από metereologos.gr
Τετάρτη 24 Ιανουαρίου 2018
 

Μίκης Θεοδωράκης: «Μέτωπο αντίστασης µε όλους, πλην χουντικών»

O γνωστός μουσικοσυνθέτης παρεμβαίνει με το μετωπικό σχήμα ΕΛ.ΛΑ.Δ.Α. για την ανατροπή των μνημονίων
Μίκης Θεοδωράκης: «Μέτωπο αντίστασης µε όλους, πλην χουντικών»
εκτύπωσημικρό μέγεθος  μεγάλο μέγεθος

 

Δανείζεται τον στίχο του Διονυσίου Σολωµού «Λαέ πάντα ευκολόπιστε και πάντα προδοµένε» όταν του ζητούν να σχολιάσει, σαν τραγούδι, τη µεταµνηµονιακή Ελλάδα. Μουσικοσυνθέτης µεγάλος. Αυτή τη φορά - για µία ακόµη φορά - παρεµβαίνει πολιτικά. Ο Μίκης Θεοδωράκης προετοιµάζει πυρετωδώς την πρώτη εκδήλωση του Μετώπου ΕΛ.ΛΑ.ΔΑ. (Ελληνική Λαϊκή Δηµοκρατική Αντίσταση) που θα πραγµατοποιηθεί την 1η Φεβρουαρίου στο Ιδρυµα Μιχάλης Κακογιάννης. Ο Μίκης Θεοδωράκης µιλάει στο «Βήµα» για το µέτωπο αντίστασης και αλληλεγγύης στο οποίο «χωράνε όλοι οι Ελληνες πλην των κρυπτοχουντικών (που είναι και το µόνο “απαγορευτικό” µας), φτάνει να είναι ανεξάρτητοι και αποφασισµένοι να αγωνιστούν για τη χώρα τους».

Λέτε ότι θα απευθυνθείτε σε όσους πολιτικούς δεν έχουν συμβιβαστεί. Τι θεωρείτε σήμερα συμβιβασμό;

«Την υπογραφή των βουλευτών µε την οποία δηλώνουν ότι συµφωνούν µε τον κ. Παπακωνσταντίνου, δηλαδή τον κύριο αυτουργό αυτού του εθνικού εγκλήµατος. Τον τρόπο “διαπραγµάτευσης” της συµφωνίας PSI+ µε την οποία δίνουµε το µεγάλο όπλο της Ελλάδας, το ελληνικό δίκαιο, εξασφαλίζουµε τα συµφέροντα των πιστωτών και παίρνουµε σε αντάλλαγµα µια συµφωνία µη βιώσιµου χρέους. Αφοπλίζουν την Ελλάδα νοµικά µε τη δική της υπογραφή, ακριβώς πριν πέσουν επάνω της για τον τελευταίο γύρο του οικονοµικού τώρα πολέµου οι ύαινες των αγορών.

Η Ελλάδα είναι η χώρα που γέννησε την ελευθερία, τη δηµοκρατία και τον λόγο, την Ευρώπη. Είµαστε οι µόνοι στον κόσµο που µπορούµε να µιλήσουµε εξ ονόµατος όλης της Ευρώπης και της ανθρωπότητας εναντίον του νέου χρηµατοπιστωτικού φασισµού. Γι’ αυτόν τον λόγο άρχισαν από µας την επίθεση οι αγορές, γι’ αυτό βάλανε να µας εκπροσωπούν ελεγχόµενοι πολιτικοί, για να µείνει χωρίς φωνή στον κόσµο η Ελλάδα. Φτάσαµε στο σηµείο να µας υπερασπίζονται σήµερα διεθνώς άνθρωποι όπως ο Σµιτ και ο Λαφοντέν, ο Ντελόρ και ο Σοάρες και να µη µας υπερασπίζονται οι κυβερνήτες µας!».

