Ανεστάλη τελικά η 48ωρη απεργιακή κινητοποίηση από τις 06.00 της Τετάρτης 13 Φεβρουαρίου που είχαν αποφασίσει τα μέλη της Πανελλήνιας Ένωσης Πλοηγών ζητώντας την απόσυρση των διατάξεων του σχεδίου νόμου του υπουργείου Ναυτιλίας και Αιγαίου που αφορούν την Πλοηγική Υπηρεσία.

Η απεργία, όπως αναφερόταν σε ανακοίνωση της Ένωσης, ήταν προειδοποιητική και όπως έλεγαν οι πλοηγοί «σε περίπτωση μη ικανοποίησης των αιτημάτων μας οι απεργιακές μας κινητοποιήσεις θα συνεχισθούν με πανελλαδικές σαρανταοκτάωρες επαναλαμβανόμενες απεργίες».
Από την πλευρά της η Διεθνής Ναυτική Ένωση με έγγραφο της προς τον υπουργό Ναυτιλίας και Αιγαίου Κωστή Μουσουρούλη ζητούσε την άμεση παρέμβαση του για να αποτραπεί η κινητοποίηση και σημεωνε ότι «οι απεργιακές κινητοποιήσεις, πέραν των γνωστών δυσλειτουργιών της Πλοηγικής Υπηρεσίας, θα δημιουργήσουν μέγα ζήτημα καθ’ όσον τα αναμενόμενα να προσεγγίσουν στον λιμένα Πειραιώς εμπορικά πλοία ως και επιβατηγά πλοία κρουαζιέρας, θα οδηγήσουν κατ’ ανάγκη τις Ναυτιλιακές Εταιρείες στην τροποποίηση των προγραμματισμένων προσεγγίσεων των πλοίων τους σε άλλα λιμάνια, με τις γνωστές οικονομικές συνέπειες τόσο για τις Εταιρείες – Μέλη μας, όσο και για ένα μεγάλο μέρος παράπλευρων ναυτιλιακών επιχειρήσεων ως και για την οικονομία της Χώρας γενικότερα».
Στο έγγραφο επισημαίνεται ότι «τα περιστατικά δυσλειτουργιών της Πλοηγικής Υπηρεσίας, τα οποία κατά καιρούς έχουν με υπομνήματά μας αναφερθεί και στις Υπηρεσίες σας, έχουν ήδη προκαλέσει λίαν δυσμενή αντίκτυπο και μελανή εικόνα των μεγάλων λιμένων της Χώρας μας προς το εξωτερικό και προς τις Ναυτιλιακές Εταιρείες που εκπροσωπούμε, είναι δε βέβαιο ότι οι απεργιακές κινητοποιήσεις και τα αποτελέσματα αυτών θα επιδεινώσουν περαιτέρω την κατάσταση».