Ο ιδιοκτήτης της μπουτίκ Alchemist στην Μύκονο, Γιωργος Μονογυιός, έθεσε εξ αρχής το αισθητικό και συμβολικό πλαίσιο που ήθελε να αναπτυχθεί ο νέος αυτός χώρος: μια πραγματικά σύγχρονη πρόταση ικανή να συνδιαλλαχθεί με τις haute-couture δημιουργίες.

Ο αρχιτέκτων Δημήτρης Τσίγκος, από την ομάδα Omniview, έπρεπε να λάβει υπ΄ όψιν του ορισμένες βασικές παραμέτρους ώστε να επιτευχθεί το επιθυμητό αποτέλεσμα.

*Οι επισκέπτες της μπουτίκ να μην συγχέουν το κομμάτι του design με το ίδιο το εμπόρευμα. Οι ενδυματολογικές προτάσεις θα έπρεπε να κερδίσουν πρωταγωνιστική υπόσταση και να «κλέβουν» την παράσταση. Έτσι, προέκυψε η ανάγκη για αντικείμενα με έντονο σχεδιαστικό ύφος ώστε να διαμορφώσουν την αισθητική ταυτότητα του χώρου χωρίς παράλληλα να έχουν επιβλητικό όγκο εμποδίζοντας την εύκολη και άμεση επαφή του επισκέπτη με το σημείο όπου βρίσκονται τα ρούχα.           

**Καθένα από τα τρία στοιχεία έπρεπε να εξυπηρετεί δύο λειτουργίες ταυτόχρονα: από την μια ο αναμενόμενος ρόλος του γραφείου-πάγκου και από τη άλλη μια εναλλακτική βιτρίνα για τα προϊόντα, μια ακόμη επιφάνεια ανάδειξης τους.

***Τα κομμάτια αυτά δεν έπρεπε να μαρτυρούν και να βροντοφωνάζουν τον σκοπό τους. Έτσι προέκυψαν αυτές οι φόρμες που παραπέμπουν σε γλυπτό με λείες καμπύλες που εκπέμπουν τη δυναμική τους  στο χώρο χωρίς να «απειλούν» την ακεραιότητα ενδυμάτων και αξεσουάρ.

Το αισθητικό αποτέλεσμα κινείται με χαρακτηριστική ευελιξία σε γκαλερίστικα λημέρια χωρίς να αποκλείει από την τελική ταυτότητα του Alchemist Mykonos τη χωροταξική λειτουργικότητα που απαιτεί ο συγκεκριμένος χώρος.