Είχατε πει ότι η χώρα μας κυβερνάται πραξικοπηματικά. Σήμερα πώς θα σχολιάζατε την κυβέρνηση Παπαδήμου;

«Με τη φράση αυτή εννοώ δύο βασικά στοιχεία: το πρώτο είναι ότι εφαρµόζουν στην πράξη το µνηµόνιο και τις δανειακές συµβάσεις που, όπως είδαµε, αντιβαίνουν τόσο στο ελληνικό όσο και στο ευρωπαϊκό δίκαιο· και το δεύτερο ότι δεν έχουν την ουσιαστική στήριξη του εκλογικού σώµατος, δεδοµένου ότι το ΠΑΣΟΚ απώλεσε ένα εκατοµµύριο και η Ν∆ δύο εκατοµµύρια ψηφοφόρους. Αυτό φαίνεται και από τα γκάλοπ. Το Σύνταγµα του 1975 προέβλεπε ότι σε περίπτωση δυσαρµονίας µεταξύ κυβέρνησης και εκλογικού σώµατος ο Πρόεδρος της ∆ηµοκρατίας είχε δικαίωµα να διαλύσει τη Βουλή και να προκηρύξει εκλογές. Αυτό το δικαίωµα το αφήρεσε ο Ανδρέας Παπανδρέου µε την αναθεώρηση του 1986 από τον Πρόεδρο της ∆ηµοκρατίας, ο οποίος βεβαίως δεν µπορεί πια να διαλύσει τη Βουλή, βάσει όµως και του σηµερινού Συντάγµατος είναι ακόµη υπεύθυνος για την τήρησή του και άρα υποχρεωµένος να αντιδράσει σε περίπτωση κατάφωρων παραβιάσεών του, όπως συµβαίνει σήµερα. Η κυβέρνηση λοιπόν του Γ. Παπανδρέου όσο και η σηµερινή µόνο τυπικά έχουν το δικαίωµα να κυβερνούν. Είναι όµως ποτέ δυνατόν κυβερνήσεις ουσιαστικής µειοψηφίας να παίρνουν τόσο σκληρά µέτρα και µε τα συνεχή δάνεια (που όλα πηγαίνουν κατευθείαν στους δανειστές, ενώ παράλληλα στοιβάζουν καινούργια βάρη και ουσιαστικά µας κάνουν υποτελείς σ’ αυτούς) να διαµορφώνουν το µέλλον της χώρας; Αν όλα αυτά δεν είναι στην ουσία πραξικοπηµατικά, τότε τι είναι πραξικόπηµα;».

Αν σας καλούσε ο κ. Παπαδήμος, θα πηγαίνατε σε μια συνάντηση;

«Γιατί να µε καλέσει ο κ. Παπαδήµος; Για να πιούµε καφέ; Αν όµως συνέβαινε κάτι τέτοιο, βεβαίως θα του έλεγα όσο µπορούσα πιο ευγενικά ότι δεν κάνει καλά να συµβάλλει στο απεχθές έργο κάποιων ξένων που αποβλέπουν στην εξουδετέρωση του ελληνικού λαού και στην καταλήστευση του εθνικού πλούτου. Και ότι, αν δεν µπορεί να σταθεί ως εθνικός ηγέτης, τότε είναι καλύτερα να παραιτηθεί και να µη δεχθεί να γίνει ο πρωθυπουργός της κατάλυσης του ανεξάρτητου και κυρίαρχου ελληνικού κράτους που µας παρέδωσαν οι πρόγονοί µας, έστω µε τις ανεπάρκειες και τα προβλήµατά του. ∆εν υπάρχει ούτε µία περίπτωση στο δισεκατοµµύριο να συγχωρήσουν οι Ελληνες αυτό που πάει να γίνει. Η Ιστορία αργεί καµιά φορά αλλά είναι δίκαιη και σκληρή στην τελική της κρίση. Και αυτή θα έρθει µάλλον πολύ πιο γρήγορα απ’ ό,τι φαντάζονται όσοι περιφρονούν την Ιστορία».

