Μιχαλακοπούλου 80, Αθήνα 115 28 ? Τηλ.: 211-365.7000 ? Fax: 211-365.8004
? Ε-mail: epistoles@tovima.gr
? Διαρροή
Η κυρία Μαρία Παπαδοπούλου γράφει:
Λαμβάνοντας υπόψη πως τα ποσοστά βροχόπτωσης έχουν μειωθεί δραματικά, αλλά και την παγκόσμια λειψυδρία από την οποία μαστίζονται εκατομμύρια χώρες, θέλω να καταγγείλω την τεράστια διαρροή υδάτων που εδώ και μήνες συμβαίνει πίσω από τη Δημοτική Βιβλιοθήκη του Δήμου Αθηναίων. Συγκεκριμένα, η οδός Εξηκίου έχει μετατραπεί σε ποτάμι από έργα που γίνονται στην περιοχή. Καταγγελία στην αρμόδια υπηρεσία δεν έχει εισακουστεί, μέχρι στιγμής, ώστε να διορθωθεί άμεσα η επί μήνες διαρροή.
? Κεραίες
Η κυρία Χριστίνα Σακελλαράκη γράφει:
Σε πρόσφατες δηλώσεις του ο δήμαρχος Αθηναίων κ. Ν. Κακλαμάνης τονίζει πως είναι η ώρα που ο καθένας αναλαμβάνει τις ευθύνες του. Μήπως πρέπει και ο ίδιος να αναλάβει την ευθύνη των περίπου 770 κεραιών κινητής τηλεφωνίας που τοποθετημένες μέσα στην Αθήνα με την ανοχή και την έγκριση του Δήμου Αθηναίων μας καρκινώνουν καθημερινά;
? Εξεταστική
Ο κ. Στέφανος Γ.Παξινός γράφει: Επιτέλους βρέθηκε μια επιτροπή (η Εξεταστική της Βουλής) που συναγωνίζεται επάξια την ΕΦΕΕ στην έκδοση αποτελεσμάτων! Εύγε!
? Πεζοδρόμια
Η κυρία Μαριάννα Κριτσέλη, από τη Δάφνη της Αθήνας,γράφει:
Διανύω καθημερινά την απόσταση από την έξοδο του μετρό στους Αμπελόκηπους μέχρι τον Πύργο Αθηνών όπου εργάζομαι. Η κατάσταση του πεζοδρομίου της Λ. Αλεξάνδρας είναι επιεικώς απαράδεκτη και πάει από το κακό στο χειρότερο. Οι συνεχείς ανασκαφές του πεζοδρομίου από εργολάβους που συνεργάζονται με διάφορες εταιρείες κοινής ωφελείας το έχουν καταστήσει ανισόπεδο, απροσπέλαστο και ιδιαίτερα επικίνδυνο για τον πεζό που δεν έχει προσηλωμένο το βλέμμα του κάτω. Στην επικινδυνότητα συμβάλλουν και τα πεσμένα φύλα των δένδρων που λόγω της πρωινής υγρασίας γλιστρούν. Την τελευταία εβδομάδα τον «καλλωπισμό» του πεζοδρομίου έχει αναλάβει η ΔΕΗ. Το πεζοδρόμιο έχει εγκαταλειφθεί σκαμμένο και οι βαθιές τρύπες που έχουν δημιουργηθεί και χάσκουν σε όλο του το μήκος είναι πρόχειρα σκεπασμένες με ξύλινες ρόδες(!), χωρίς την ειδική σήμανση ή κάποιες κορδέλες προστασίας, και οι πεζοί καλούμαστε να δοκιμάσουμε τις ακροβατικές μας ικανότητες με συνεχή άλματα και χορευτικές πιρουέτες προκειμένου να φθάσουμε στη συμβολή της Λ. Αλεξάνδρας με την οδό Ζαχάρωφ, όπου το «πεζοδρόμιό» της έχει πλάτος 60-70 εκατοστά! Οπότε μας επιτρέπεται να βαδίζουμε αυστηρά «εφ΄ ενός ζυγού»! Στα σημεία δε όπου παρεμβάλλονται οι κολόνες της ΔΕΗ, έξω από το Ιδρυμα Κωφών, αναγκαζόμαστε να κατεβαίνουμε στο οδόστρωμα με κίνδυνο να μας θερίσει κάποιο διερχόμενο όχημα. Ας επιληφθεί του θέματος κάποιος υπεύθυνος.
