«Κυνηγώντας το κόκκινο μπαλόνι» («Le voyage de ballon rouge»)

του Χου Χσιάο Χσιέν. Αποτίοντας φόρο τιμής στο κλασικό γαλλικό φιλμ του Αλμπέρ Λαμορίς «Το κόκκινο μπαλόνι» (παίχτηκε σε επανέκδοση την περασμένη σεζόν) ο σκηνοθέτης Χου Χσιάο Χσιέν από την Ταϊβάν αποπειράται κάτι βαθύτερο. Το μπαλόνι που ακολουθεί το πλούσιο αγοράκι είναι ουσιαστικά το πρόσχημα για μια αντιπαράθεση πολιτισμών και φιλοσοφίας: από τη μια πλευρά η ισορροπημένη ασιάτισσα μπέιμπι σίτερ του παιδιού ( Φανγκ Σονγκ,Σιμόν Ιτεάνου ), ήρεμη, έξυπνη και ψυχικώς ισορροπημένη. Από την άλλη η νευρωτική, υστερική Ευρωπαία, η μητέρα του ( Ζιλιέτ Μπινός – στη φωτογραφία) παραδομένη στις νευρώσεις και στις ασήμαντες υστερίες. Η σιωπή αντιπαρατίθεται με τη φωνή αφήνοντας μια γλυκόπικρη γεύση.

«Οταν με παράτησε η Σάρα» («Forgetting Sarah Μarshall»)

του Νίκολας Στόλερ. Φαντάσου να σε έχει παρατήσει η αγαπημένη σου, να πηγαίνεις στη Χαβάη για να την ξεχάσεις και να τη δεις μπροστά σου με τον καινούργιο. Πάνω σε αυτήν την ιδέα έχει στηθεί τούτη η ευχάριστη κωμωδία που θα μπορούσε να λέγεται «χαβαλές στη Χαβάη». Ο κλήρος πέφτει στον μπουνταλά Τζέισον Σίγκαλ (στη φωτογραφία- που πατά στα ίχνη που έχει χαράξει ο Μπεν Στίλερ ) και στην Κρίστεν Μπελ. Τίποτε που θα μείνει στην ιστορία, αλλά η αλήθεια είναι ότι σε κάποια σημεία γελάς με την καρδιά σου.

«Ιδανικός εραστής» («Flashbacks of a fool»)

του Μπέιλι Γουόλς. Μαθαίνοντας ότι ο καλύτερός του παιδικός φίλος πέθανε, ένας διάσημος αλλά παρακμασμένος από τις καταχρήσεις βρετανός αστέρας του Χόλιγουντ ( Ντάνιελ Κρεγκ φωτογραφία) αναπολεί την παιδική ηλικία του και έρχεται αντιμέτωπος με τα φαντάσματα του παρελθόντος. Οσο ο Κρεγκ- και παραγωγός εδώ- βρίσκεται στην οθόνη, η ταινία ρέει. Κρίμα που τα 4/5 της διάρκειας είναι φλασμπάκ της παιδικής ηλικίας του ήρωα και διακρίνονται από κλισέ και γραφικότητες.