Γιατί επιμένετε ότι η αντίσταση θα πρέπει να έχει τα χαρακτηριστικά παλλαϊκού απελευθερωτικού αγώνα;

«Σήµερα, στις συνθήκες που ζούµε, τα έθνη-κράτη είναι ανάχωµα απέναντι στην αυτοκρατορία του χρήµατος, που γι’ αυτόν τον λόγο αγωνίζεται να τα διαλύσει, να τα ελέγξει από µέσα. Εµείς πρέπει να τα υπερασπιζόµαστε, γιατί δεν έχουµε άλλο πλαίσιο να διεκδικήσουµε τη δηµοκρατία και την κοινωνική προστασία. Ταυτόχρονα είναι απαραίτητο να είµαστε διεθνιστές. Αυτοί επιδιώκουν να βάλουν τους ευρωπαϊκούς λαούς τον έναν απέναντι στον άλλον. Εµείς, αντίθετα, πρέπει να τους ενώνουµε απέναντι στην αυτοκρατορία δίνοντας προοδευτικό περιεχόµενο στον εθνισµό τους, που δόλια κάποιοι τον συγχέουν µε εθνικισµό. Θα πρέπει να είναι κανείς εντελώς τυφλός για να µη βλέπει πόσο αναγκαίος είναι ο αγώνας για την εθνική ανεξαρτησία, για να πάρει ξανά ο ελληνικός λαός τον έλεγχο του κράτους του.

»Ο συνταγµατολόγος κ. Κασσιµάτης το είπε καθαρά: “Εχουµε ξένη κατοχή”. Και φυσικά συµφωνώ µαζί του. Τι είναι κατοχή; Οι ξένοι µε στρατιωτικές στολές; Σήµερα τα πράγµατα έχουν εξελιχθεί. Και µπορούµε να πούµε ότι οι ξένοι µε γραβάτα είναι περισσότερο αδίστακτοι. Και πιο επικίνδυνοι, γιατί δεν τους βλέπει ακόµη ο λαός. Οταν σε µια χώρα η εξωτερική, αµυντική, οικονοµική και πολιτική ζωή κατευθύνεται από έναν ή περισσότερους ξένους, τότε η χώρα αυτή δεν είναι ελεύθερη. ∆ηλαδή, τελεί υπό κατοχή. ∆εν υπάρχει εθνική ανεξαρτησία, οπότε και ο αγώνας µας θα πρέπει να είναι ανάλογος».

Χωράνε όλοι στο Μέτωπο που φτιάχνετε; Αριστεροί, κεντρώοι, δεξιοί και ακροδεξιοί; Βάζετε κάποιο... απαγορευτικό;

«Χωράνε όλοι οι Ελληνες πλην των κρυπτοχουντικών (που είναι και το µόνο “απαγορευτικό” µας), φτάνει να είναι ανεξάρτητοι και αποφασισµένοι να αγωνιστούν για τη χώρα τους. Γιατί δεν βλέπετε ότι από την άλλη πλευρά κεντρώοι, σοσιαλιστές, δεξιοί και ακροδεξιοί έχουν ξανακάνει το πάλαι ποτέ Μέτωπο της Εθνικοφροσύνης που τόσο ακριβά το πλήρωσε ο λαός µας; Γιατί εκείνοι επιτρέπεται να µην έχουν… απαγορευτικό και να έχουµε εµείς οι απλοί πατριώτες; Για µας σηµασία δεν έχει από πού ερχόµαστε αλλά πού πάµε».

Αν δεν μετέχετε στις εκλογές, θα στηρίξετε κάποιο πολιτικό σχήμα ή κόμμα;

«Η συζήτηση για τις εκλογές δεν είναι του παρόντος. Τώρα προτεραιότητα έχει να αποτρέψουµε τις καταστρεπτικές συµφωνίες που πρόκειται να υπογραφούν. Αντίσταση αλλά και αλληλεγγύη για να αντιµετωπίσουµε τα σηµερινά προβλήµατα».