? Ευαρέσκεια
Ο κ. Λευτέρης Σπίθας, από την Αγία Παρασκευή της Αθήνας,γράφει:
Πρόσφατα προσήλθα στα εξωτερικά ιατρεία του νοσοκομείου «Η Σωτηρία» λόγω ισχυρών πόνων στην κοιλιακή χώρα. Εγιναν διεξοδικά οι σχετικές εξετάσεις στα εφημερεύοντα ιατρεία όπου με μετέφερε το ΕΚΑΒ και τελικά εισήχθην στη Γενική Χειρουργική Κλινική. Με μεγάλη ικανοποίηση σας πληροφορώ ότι η εντύπωσή μου, όπως και άλλων νοσηλευομένων με τους οποίους είχα την ευκαιρία να μιλήσω, είναι μιας κλινικής καλά οργανωμένης και λειτουργούσας, υπό τη συνεχή επίβλεψη και συντονισμό του διευθυντού κ. Π. Καρυδάκη. Επίσης, θέλω να μεταφέρω την ευαρέσκειά μου για τον καθ΄ όλα άξιο χειρουργό κ. Α. Ρουμελιώτη. Παρόμοιες εντυπώσεις έχω και από το νοσηλευτικό προσωπικό που είναι δίπλα στον ασθενή και παρέχει όποια βοήθεια χρειάζεται, παρά το σχετικά μικρό (ελάχιστο ίσως κατά τη νυχτερινή βάρδια) αριθμό του σε σχέση με το πλήθος των ασθενών, τη σοβαρότητα αρκετών περιστατικών και την ιδιαίτερη βαρύτητα που σε κάθε περίπτωση έχει ο χειρουργικός τομέας. Στη Γενική Χειρουργική Κλινική του νοσοκομείου «Η Σωτηρία» ένα πλήθος ανθρώπων παρέχει με τον καλύτερο δυνατό τρόπο το υπέρτατο αγαθό της βελτίωσης της υγείας.
? Αυτονομία
Ο κ. Ιωάννης Δ.Μιχελογιαννάκης,γιατρός καρδιολόγος,από το Ηράκλειο Κρήτης,γράφει:
Το ποτήρι ξεχείλισε. Η ανθρώπινη αντοχή στέρεψε. Η ανθρώπινη αξιοπρέπεια δεν αντέχει άλλο διασυρμό. Η οικονομική κρίση, η ανασφάλεια για το σήμερα και για το αύριο, η μοναξιά, η μη δυνατότητα για το όνειρο ζητούν απαντήσεις. Καθαρά χέρια, σωστή διαχείριση, εφικτό ιδεολογικό λόγο και προπάντων πολιτική αυτονομία. Το σκάνδαλα μας μπούχτισαν. Θεωρώ ότι μπορούμε. Ειδικά στον χώρο του ΠαΣοΚ, ο εσωκομματικός προβληματισμός που περάσαμε μας έκανε καλύτερους. Πολιτική αυτονομία, πολιτική αυτονομία, πολιτική αυτονομία. Από εκεί να αρχίσουμε.
