν περίπτωση του «Εξπρές Πήγασος» η εταιρεία θα πρέπει να προσκομίσει τα αναγκαία δικαιολογητικά και να συμφωνήσουν με τη δρομολόγηση και οι λιμενικές αρχές, στη δε περίπτωση του Flyingcat 3 θα πρέπει να συμφωνήσουν οι λιμενικές αρχές ως προς τον κατάπλου του πλοίου.

vvv
Αυτές οι επισημάνσεις, κατά τη γνώμη του κ. Ροΐδη, συνιστούν- κατά το γράμμα του νόμου- πρόταση προς την κυρία Κατσέλη και όχι απόφαση!

ΖΗΤΕΙΤΑΙ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ
Ολο και πιο συχνά το τελευταίο διάστημα φθάνουν στις ηλεκτρονικές διευθύνσεις πολλών εταιρειών προτάσεις για να γίνουν πελάτες… παγκοσμίως άγνωστων εταιρειών, μέσω των οποίων μπορούν να προμηθευτούν φθηνό ηλεκτρικό ρεύμα. Τα τελευταία κρούσματα προέρχονται από κυπριακή (offshore;) εταιρεία που δίνει μόνο ένα τηλέφωνο και μία ηλεκτρονική διεύθυνση. Τίποτε άλλο!

vvv
Ζητεί μάλιστα από τους επιχειρηματίες ή τους επαγγελματίες να συνδεθούν άμεσα και να κερδίσουν χαμηλότερες τιμές χρέωσης και σύγχρονες υπηρεσίες υποστήριξης, χωρίς να δίνουν οποιαδήποτε διευκρίνιση. Σε αντάλλαγμα απαιτεί από τον υποψήφιο πελάτη να στείλει αντίγραφο του τελευταίου λογαριασμού της ΔΕΗ, προφανώς ως αθώο δείγμα εγγραφής.

vvv
Επειδή η απελευθέρωση της εμπορικής αγοράς ηλεκτρικού ρεύματος είναι κοινοτική επιταγή, μήπως ήλθε η ώρα να προστατευθούν οι επιχειρήσεις και οι επαγγελματίες προτού πέσουν στην παγίδα και απλά νοικοκυριά;

vvv
Μία και μοναδική προϋπόθεση πρέπει να τεθεί από το ΥΠΕΚΑ ώστε να ξεχωρίσει η ήρα από το στάρι: όποιος ασκεί εμπορική δραστηριότητα στο ηλεκτρικό ρεύμα, να έχει δικές του πηγές παραγωγής (σταθμούς ηλεκτροπαραγωγής ή ΑΠΕ) στην Ελλάδα ή σε άλλο κράτος-μέλος της ΕΕ. Ετσι (και μόνο έτσι) θα αποφύγουμε περιπτώσεις απατεώνων που πήραν χρήματα πελατών και εξαφανίστηκαν, όπως συνέβη στη σταθερή τηλεφωνία.

ΑΝΑΒΟΛΗ
Δεν είναι μόνο οι τουρίστες που προχωρούν σε μαζικές ακυρώσεις στα ξενοδοχεία της Αθήνας εξαιτίας των τραγικών επεισοδίων της περασμένης Τετάρτης. Την αναβολή των εγκαινίων του πρώτου καταστήματος Fendi στην Ελλάδα, τα οποία είχαν προγραμματιστεί για τις 26 Μαΐου, αποφάσισαν ο όμιλος Επιχειρήσεων Λεμονή και ο ιταλικός οίκος, μέλος του γαλλικού ομίλου LVΜΗ, κρίνοντας ως άκαιρη την εκδήλωση.

ΔΙΠΛΗ ΕΠΙΒΑΡΥΝΣΗ
Σε 60 εκατ. ευρώ υπολογίζουν οι αναλυτές την επιβάρυνση της Coca-Cola 3Ε από την επιβολή έκτακτης εισφοράς στα κέρδη του 2009, 2010 και 2011. Η μετοχή όμως πιέζεται στις τελευταίες συνεδριάσεις καθώς το μνημόνιο συμφωνίας μεταξύ της ελληνικής κυβέρνησης και της τρόικας προβλέπει από το 2012 και επιβολή φόρου κατανάλωσης στα αναψυκτικά, με προσδοκώμενα έσοδα 300 εκατ. ευρώ, χωρίς όμως να έχει ανακοινωθεί το ποσοστό του φόρου.