Είναι μια από τις πλέον τολμηρές αποφάσεις τουΜπαράκ Ομπάμα: ο αμερικανός πρόεδρος θα επενδύσει 8 δισ. δολάρια για να κατασκευάσει 13 γραμμές σιδηροδρόμων υψηλής ταχύτητας στη χώρα του. Ως γνωστόν, τα αμερικανικά τρένα είναι σήμερα πιο αργά από όσο ήταν προ 70 ετών. Για παράδειγμα, η διαδρομή Νέα Υόρκη- Μόντρεαλ το 1942 διαρκούσε 9 ώρες και 10 λεπτά, ενώ σήμερα διαρκεί 12 ώρες! Τα τρένα παρήκμασαν στις ΗΠΑ επειδή η ανάπτυξή τους θίγει τα συμφέροντα δύο πανίσχυρων λόμπι: των πετρελαίων του Τέξας και των αυτοκινήτων του Ντιτρόιτ. Γι΄ αυτό και το σχέδιο Ομπάμα είναι τολμηρό. Στη φωτογραφία εικονίζονται αυτοκινητάμαξες τύπου «σφαίρα» (Βullet) στον σιδηροδρομικό σταθμό του Τόκιο. Η ιαπωνική Central Japan Railway θα συμμετάσχει στον διαγωνισμό για τον εκσυγχρονισμό των αμερικανικών σιδηροδρόμων. Τι έχει να θαυμάσει ένας Ελληνας στα γιαπωνέζικα τρένα; Πρώτον, την έλλειψη γκραφίτι… (ΤΟΜΟΗΙRΟ ΟΗSUΜΙ/ ΒLΟΟΜΒΕRG)
Ο Ομπάμα θέλει να «αναστήσει» τους σιδηροδρόμους
Είναι μια από τις πλέον τολμηρές αποφάσεις τουΜπαράκ Ομπάμα: ο αμερικανός πρόεδρος θα επενδύσει 8 δισ. δολάρια για να κατασκευάσει 13 γραμμές σιδηροδρόμων υψηλής ταχύτητας στη χώρα του. Ως γνωστόν, τα αμερικανικά τρένα είναι σήμερα πιο αργά από όσο ήταν προ 70 ετών. Για παράδειγμα, η διαδρομή Νέα Υόρκη- Μόντρεαλ το 1942 διαρκούσε 9 ώρες και 10 λεπτά, ενώ σήμερα διαρκεί 12 ώρες! Τα τρένα παρήκμασαν στις ΗΠΑ επειδή η ανάπτυξή τους θίγει τα συμφέροντα...
Είναι μια από τις πλέον τολμηρές αποφάσεις τουΜπαράκ Ομπάμα: ο αμερικανός πρόεδρος θα επενδύσει 8 δισ. δολάρια για να κατασκευάσει 13 γραμμές σιδηροδρόμων υψηλής ταχύτητας στη χώρα του. Ως γνωστόν, τα αμερικανικά τρένα είναι σήμερα πιο αργά από όσο ήταν προ 70 ετών. Για παράδειγμα, η διαδρομή Νέα Υόρκη- Μόντρεαλ το 1942 διαρκούσε 9 ώρες και 10 λεπτά, ενώ σήμερα διαρκεί 12 ώρες! Τα τρένα παρήκμασαν στις ΗΠΑ επειδή η ανάπτυξή τους θίγει τα συμφέροντα...
Ακολούθησε το Βήμα στο Google news και μάθε όλες τις τελευταίες ειδήσεις.