? Μακεδονία
Ο κ. Χρήστος Μέλλιος, γλύπτης, από τη Γρίβα Γουμένισσας Κιλκίς, γράφει:
Με τη γειτονική μας πρώην Γιουγκοσλαβική Δημοκρατία να διακόψουμε οριστικά κάθε διαπραγμάτευση για την εξεύρεση αμοιβαία αποδεκτού ονόματος για τη χώρα αυτή. Και από τούδε να καταστήσουμε σαφές προς κάθε κατεύθυνση ότι δεν αναγνωρίζουμε σε καμία χώρα το δικαίωμα να αυτοπροσδιορίζεται με το όνομα Μακεδονία ή οποιοδήποτε άλλο όνομα που μας εκφράζει και αποτελεί μέρος της ελληνικής μας ταυτότητας. Επιπλέον να χαρακτηρίσουμε τις ενέργειες αυτές της γείτονος εχθρικές προς εμάς, επειδή στοχεύουν στη σλαβική μετάλλαξη της ταυτότητας της Μακεδονίας και των Μακεδόνων. Είναι ολοφάνερο πλέον και στους πιο ψύχραιμους ότι ακόμη και η σύνθετη ονομασία θα χρησιμοποιηθεί ως όχημα για την πραγματοποίηση αυτών των παραλογισμών. Σε αυτό που ισχυρίζονται αυτοί και ορισμένοι άλλοι ότι τα τελευταία 60 χρόνια έτσι μάθανε στα σχολεία τους να αποκαλούνται, απαντάμε ότι και εμείς πάντα γνωρίζαμε ότι συνορεύουμε με τους Αλβανούς, τους Σέρβους, τους Βούλγαρους και τους Τούρκους. Παράλληλα, επειδή πολλές χώρες-μέλη του ΟΗΕ έχουν αναγνωρίσει τη χώρα αυτή με όνομα που αποτελεί βασικό τμήμα της Ιστορίας μας και θεμέλιο λίθο της υπόστασής μας, να ενημερωθούν επίσημα γραπτώς για όλα όσα τεκμηριώνουν με αδιαμφισβήτητο τρόπο ότι η Μακεδονία είναι υπόθεση των Ελλήνων και όχι κάποιων Σλάβων. Αναρωτιέμαι πόσο θράσος χρειάζεται για να αναζητούν μακεδονική μειονότητα στο λίκνο ημών των Μακεδόνων! Τι άλλο πρέπει να ισχυρισθούν ώστε να αισθανθούμε ότι θίγεται το αίσθημα της φιλοπατρίας μας!
? Κακοδιοίκηση
Ο κ. Ιωάννης Σταυρακόπουλος, πρώην διευθυντής της Εθνικής Τράπεζας Ελλάδας, από τη Γλυφάδα της Αθήνας,γράφει:
Είναι γνωστό παγκοσμίως ότι καμιά χώρα δεν μπορεί να προκόψει με υψηλό ποσοστό φοροδιαφυγής (αυτό είναι ευφημισμός· ο σωστός όρος είναι φοροκλοπή). Η κυβέρνηση λοιπόν αποφάσισε να εξοβελίσει αυτό το καρκίνωμα που κατατρώει τα σωθικά του τόπου με ορισμένα τηλεοπτικά και ραδιοφωνικά σποτάκια. Σε ένα ραδιοφωνικό σποτ, στην παραίνεση της κοπέλας για φορολογική συνείδηση απαντά ο άνδρας «ας σιάξει πρώτα το κράτος και βλέπουμε». Εδώ είναι το κομβικό σημείο. Τίποτε δεν πρόκειται να ορθοποδήσει, να προχωρήσει σωστά αν πρώτα δεν οργανωθεί η Δημόσια Διοίκηση. Ολες οι απάτες, όλες οι ατασθαλίες, όλες οι σπατάλες, όλες οι οπισθοδρομήσεις, όλα τα δεινά έχουν ως αφετηρία την απερίγραπτη, σπάταλη και ψυχοφθόρα γραφειοκρατική κακοδιοίκηση. Ο πακτωλός των δισεκατομμυρίων ζεστού χρήματος που έφτασε στη χώρα από την ΕΕ κατασπαταλήθηκε και αντί να γίνουμε επίγειος παράδεισος καταντήσαμε κόλαση ανομιών. Πρώτα λοιπόν να μας δώσει το παράδειγμα το κράτος και ύστερα να μας ζητήσει να αποκτήσουμε φορολογική συνείδηση. Πριν απ΄ όλα πρέπει το κράτος να αποκτήσει δημοσιονομική συνείδηση και όλα τ΄ άλλα θα ΄ρθουν μόνα τους. Ως μισθοσυντήρητος αυτός είναι ο διαχρονικός καημός μου και κινδυνεύω να στερηθώ την επικουρική μου σύνταξη από τις «μεταρρυθμίσεις».