Η ΙΔΕΑ ΤΗΣ ΟΥΔΕΤΕΡΟΤΗΤΑΣ

«Γιατί όχι Ελβετία του Πολιτισµού και της Ειρήνης;»

Οταν λέτε για ανατροπή του συστήματος, τι εννοείτε;

«Το τέλος της εξάρτησής µας από τους ξένους, οι οποίοι βρίσκονται πίσω από το υπάρχον σύστηµα πολιτικής και οικονοµικής εξουσίας. Οταν φύγουν οι ξένοι, τότε αυτοµάτως θα καταρρεύσει και το σύστηµα».

Η λέξη «επανάσταση» τι σημαίνει για σας;

«Ανάσταση!».

Πώς θα θέλατε να σας θυμούνται οι επόμενες γενιές;

«Οπως ακριβώς είµαι. Στο σηµείο αυτό θα ήθελα να σας µιλήσω για κάτι που πιστεύω ότι θα έλυνε το πρόβληµα της εθνικής µας ασφάλειας µια για πάντα: την Ιδέα της Ουδετερότητας. Με άλλα λόγια, να γίνει η Ελλάδα η Ελβετία του Πολιτισµού και της Ειρήνης. Με όπλα µας την ιστορία µας, τη συνεισφορά µας στον πολιτισµό και την πρόσφατη συµµετοχή µας στη συντριβή του φασισµού, είναι δυνατόν να κάνουµε το µεγάλο αυτό όραµα πραγµατικότητα. Με την προϋπόθεση βέβαια ότι όλοι οι Ελληνες µέσα και έξω από τη χώρα θα προσπαθήσουµε να πείσουµε τον ΟΗΕ (και φυσικά τις µεγάλες δυνάµεις) ότι η ύπαρξή µας ως τόπου συνάντησης των πολιτισµών και τόπου επίλυσης διαφορών κάτω από τη σκιά των ∆ελφών, της Ολυµπίας και της Ακρόπολης θα είναι και γι’ αυτούς ωφέλιµη».



ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ
Πολιτική περισσότερες ειδήσεις

εκτύπωσημικρό μέγεθος  μεγάλο μέγεθος

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Ο Μ. Θεοδωράκης διαγράφει «Σπίθες» και στελέχη που στηρίζουν Καμμένο  
 
 
σχόλια (101)
 
 
απομένουν 700 χαρακτήρες
Τα πεδία που είναι σημειωμένα με * είναι υποχρεωτικά
 
Τα μηνύματα που δημοσιεύονται στο χώρο αυτό εκφράζουν τις απόψεις των αποστολέων τους. Το ΒΗΜΑ δεν υιοθετεί καθ’ οιονδήποτε τρόπο τις απόψεις αυτές. Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει την γνώμη του, όποια και να είναι αυτή. Δεν δημοσιεύονται συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια και όσα είναι γραμμένα με κεφαλαία γράμματα. Τέτοια μηνύματα θα διαγράφονται όποτε εντοπίζονται.
     
    Η ΙΣΧΥΣ ΕΝ ΤΗ ΕΝΩΣΕΙ. | 25/03/2012 05:40
    Το ΛΕΥΚΟ ΕΛΛΑΔΑ εκφράζει και εκπροσωπεί όλα τα πατριωτικά κινήματα λαίκής αντίστασης που δημιουργήθηκαν και δημιουργούνται.Όλες οι διακηρύξεις των κινημάτων ΣΠΙΘΑ , ΕΛΛΑΔΑ , ΕΠΑΜ , ΠΑΤΡΙΔΑ καθώς και νέων κομμάτων, διακηρύχθηκαν από το ΛΕΥΚΟ ΕΛΛΑΔΑ πολύ πρίν σε ανύποπτο χρόνο και αποτελούν πνευματικό του δικαίωμα. Κάθε Έλληνας πατριώτης, πολιτικό κίνημα ή κόμμα που αναπτύσει πολιτική δράση και επιδιώκει κοινοβουλευτική εκπροσώπηση οφείλει να συμμετέχει στο ψηφοδέλτιο ΛΕΥΚΟ ΕΛΛΑΔΑ που επιδιώκει ΛΑΊΚΟ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΙΟ ΚΑΙ ΓΝΗΣΙΑ ΛΑΊΚΗ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ. www,leuko.gr.
    ΝΤΑΛΙΟΣ ΚΩΝ/ΝΟΣ
    απάντηση00
     
