από metereologos.gr
Τρίτη 22 Μαΐου 2018
 
 

Αφιξη δίχως αποσκευές

Προσγειωθήκατε, αλλά η βαλίτσα άφαντη; Ενεργήστε συντονισμένα και ήρεμα
Αφιξη δίχως αποσκευές
Φωτό: Shutterstock
εκτύπωσημικρό μέγεθος  μεγάλο μέγεθος

 

Περιμένοντας τις αποσκευές
Εσείς μόλις φτάσατε στον προορισμό σας, αλλά οι βαλίτσες σας  είτε δεν λένε να εμφανιστούν στον κυλιόμενο διάδρομο των αποσκευών είτε δεν έχουν έρθει όλες – η άφιξη της πρώτης βαλίτσας δεν εγγυάται ότι θα έρθουν οπωσδήποτε και οι υπόλοιπες.
        
Καταρχήν μην πανικοβάλλεστε. Το 98% των αποσκευών εντοπίζονται μέσα στο πρώτο 48ωρο. Αυτό που χρειάζεται να κάνετε είναι να πάτε το ταχύτερο στο γραφείο απολεσθέντων του αεροδρομίου και να συμπληρώσετε μια δήλωση. Θα χρειαστούν 5'-10', αλλά υπολογίστε και τη μικρή ουρά που δημιουργείται συνήθως.  

Στο γραφείο απολεσθέντων θα απευθυνθείτε και σε περίπτωση φθοράς των αποσκευών σας – έως και μία εβδομάδα μετά την παραλαβή τους – προσκομίζοντας μαζί την κάρτα επιβίβασης και το εισιτήριο.  

Ποια εταιρεία έχει την ευθύνη
Η τελευταία αεροπορική με την οποία πετάξατε είναι υπεύθυνη να λύσει το πρόβλημα με τις βαλίτσες σας, ανεξαρτήτως υπαιτιότητας – όλες οι εταιρείες έχουν συμφωνήσει μεταξύ τους σε αυτό.    

Καθυστέρηση ή απώλεια;
Αν πρόκειται απλώς για καθυστέρηση, οι υπεύθυνοι της εταιρείας θα ξέρουν να σας πουν πού ακριβώς βρίσκεται η βαλίτσα και πότε θα την έχετε στα χέρια σας. Αν σας καθησυχάσουν ότι πρόκειται να έρθει με την επόμενη πτήση, ζητήστε οπωσδήποτε γραπτή επιβεβαίωση που να δείχνει ότι η εκ νέου μεταφορά της βαλίτσας είναι περασμένη στο σύστημα.  

Απαίτηση για αποζημίωση πρέπει να υποβάλετε μέσα σε τρεις εβδομάδες από την παραλαβή της αποσκευής (π.χ. μπορείτε να ζητήσετε το ποσό που ξοδέψατε για κάποιες αναγκαίες αγορές προσκομίζοντας τις αντίστοιχες αποδείξεις).  

Οταν παρέλθει το διάστημα αυτό και η βαλίτσα δεν έχει βρεθεί, θεωρείται χαμένη και εσείς έχετε δικαίωμα πλέον να ζητήσετε αποζημίωση ανεξαρτήτως χρονικού ορίου. 

Τα ποσά που δίνονται ως αποζημίωση διαφέρουν από εταιρεία σε εταιρεία και πάντως δεν ξεπερνούν τα 1.200 ευρώ.   

Αντικείμενα μεγάλης αξίας
Οι αεροπορικές εταιρείες αναγράφουν στους κανονισμούς τους ότι δεν καθίστανται υπεύθυνες για τη μεταφορά αντικειμένων μεγάλης χρηματικής αξίας που περνούν από το check-in, στοιχείο που λαμβάνεται υπόψη για τον καθορισμό του ύψους της αποζημίωσης.  

Αυτές οι περιπτώσεις καλύπτονται μόνο αν έχει γίνει προηγουμένως προσωπική ασφάλεια ταξιδιού ή χρήση της υψηλής ευθύνης από την αεροπορική εταιρεία μέσω της ειδικής φόρμας και μιας επιπλέον χρέωσης.       


Ταξίδι περισσότερες ειδήσεις

εκτύπωσημικρό μέγεθος  μεγάλο μέγεθος

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

 
 
σχόλια (1)
 
 
απομένουν 700 χαρακτήρες
Τα πεδία που είναι σημειωμένα με * είναι υποχρεωτικά
 
Τα μηνύματα που δημοσιεύονται στο χώρο αυτό εκφράζουν τις απόψεις των αποστολέων τους. Το ΒΗΜΑ δεν υιοθετεί καθ’ οιονδήποτε τρόπο τις απόψεις αυτές. Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει την γνώμη του, όποια και να είναι αυτή. Δεν δημοσιεύονται συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια και όσα είναι γραμμένα με κεφαλαία γράμματα. Τέτοια μηνύματα θα διαγράφονται όποτε εντοπίζονται.
     
    Σωστή προετοιμασία | 30/09/2016 21:30
    Μου έχει συμβεί και εμένα και που την φέρανε μετά από 3 μέρες! Δείτε αν θέλετε και εδώ http://bit.ly/2d1LV0o πώς να προετοιμάσετε σωστά την αποσκευή σας για να μη χαθεί.
    Νίκος
    απάντηση10