Από τους σημαντικότερους εκπροσώπους της γενιάς του ΄30 ως τους πρωτοπόρους της ελληνικής αφαίρεσης, τους εκφραστές της μεταφυσικής ζωγραφικής, του ρεαλισμού, του σουρεαλισμού, αλλά και όσους ακολούθησαν έναν ανεξάρτητο δρόμο στο πεδίο της παραστατικής τέχνης: η έκθεση «Ζωγραφική καθημερινότητα» συνοψίζει στο ιστορικό κτίριο της Λέσχης στην Ποσειδωνία της Σύρου χαρακτηριστικούς σταθμούς της νεότερης ιστορίας της ελληνικής εικαστικής τέχνης. Είκοσι δύο έργα της συλλογής Κώστα Ιωαννίδη παίρνουν μέρος σε αυτή την ξεχωριστή αφήγηση με τις υπογραφές των Περικλή Βυζάντιου, Γιάννη Τσαρούχη, Θανάση Τσίγκου, Γιάννη Γαΐτη, Γιάννη Σπυρόπουλου, Μάριου Πράσινου, Παναγιώτη Τέτση,Αλκη Πιερράκου,Παύλου,Αλέκου Φασιανού,Βασίλη Σπεράντζα,Δημήτρη Μυταρά,Παύλου Σάμιου,Σαράντη Καραβούζη,Θόδωρου Πανταλέων,Μιχάλη Μακρουλάκη,Αχιλλέα Δρούγκα,Θόδωρου Μανωλίδη,Χρόνη Μπότσογλου,Χρήστου Μποκόρου,Μίλτου Παντελιά,Μιχάλη Γεωργά. Η έκθεση εγκαινιάστηκε την Κυριακή 20 Ιουλίου και θα διαρκέσει ως τις 8 Αυγούστου.

«Τα περισσότερα έργα δημιουργήθηκαν από ζωγράφους της Διασποράς.Η πλειονότητα αυτών των καλλιτεχνών,έχοντας ζήσει χρόνια στο Παρίσι,ήλθε σε επαφή με τα διεθνή ρεύματα και τα αφομοίωσε γόνιμα και δημιουργικά» σημειώνει ο συλλέκτης, ο οποίος αναφέρει ότι επέλεξε τον συγκεκριμένο τίτλο για να τονίσει ότι οι πίνακες αυτοί είναι συνδεδεμένοι με την καθημερινότητά του, καθώς βρίσκονται στον χώρο «όπου σκέπτομαι, αναπολώ, οραματίζομαι και διοργανώνω τις εκθέσεις μου στην ελληνική περιφέρεια».

Σύμφωνα με τον ζωγράφο Μιχάλη Μακρουλάκη «ο Ιωαννίδης είναι μια πολύ ιδιαίτερη περίπτωση συλλέκτη.Δεν αρκείται στην απόκτηση έργων απλώς για δική του απόλαυση, αλλά θέλει να χαίρεται μαζί με το μεγάλο κοινό.Αυτό είναι το πάθος της ζωής του:θέλει να εκθέτει τον κόσμο στην τέχνη. Είναι αυτός ο σκοπός του,η εξάρτησή του- μια έκφραση του συρμού- και,όπως συμβαίνει με τα εξαρτημένα άτομα,η στέρηση αυτή τον αποσυντονίζει.Και είναι αξιοθαύμαστος γιατί δεν υπήρξε ποτέ μεγάλης οικονομικής επιφάνειας.Ολα αυτά τα έργα που βλέπουμε σε αυτή την έκθεση και πάρα πολλά ακόμη από τους σημαντικότερους έλληνες ζωγράφους μπορεί να πει κανείς ότι τα έχει αγοράσει με το υστέρημά του».