     
    Mickey,πες μας για τη βιλλα σου... | 29/01/2012 15:55
    στο Βραχατι, με παρανομη καταπατηση αιγιαλου...
    harrysmatical
    απάντηση42
     
     
    ΕΠΕΝ ΚΚΕΛΜΜΛΣΞΤ ΦΟΥΝΤΑΡΙΣΤΟΙ ΓΙΑ ΤΗ ΣΕΙΡΗΝΑ | 27/01/2012 08:15
    Πλην χουντικών?? Οι χουντικοί Μίκη είναι ακραίοι ok αλλα δεν είναι περισσότερο επικίνδυνοι απο τους ακραίους Κουμμουνιστές και επίσης είναι σίγουρα πατριώτες ενώ οι κουμμουνιστές είναι απλά κουμμουνιστές και τίποτα άλλο. Εγώ θα περίμενα μια πρόταση που θα ένωνε τους ΕΛΛΗΝΕΣ Μίκη ενώ η δική σου απλά ΞΑΝΑδιχάζει . Σπάστα και ξαναρίχτα καλέ μου Μίκη ή βάλε και πλην κρυπτοπασοκων και κρυπτονδ και πήγαινε εσύ με τον Ανδρουλάκη και το Μπίστη .
    ΠΑΣΧΑΛΗΣ
    απάντηση54
     
     
    ΧΟΥΝΤΑ | 26/01/2012 00:04
    Επί χούντας κ. Μίκη, γίνατε γνωστός σε όλη την Ελλάδα (ακόμη κι εκεί που δεν σας γνώριζαν) γιατί, μεταξύ των άλλων, απαγόρευσε βλακωδώς την μουσική σας και έτσι σας ηρωοποίησε. Επίσης επί χούντας φυλακίστηκε και (αν δεν κάνω λάθος) πέθανε στην φυλακή υπουργός της, καταδικασθείς σε κάθειρξη για διαφθορά. Συνέβη κάτι τέτοιο επί "δημοκρατίας" ή ελπίζετε ότι θα συμβεί ποτέ; Εξάλλου, οι χουντικοί, στην συντριπτική τους πλειοψηφία, αποταχθέντες από το στράτευμα και στερηθέντες των συντάξεών τους, πέθαναν πάμπτωχοι, και όσοι ζουν συντηρούνται από τα παιδιά τους, γιατί δεν "φρόντισαν" να κάνουν περιουσίες (ουδείς τους κατηγόρησε για πλουτισμό), ενώ ως αυθαιρετούντες και μη δίδοντες λογαριασμό σε κανέναν, μπορούσαν. Τέλος, πείτε μας αν ξέρετε πόσο ήταν το δημόσιο χρέος στις 20-7-1974 και πόσο είναι σήμερα;
    ΑΝΤΙΚΛΗΣ
    απάντηση55
     
     
    Μια και μιλάμε με διλήμματα | 25/01/2012 14:54
    Αν πρέπει να διαλέξω ανάμεσα στο “όποιος δεν είναι μαζί μου είναι εχθρός μου” και το “ο εχθρός του εχθρού μου είναι φίλος μου” επιλέγω το δεύτερο. Ευτυχώς, στην παγκόσμια ιστορία, συνήθως σμβαίνει το ίδιο. Τυχαίο; Δε νομίζω…
    GDG
    απάντηση20
     
