Το 2008 η Αegean Αirlines πέρασε για πρώτη φορά μπροστά από την ΟΑ και μετέφερε 5,9 εκατομμύρια επιβάτες σε σχέση με τα 5,2 εκατομμύρια επιβάτες των ΟΑ. Στο εσωτερικό δίκτυο η Αegean Αirlines κατέχει με διαφορά την πρώτη θέση: μετέφερε πέρυσι 3,7 εκατομμύρια επιβάτες, επιτυγχάνοντας αύξηση 9% σε σχέση με το 2007. Αντίστοιχα, οι ΟΑ διακίνησαν 2,8 εκατ. επιβάτες, σημειώνοντας κάμψη 13,7%. Στο δίκτυο εξωτερικού η Αegean κατέγραψε πέρυσι αύξηση ύψους 24%, μεταφέροντας 2,3 εκατομμύρια επιβάτες. Αντίθετα, οι ΟΑ μετέφεραν 2,5 εκατ. επιβάτες σημειώνοντας μείωση 8,2%.
Ζημιογόνοι εμφανίζονται οι 36 από τους 40 προορισμούς της Ολυμπιακής, σύμφωνα με τα στοιχεία του 2007. Τα δρομολόγια Αθήνα- Νέα Υόρκη και Αθήνα- Μόντρεαλ- Τορόντο, παρ΄ ότι εμφανίζουν υψηλή πληρότητα, παρουσιάζουν ετήσια ζημιά άνω των 12 εκατ. ευρώ το καθένα. Ωστόσο κέρδη εμφάνισαν το 2007 τα δρομολόγια από Αθήνα προς Κωνσταντινούπολη, Τελ Αβίβ και Κάιρο. Από τις ζημιογόνες γραμμές τις λιγότερες ζημιές εμφανίζει η γραμμή Αθήνα- Τίρανα- Αθήνα, που το 2007 είχε 241 ευρώ ζημιά ανά δρομολόγιο. Στο εσωτερικό της χώρας οι Ολυμπιακές Αερογραμμές καλύπτουν με τακτικά δρομολόγια 62 γραμμές. Οι 44 γραμμές εμφανίζουν κέρδη για το 2007, ενώ στα κερδοφόρα δρομολόγια συμπεριλαμβάνονται και τα 34 των άγονων γραμμών τα οποία επιδοτούνται, όπως προβλέπει η νομοθεσία.
Τα 18 από τα 28 μη επιδοτούμενα δρομολόγια εσωτερικού εμφανίζουν ζημιές και το έτος 2007 ήταν 7,1 εκατ. ευρώ, ενώ την ίδια στιγμή το κέρδος από τα 10 κερδοφόρα δρομολόγια εσωτερικού ήταν περίπου 5,9 εκατ. ευρώ.
Εντύπωση προκαλεί το γεγονός ότι, σύμφωνα με τα στοιχεία, ζημιές εμφανίζουν δρομολόγια με εξαιρετικά υψηλή ζήτηση, όπως π.χ. ΑθήναΘεσσαλονίκη και Αθήνα- Κέρκυρα. Ενδεικτικό είναι ότι το 2007 στη γραμμή Αθήνα- Θεσσαλονίκη- Αθήνα καταγράφηκε ζημιά 1.838.360 ευρώ.