Η Αριάδνη-Αννα Στασινοπούλου Χάφινγκτον διακρινόταν πάντοτε για την όσφρηση του next big thing. Στη δεκαετία του ’70 κατήγγελλε τον φεμινισμό της Ζερμέν Γκριρ, στη δεκαετία του ’80 ήταν η πολύφερνη βιογράφος των Μαρία Κάλλας και Πάμπλο Πικάσο, στη δεκαετία του ’90 ανακατευόταν διά του τότε συζύγου της στην (αποτυχημένη, τελικά) έφοδο των Ρεπουμπλικανών στην εξουσία του Μπιλ Κλίντον, στη δεκαετία του 2000 δημιουργούσε το νέο ειδησεογραφικό διαδικτυακό μοντέλο ιδρύοντας τη «Huffington Post». Μπορεί να μην πετύχαινε πάντα να ανέβει στο σωστό τρένο (βλ. το παρατεταμένο φλερτ με τη συντηρητική παράταξη), αλλά κανείς δεν μπορεί να την κατηγορήσει πως με τα δεδομένα της εκάστοτε στιγμής δεν πόνταρε σωστά. Αυτά ως εισαγωγή και τροφή για σκέψη ως προς την ανακοίνωση της 11ης Αυγούστου ότι η Αριάνα Χάφινγκτον εγκαταλείπει τη θέση της προέδρου και εκδότριας της Huffington Post Media Group προκειμένου να αφοσιωθεί στη νέα εταιρεία της, Thrive Global.
Σύμφωνα με το σχετικό δελτίο Τύπου, η Thrive Global είναι μια «εταιρική και καταναλωτική πλατφόρμα ευεξίας και παραγωγικότητας που στοχεύει στην αλλαγή των τρόπων ζωής και εργασίας μας. Προσφέρει εκπαίδευση, περιεχόμενο, εμπορικά προϊόντα και διαρκή υποστήριξη βασισμένα στην επιστήμη προκειμένου να βοηθήσει στην ελάττωση του άγχους και της επαγγελματικής εξουθένωσης και στη βελτίωση της υγείας και της παραγωγικότητας για άτομα και επιχειρήσεις ανά τον κόσμο». Γιατί η 66χρονη Χάφινγκτον αφήνει ένα μεγαθήριο 178 εκατ. αναγνωστών ημερησίως (σύμφωνα με το ίδιο δελτίο Τύπου) για μια start-up που επικεντρώνεται στην ανερχόμενη βιομηχανία της ευεξίας; Για τον Λούκας Αλπερτ της «Wall Street Journal» επειδή η θέση της έγινε ασταθής πέρυσι, όταν η Verizon αγόρασε την AOL που είχε αγοράσει τη «Huffington Post» το 2011. Για τη Λουτσία Μόουζες του βρετανικού «Digiday» επειδή το καινοτόμο μοντέλο της HuffPost δεν είναι πια καινοτόμο και έχει υποσκελιστεί σχεδόν από site όπως το BuzzFeed ή ανακάμπτοντες κολοσσούς όπως οι «New York Times». Ισως, όμως, απλώς ήταν η ώρα να κάνει το επόμενο άλμα: από τη δημοσιογραφία στην πολιτική, από την πολιτική στο Διαδίκτυο, από το Διαδίκτυο στο life coaching, η Αριάνα διαβάζει τους μύχιους πόθους του κοινού. Κάποτε ήθελαν γκουρού και «ομμμ». Σήμερα χρειάζονται τις δικές της συμβουλές σε ομιλίες στο TED, ας πούμε: «Θέλετε να γίνετε επιτυχημένοι; Να κοιμάστε περισσότερο».

* Δημοσιεύθηκε στο BHmagazino το Κυριακή 21 Αυγούστου 2016

ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