     
    Κρίνω και κριτηκάρω το Μίκη | 24/01/2012 15:52
    Γιατί κρίνει και κριτηκάρει ο ίδιος. Ότι κάνεις στη ζωή επιστρέφει με το ίδιο αντίτιμο. Επιπλέον παρεμβαίνει στη δημόσια ζωή με λάθος τρόπο, δημιουργώνοντας σύγχυση. Προτρέπει σε ένα δημοκρατικό πολιτευμα για ανηπακοή στους νόμους και τους θεσμούς. Από πότε τα γκάλοπ ανεβοκατεβάζουν κυβερνήσεις? Πιστεύω όποιος κρίνει πρέπει και να κρίνεται. Το έργο του το τιμώ, όπως και οποιουδήποτε πολίτη που κάνει τίμια τη δουλειά του.
    !
    απάντηση82
     
     
     
    ...ξερεις, ρε, ποιος ειμαι εγω???? | 24/01/2012 13:46
    Ο Μικης Θεοδωρακης ειναι ενας απο τους Ελληνες που εχουν δοξασει τον ελληνικο πολιτισμο σε ολο τον κοσμο. Δεν συμφωνω με (αρα και δεν ακολουθω) πολλα απο τα πολιτικα/κοινωνικα του λεγομενα αλλα συμφωνω με το δικαιωμα που πρεπει να εχει ο καθενας μας να εκφερει δημοσια και ελευθερα την γνωμη η ιδεες του. Ο Μικης εχει κερδισει προ πολλου αυτο το δικαιωμα και μαζι με αυτο και τον σεβασμο μου στο προσωπο του. Η μουσικη που εχει γραψει ειναι αναντιρητα και ποιοτικα κολοσιαια. Ας σκεφθει ο καθενας ( αν εχει το μυαλο για αυτη την διαδικασια) που προσπαθει να κατακρινει/προσβαλει/κριτικαρει την ζωη,την υποσταση, το σκεπτικο του Μικη , αν το εργο του στην ζωη , του δινει αυτο το δικαιωμα.
    Ελληνας, εξωτερικου
    απάντηση137
    Απαντήσεις  1 | Εμφάνιση όλων
     
     
     