? Προϋπηρεσία
Η κυρία Κυριακή Χονδροματίδου, από τη Βέροια, γράφει:
Το υπουργείο Υγείας και Κοινωνικής Αλληλεγγύης, παρά τις συνεχείς οχλήσεις μας, δεν έχει προωθήσει για επίλυση το θέμα της αναγνώρισης της προϋπηρεσίας περίπου 700 εργαζομένων που παραιτήθηκαν από το Νοσοκομείο Παπαγεωργίου και υπηρετούν σε ΝΠΔΔ ή ΟΤΑ. Πρέπει επιτέλους να δοθεί λύση σε ένα πρόβλημα που ταλαιπωρεί εργαζομένους που προσλήφθηκαν βάσει προκηρύξεων του ΑΣΕΠ και τη μισθοδοσία τους επιχορηγούσε ο κρατικός προϋπολογισμός. Ενώ οι γνωμοδοτήσεις του Νομικού Συμβουλίου του Κράτους αναφέρουν ότι το νοσοκομείο ανήκει στον δημόσιο τομέα, η προϋπηρεσία τους δεν αναγνωρίζεται.
Ζητούνται διευκρινίσεις από τα ΕΛΤΑ
Ο κ. Πέτρος Λινάρδος, δημοσιογράφος,ιστορικός του αθλητισμού, επί τιμή πρόεδρος του ΠΣΑΤ,από τη Νέα Σμύρνη της Αθήνας,γράφει:
Κάθε χρόνο καταγράφονται σημαντικές επέτειοι της εθνικής ζωής και της γέννησης ή του θανάτου προσωπικοτήτων. Κάποιες από αυτές προβάλλονται και φιλοτελικά με την έκδοση αναμνηστικών γραμματοσήμων, άλλοτε με επιτυχείς επιλογές και άλλοτε αμφισβητούμενες. Μια ιδιαίτερης σημασίας για την πορεία και την ανέλιξη του ελληνικού κράτους είναι τα 100 χρόνια από την επανάσταση του Γουδή, η οποία σηματοδότησε την έλευση του εθνάρχη Ελευθερίου Βενιζέλου και την παλλαϊκή εξόρμηση, με την εκστρατεία του 1912-1913 για την αρτίωση του ελληνικού κράτους με την απελευθέρωση της Μακεδονίας, της Θράκης, των Νησιών του Αιγαίου και τμημάτων της Ηπείρου και της Θεσσαλίας, ανεξάρτητα των κατοπινών διχαστικών εξελίξεων. Οπως έχουμε πληροφορηθεί στον πίνακα των εκδόσεων του 2009 (στον οποίον περιλαμβάνονται σειρές γραμματοσήμων για τις κλιματικές αλλαγές και την προστασία των αρκτικών περιοχών, τα μνημεία του Ελληνισμού με παγκόσμια κριτήρια, στους πέτρινους φάρους, στους μεγάλους ηθοποιούς) δεν αναφέρεται η επέτειος του 1909. Ελπίζομε, προς το παρόν, ώστε να μην ισχύσει η υπηρεσιακή άποψη ότι πρόκειται περί «πολιτικού θέματος» και τα ΕΛΤΑ απέχουν από τέτοιας μορφής παρουσίες. Φυσικά η συλλογή των ελληνικών γραμματοσήμων βρίθει πολιτικών γεγονότων (και επετείων) και προσώπων της πολιτικής. Αναφερόμεθα εγκαίρως στο θέμα γιατί πρέπει να αντιμετωπισθεί με πλήρη συναίσθηση της σημασίας αυτού του «πολιτικού γεγονότος» με επετειακή έκδοση.
