Ο Σεπτέμβρης του 2014 σηματοδοτεί το λανσάρισμα του My Burberry-του πιο σημαντικού νέου αρώματος του οίκου Burberry μέχρι σήμερα. Εμπνευσμένο από έναν κήπο του Λονδίνου μετά τη βροχή, το My Burberry παίρνει το όνομά του από τον τρυφερό τρόπο με τον οποίο οι άνθρωποι αναφέρονται στην γκαμπαρντίνα τους.

Ένα διαχρονικά κλασικό άρωμα – είναι η απόλυτη έκφραση του παρελθόντος και του μέλλοντος της μάρκας. Μια δημιουργία του Δημιουργικού Διευθυντή και Διευθύνοντα Συμβούλου Christopher Bailey σε συνεργασία με το διάσημο αρωματοποιό Francis Kurkdjian, το My Burberry είναι ένα έντονα λουλουδάτο άρωμα με έναν απροσδόκητο χαρακτήρα. Το άρωμα εμπνέει αυτοπεποίθηση και είναι ιδιαίτερα κομψό, αλλά συγχρόνως διακριτικό με ένα τυπικό βρετανικό τρόπο.

Ο Francis Kukdjian σχολιάζει: «Δημιουργήσαμε μία όμορφη σύνθεση, ένα έντονα λουλουδάτο άρωμα, μοναδικό για τον οίκο Burberry – τον τέλειο συνοδοιπόρο για τη γκαμπαρντίνα Burberry».

«Το My Burberry είναι η πραγματική ενσάρκωση της μάρκας μας, στο άρωμα, στο σχεδιασμό και στη στάση. Ένα άρωμα που παίρνει την έμπνευσή του από το σήμα κατατεθέν της Burberry, τη γκαμπαρντίνα, πρέπει να είναι εξαιρετικό με κάθε τρόπο»
, δηλώνει από την πλευρά του ο Christopher Bailey.

Το καινούριο άρωμα MyBurberry θα λανσαριστεί παγκοσμίως με μία καμπάνια που παρουσιάζει τα διάσημα Βρετανικά είδωλα της μόδας, την Kate Moss και την Cara Delevingne, φωτογραφημένες μαζί για πρώτη φορά. Εκτός από το άρωμα, μια περιορισμένη συλλογή από pret-a-porter ρούχα και αξεσουάρ, καθώς και ένα ειδικό make-uplookπου έχουν δημιουργηθεί γύρω από το σήμα κατατεθέν, τη γκαμπαρντίνα, θα κυκλοφορήσουν για να συμπέσουν με το λανσάρισμα, αναδεικνύοντας για άλλη μία φορά τη μοναδική ικανότητα της μάρκας να ενώνει τους κόσμους της μόδας και της ομορφιάς.

Η καμπάνια

Η καμπάνια παρουσιάζει τις ΚateMossκαιCaraDelevingne, φωτογραφημένες από το φωτογράφο MarioTestino, με τη δημιουργική καθοδήγηση του Christopher Bailey. Φορώντας τη γκαμπαρντίνα Sandringham, η Kateκαι η Cara
ενσωματώνουν μια αίσθηση ατομικότητας, αισιοδοξίας και κληρονομιάς που περικλείονται έγκλειστα στο MyBurberry.
Η καμπάνια του MyBurberry θα κυκλοφορήσει σε όλο τον κόσμο τον Σεπτέμβριο του 2014. Θα παρουσιαστεί σε παγκόσμιες πλατφόρμες και θα συμπεριλαμβάνει υπαίθριες και έντυπες διαφημίσεις, το Burberry.com, το Facebook, το YouTube, το Twitter, το Google+, το Instagram, το Pinterest, το Polyvore, το Sumally, το Sina Weibo, το Douban, το Youkuκαι το WeChat.

Το άρωμα

Το MyBurberryαιχμαλωτίζει το άρωμα του Λονδρέζικου κήπου μετά τη βροχή. Νότες κορυφής από λάθυρο και περγαμόντο με μια καρδιά από γεράνι, χρυσαφένιο κυδώνι και φρέζια, τυλιγμένη με νότες βάσης από ρόδο δαμασκηνό και εκατόφυλλο και πατσουλί. Με σαφή αναφορά στη χρωματική παλέτα της γκαμπαρντίνας Burberry, το υγρό του αρώματος MyBurberry θυμίζει τη χαρακτηριστική απόχρωση του μελιού, ένα από τα τρία χρώματα που χρησιμοποιείται στη HeritageTrenchCoatσυλλογή της μάρκας.

Το μπουκάλι

Το γυάλινο μπουκάλι και ο συνολικός σχεδιασμός αντικατοπτρίζουν τις λεπτομέρειες της γκαμπαρντίνας Burberry: το έντονο καπάκι με το κοκάλινο τελείωμα αντηχεί τα ξεχωριστά κουμπιά της και ο κόμπος, δεμένος με το χέρι, είναι από ύφασμα γκαμπαρντίνας υφασμένη στην Αγγλία, τιμώντας το ύφασμα που εφηύρε ο Thomas Burberry πάνω από 100 χρόνια πριν. Το μπουκάλι φυλάσσεται σε ένα κουτί στο χρώμα της γκαμπαρντίνας. Το εσωτερικό , επενδυμένο με χρυσό χρώμα έχει ανάγλυφο το χαρακτηριστικό καρό μοτίβο της Burberry