    ΑΝΑΜΝΗΣΕΙΣ | 24/01/2012 13:05
    ΘΥΜΑΜΑΙ ΟΤΑΝ ΗΜΟΥΝ ΝΕΟΣ ΗΜΟΥΝ ΣΤΗΝ ΝΕΟΛΑΙΑ ΛΑΜΠΡΑΚΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΜΑ ΤΟΤΕ ΤΟΥ ΜΙΚΗ, ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΕΡΑΣΑΝ ΤΟΝ ΜΙΚΗ ΤΟΝ ΕΙΧΑΜΕ ΠΑΝΤΑ ΣΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΜΑΣ,ΑΚΟΥΓΑΜΕ ΚΡΥΦΑ ΕΠΙ ΧΟΥΝΤΑΣ ΤΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΤΟΥ,ΦΑΝΕΡΑ ΡΓΟΤΕΡΑ, ΚΑΙ ΤΟΝ ΘΥΜΑΜΑΙ ΝΑ ΚΥΡΗΤΤΕΙ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ Η ΤΑΝΚΣ, ΖΑΛΙΣΤΗΚΑΜΕ ΛΙΓΟ,ΔΕΝ ΞΕΡΑΜΕ ΤΙ ΝΑ ΠΟΥΜΕ,ΑΚΟΥΓΑΜΕ ΜΟΝΟ ΤΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΤΟΥ, ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΟΧΙ,ΑΡΓΟΤΕΡΑ ΤΟΝ ΑΚΟΥΣΑΜΕ ΝΑ ΑΠΟΚΑΛΕΙ ΤΗΝ Κ.Ν.Ε.ΦΑΣΙΣΤΙΚΗ ΟΡΓΑΝΩΣΗ, ΞΑΝΑΖΑΛΙΣΤΗΚΑΜΕ,ΑΛΛΑ ΣΥΝΕΧΙΣΑΜΕ ΝΑ ΑΚΟΥΜΕ ΤΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑΤΟΥ,ΤΟΝ ΕΙΔΑΜΕ ΑΡΓΟΤΕΡΑ ΝΑ ΚΑΜΜΑΡΩΝΕΙ ΣΑΝ ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΤΟΥ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ,ΞΑΝΑΖΑΛΙΣΤΗΚΑΜΕ,ΚΑΙ ΞΑΝΑ ΚΑΙ ΞΑΝΑ,ΠΑΝΤΑ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ.ΠΟΤΕ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΔΕΞΙΑΣ,ΑΠΟΡΙΑΣ ΑΞΙΟΝ ΘΑ ΜΟΥ ΠΕΙΤΕ,ΙΣΩΣ ΚΑΙ ΟΧΙ,ΤΩΡΑ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΖΑΛΙΖΟΜΑΤΕ ΠΙΑ,ΣΥΝΗΘΙΣΑΜΕ,ΑΚΟΥΜΕ ΜΟΝΟ ΤΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΤΟΥ ΜΕ ΑΓΑΠΗ,ΑΓΝΟΟΥΜΕ ΟΜΩΣ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΟΣ Ο ΜΙΚΗΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΜΙΑ ΜΑ ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟΝ ΑΛΛΟΝ ΠΟΥ ΑΓΑΠΗΣΑΜΕ ΚΑΙ ΑΓΑΠΑΜΕ ΑΚΟΜΑ,ΕΜΕΙΣ ΘΑ ΤΟΝ ΑΓΑΠΑΜΕ ,ΟΣΟ ΚΙΑΝ Ο ΙΔΙΟΣ ΠΑΣΑΧΙΖΕΙ ΝΑ ΤΟΝ ΜΙΣΗΣΩΜΕ,ΤΟΝ ΤΙΜΩΡΟΥΜΕ ΜΕ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ ΜΑΣ,ΑΚΟΥΓΟΝΤΑΣ ΤΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΤΟΥ.
    ΕΝΑΣ ΛΑΜΠΡΑΚΗΣ ΘΥΜΑΤΑΙ
    απάντηση119
    Απαντήσεις  1 | Εμφάνιση όλων
     
     
    Αιώνια τιμή στον Μίκη | 24/01/2012 13:03
    Δεν τον ακολουθώ στην πολιτική του πρωτοβουλία, γιατί διαφωνώ με τις πολιτικές του απόψεις, αλλά μου προκαλούν αηδία οι πανάσχετοι και χυδαίοι υβριστές του, που όλοι μαζί δεν αξίζουν ούτε μία τρίχα του.
    ακρίτας
    απάντηση133
     
     
    την Ελλαδα θα την σωσουν..ξανα οι βλακες | 24/01/2012 05:43
    Μικη η Ελλαδα αρκετα σε τιμησε ... για τον δηθεν αγωνα σου.. Τα τραγουδια σου μιλανε με την ψυχη μας ... οι ιδεες σου ειναι νεροβραστα κολοκυθια.. Αντε και εσυ.... αρκετα κονομησες .. απο το συστημα.. οπως και οι πολυτεχνιτες... Ασε ..μην ανησυχεις .. την Ελλαδα θα την σωσουν ξανα το κοροιδα..
    νικηφορος
    απάντηση1810
     
     
    ΣΕΒΑΣΜΟ ρε! | 24/01/2012 03:07
    Όσοι μέσα από αυτό το κάλεσμα βρίσκουν αφορμή να χαρακτηρίσουν τον Μίκη που προφανώς η ανίδεότητά τους και η ημιτέλειά τους δεν τους επιτρέπει να δουν πόσο ΜΕΓΑΛΟΣ είναι ακόμα και τώρα, είναι μέρος του προβλήματος. Λάθη κάνουν όλοι, όμως η ουσία μένει. Ο Μίκης είναι εδώ είναι μεγάλος, ενώνει και μιλάει καθαρά. Είμαστε μαζί σου, για εμάς για τα παιδιά μας για την ωραιότητα του δικαίου και της ελευθερίας!
    Aris
    απάντηση1415
     