Μια και αναφερόμεθα σε φιλοτελικά και δη εθνικής σημασίας θέματα αξίζει μια προσέγγιση στα γραμματόσημα της Αθωνικής Πολιτείας. Το 2007 υπεγράφη σύμβαση μεταξύ των ΕΛΤΑ και της Αθωνικής Πολιτείας για την έκδοση 25 γραμματοσήμων με θέματα ωραίες φωτογραφίες των μοναστηριών (σοβαρή η επιβάρυνση των οικονομικών δυνατοτήτων πολλών φιλοτελιστών). Στα γραμματόσημα του 2008 περιλαμβάνεται και γραμματόσημο για το Βατοπαίδι 70 λεπτών ονομαστικής αξίας σε 100.000 αντίτυπα. Για την εφετινή έκδοση πέραν των εικόνων των μοναστηριών έχει επέκταση και το θέμα «Οι ασχολίες των μοναχών» (μήπως πρέπει να γίνει μνεία του βατοπαιδικού real estate των Εφραίμ και Αρσενίου; Καλή ευκαιρία). Είναι άγνωστο ως επτασφράγιστο μυστικό αν ο Αθως εισπράττει ποσοστό από τη διάθεση των γραμματοσήμων ή μόνο γραμματόσημο για την κάλυψη των ταχυδρομικών αναγκών των μονών. Κρίμα που ο ΕΛΤΑ δεν εκδίδει και χαρτόσημα με ευνόητη, τότε, την κάλυψη των χαρτοσήμων των δικογράφων. Σημασία έχει ότι έχει απαλειφθεί από το περιθώριο των γραμματοσήμων η ένδειξη «Ελληνική Δημοκρατία» και έχει αντικατασταθεί, στα λατινικά, από το «Ηellas/Αgion Οros- ΑthosΗellas». Και αυτή η λεζάντα στη βάση του γραμματοσήμου. Επάνω- παρ΄ όλο που υπάρχει χώρος – ξεχάστηκε το Ελλάς και αναφέρεται Αγιον Ορος Αθως. Ο αδαής Ελλην πληροφορείται ότι υπάρχει Αγιον Ορος αλλά όχι στην Ελλάδα. Κάποιος «ψαγμένος» ίσως σκεφθεί ότι προβάλλεται, κατ΄ ουσίαν, η αυτονομία και όχι η αυτοδιοίκηση του Αγίου Ορους. Ζητείται διευκρίνιση από τα ΕΛΤΑ. Η επίσημη και δη γραπτή εξήγηση της έκδοσης τόσο πολλών γραμματοσήμων είναι η τουριστική πολιτισμική έννοια του Αγίου Ορους, απουσιαζούσης της «Ελληνικής Δημοκρατίας», κάτι που έχει καθιερωθεί εδώ και 30 χρόνια…
Ο φόνος του μαθητή και τα παρεπόμενα
? Αστυνομία
Ο δρ Αναστ. Ι.Τριπολίτης, αγγειοχειρουργός,από το Κολωνάκι της Αθήνας,γράφει:
Εκπληκτος και ανήμπορος να αντιδράσω σαν τους περισσότερους Ελληνες, παρακολουθώ τα τεκταινόμενα. Από τη μια το έγκλημα που πάγωσε το πανελλήνιο και τον κόσμο όλον. Μετά από αυτό όμως τι; Αρχισαν οι καταστροφές, οι φωτιές, η εκμετάλλευση του γεγονότος από διαφόρους και για άσχετους λόγους. Αρχισαν οι λεηλασίες και οι εμπρησμοί. Αρχισαν τα μπλα μπλα, τα «παράθυρα» και οι «αναλύσεις», τα κροκοδείλια (από τους περισσοτέρους) δάκρυα. Και βέβαια θα πέσει η κυβέρνηση ή θα αλλάξουμε κυβέρνηση μετά τις εκλογές. Και μετά; Πάει το Βατοπαίδι, πάει η Siemens, πάνε οι φούσκες του Χρηματιστηρίου, πάνε οι παρακολουθήσεις τηλεφώνων, πάνε όλα τα σκάνδαλα (αλήθεια ποιος τα θυμάται); Θα έλθουν άλλοι να μας κυβερνήσουν, καλύτεροι ή χειρότεροι (θα δούμε). Πάντως άνθρωποι με τα ίδια γονίδια, με τα γονίδιά μας και πιθανώς με άλλο χρώμα στον σκούφο που θα φοράνε. Και θα σκέπτεται ο αναγνώστης του κειμένου μου: Καλά, κύριε Τάδε, εσύ τι προτείνεις; Η λύση του γορδίου δεσμού είναι η πανεπιστημιακή (πείτε τη δημοκρατική) αστυνομία εντός του πανεπιστημίου: Αν δεν λάβει η πολιτεία προληπτικά μέτρα (εν προκειμένω η εκάστοτε κυβέρνηση και οι πρυτανείες των ανωτάτων εκπαιδευτικών ιδρυμάτων), θα έχουμε και στο μέλλον τα ίδια φαινόμενα (επανάληψη των φόνων, επανάληψη των πυρκαϊών και των καταστροφών). Είναι αδιανόητο για μένα και τον μέσο έλληνα πολίτη το Πολυτεχνείο να χρησιμοποιείται ως «άντρο», ως «καταφύγιο», ως επιτέλους «άσυλο» από αναρχικούς και διάφορα άλλα κακοποιά στοιχεία τα οποία βγαίνουν, επιτίθενται, κάνουν ό,τι κάνουν και… ξαναμπαίνουν στο «άσυλο». Μα, επιτέλους, λέγαμε για «ζούγκλα», αλλά μήπως η «ζούγκλα» είναι πιο ήσυχη από την Ελλάδα; Αν ήμουν άμεσα θιγόμενος, αν ήμουν κάτοικος της περιοχής, θα έπαιρνα τον νόμο στα χέρια μου και θα έκανα εγκληματικές ανοησίες. Κύριε Κίττα, αφήστε τους κύκλους χεράκι χεράκι γύρω από το Καποδιστριακό, σφίξτε τις γροθιές σας και ανταποκριθείτε στην κοινή επιταγή: Αντίσταση στη βία! Στο κάτω κάτω αυτά που καταστρέφουν οι αλήτες τα πληρώνει ο ελληνικός λαός, τα πληρώνουμε εγώ κι εσείς (πολλοί από το υστέρημά μας), τη δε πολιτιστική κληρονομιά, από τους πίνακες του Γύζη ως τα κτίρια του Τσίλερ και ως τα βιβλία και τους τόμους που έκαψαν οι αναρχικοί, δεν μπορούμε να την αντικαταστήσουμε. Τελειώνοντας θα έκανα τρεις υποδείξεις: 1) Στον αξιότιμο και αξιόλογο κ. Κίττα, να επιμείνει στην παραίτηση ή να ξαναπαραιτηθεί. 2) Στην κυβέρνηση, να πάψει να κάνει τον «χουβαρντά» μοιράζοντας αποζημιώσεις στους πληγέντες και στις τράπεζες με τα χρήματα του απλού έλληνα φορολογουμένου, όταν δεν έχει να δώσει 500 ευρώ στους αναξιοπαθούντες συνανθρώπους μας. Και 3) στην αντιπολίτευση, να πάψει να αναμασά τη λέξη «εκλογές» και να συμπαρασταθεί στην κυβέρνηση καταθέτοντας προτάσεις (δεν τολμώ να γράψω για αναστολή άρθρων του Συντάγματος, διότι θα θεωρηθώ χουντικός, ενώ όσοι με γνωρίζουν ξέρουν τα γονίδιά μου). Αλλά ως πότε θα αντέχουμε να βλέπουμε το ένα λάθος μετά το άλλο χωρίς να αντιδρούμε;
? Πάπας
Ο κ. Αντώνιος Ν. Βενέτης, από την Αθήνα,γράφει:
Εκείνη τη χρονιά, το 1212 μ.Χ., οι χρονογράφοι της εποχής αναφέρουν ένα άνευ προηγουμένου γεγονός. Δεκάδες χιλιάδες παιδιά, ακόμη και 10 χρόνων, διασχίζουν τους δρόμους της Γαλλίας και της Γερμανίας και βαδίζουν προς τους Αγίους Τόπους! Προχωρούν κρατώντας λάβαρο, λαμπάδες και σταυρούς και ψάλλουν χριστιανικούς ύμνους. Οι ενήλικοι τα ρωτούν πού πηγαίνουν και αυτά απαντούν: «Προς τον Θεό». Σκοπός τους ήταν να περάσουν τη θάλασσα και να κάνουν αυτό που οι ισχυροί, οι βασιλείς, οι ενήλικοι δεν είχαν κατορθώσει: να ξαναπάρουν τον τάφο του Χριστού! Τι απέγιναν αυτά τα χιλιάδες παιδιά που δεν είχαν συναίσθηση ακόμη και των δύσκολων συνθηκών του ταξιδιού, οι οποίες αποβαίνουν μοιραίες; Προτού καν φθάσουν στην Ιταλία χάνονται σε δάση και έρημες τοποθεσίες, πεθαίνουν στους δρόμους, ταλαιπωρημένα από τη ζέστη, την πείνα, τη δίψα, τις αρρώστιες. Εξοντώνονται από ληστές ή πωλούνται στα σκλαβοπάζαρα της Ανατολής. Ηταν η σταυροφορία των παιδιών, μια εξέγερση της λαϊκής ψυχής εναντίον του εξευτελισμού του ιδεώδους της σταυροφορίας, που είχε εκπέσει στο πλιάτσικο και στο ρήμαγμα της Βυζαντινής Αυτοκρατορίας. Γι΄ αυτό και ο Πάπας Ινοκέντιος Γ΄, γεμάτος ενοχές και τύψεις, είπε γι΄ αυτά τα παιδιά: «Οποία μομφή για μας αυτά τα παιδιά. Εμείς κοιμόμαστε και εκείνα γεμάτα χαρά τρέχουν να ελευθερώσουν τους Αγίους Τόπους».
? Κου Κλουξ Κλαν
Ο κ. Τάκης Σουβαλιώτης, αγρότης από τη Χαλανδρίτσα Πατρών, γράφει:
Οι πολίτες που πιστεύουν στη δημοκρατία, όταν χρειάζεται να αγωνιστούν γι΄ αυτήν, αγωνίζονται με το κεφάλι τους ψηλά. Και με ακάλυπτο το πρόσωπό τους. Δεν το κρύβουν από κανέναν. Και στρέφονται κατά συγκεκριμένων στόχων. Ούτε καν χτυπούν ποτέ στα τυφλά. Βλέπουν καθαρά με ποιους τα βάζουν και δεν παίρνουν τους δρόμους για να βάζουν φωτιές. Καταστρέφοντας έτσι το βιος του καθενός. Οι πραγματικοί αγωνιστές της δημοκρατίας και πολύ περισσότερο οι άνθρωποι της Αριστεράς όλες τις μάχες τους τις δίνουν προτάσσοντας τα στήθη τους και κάτω από την ιδεολογική τους σημαία. Και δεν οχυρώνονται πίσω από κουκούλες. Γιατί δεν είναι θρασύδειλοι. Οι κουκουλοφόροι έχουν τη νοοτροπία της Κλου Κλουξ Κλαν…
Μιχαλακοπούλου 80, Αθήνα 115 28 ? Τηλ.: 211-365.7000 ? Fax: 211-365.8004
? Ε-mail: epistoles@tovima.gr