     
     
    ΚΡΗΣ | 23/01/2012 22:51
    Μόνο που ο γέροντας χρωσταέι της Μιχαλούς!!! Και με τα εκατομμύρια σε αναδρομικά αγόρασε Viagra και κάπου του την βάρεσε.
    Διεφθαρμένος Ελλην
    απάντηση1018
    Απαντήσεις  1 | Εμφάνιση όλων
     
     
    Το Τεστ | 23/01/2012 22:48
    Το τεστ που θα αποκαλυπτει τους κρυπτοχουντικούς πιο ακριβως θα είναι?
    Αρχιλοχος
    απάντηση104
     
     
    Ὄχι στό κυνήγι μαγισσῶν | 23/01/2012 22:13
    Ἀπορρίπτω διχαστικά συνθήματα. Τό σύνθημα κατά αὐτῶν οἱ ὁποῖοι ἐργάσθηκαν σέ σχετικά καλές ἤ θέσεις ὑποστήριξης κατά τήν διάρκεια τῆς δικτατορίας θεωρῶ πώς εἶναι ἀρνητικό. Κατανοῶ τό ὅτι ὁ Μίκης διώχθηκε ἀπό τήν στρατιωτική κυβέρνηση, ἀλλά ἡ γνώμη μου εἶναι πώς ὁ Μίκης θά ἔπρεπε κάποτε νά ἐγκαταλείψει τό μῖσος καί νά μήν τό μεταφέρει μέχρι τόν τάφο του. Μία μεγαλόψυχη συμπεριφορά θά ἐξύψωνε τό ἀνάστημα τοῦ Μίκη, τόν ὁποῖο σέβομαι καί ἐκτιμῶ.
    Μιχάλης
    απάντηση94
     
     
     
    Μα ο Μίκης είναι το "Σύμβολο" του συστήματος | 23/01/2012 22:01
    Εσκεμμένα ξεχνά ο κ. Θεοδωράκης ότι: η Χούντα παρέδωσε την Ελλάδα με χρέος 429 εκατ. δολλαρίων, ήτοι το 20% του ΑΕΠ. Σήμερα το χρέος ανέρχεται στα 360 δισεκατομμύρια ευρώ (χ1,30 το δολλάριο). Δηλαδή από το 1974 έως σήμερα χιλιοπλασιάστηκε! Η ανάπτυξη ήταν στο 8,7%, ενώ το έλλειμα μηδενικό. Θα μου πεί βέβαια ο κ. Θεοδωράκης ότι η Χούντα, κληρονόμησε την τραγωδία της Κύπρου. Σύμφωνοι! Η μεταπολιτευτική δημοκρατία πόσο πιο μεγάλη τραγωδία θα μας κληροδοτήσει και για πόσα χρόνια; Άρα λοιπόν, ο κ. Θεοδωράκης έχει επιλεκτική μνήμη, είναι σύμβολο του "Συστήματος" και ένας απο τους θρύλους θα έλεγα της Γ' Ελληνικής Δημοκρατίας. Συνεπώς δεν δικαιούται δια να ομιλεί.
    Dimis Z.
    απάντηση817
    Απαντήσεις  1 | Εμφάνιση όλων
     
     
    Μας δουλεύει ο νέος??? | 23/01/2012 21:08
    Εάν θυμάμαι καλά κάποτε ήταν της αριστεράς μετά το έριξε στην δεξιά κ τώρα στα 100 σχεδόν, θυμάται να το παίξει αρχηγός??? επιπρόσθετα, χαίρομαι γιατί κάτι άτομα με ανοιχτό μυαλό που θέλουν ο τόπος να πάει μπροστά, υποστηρίζουν ένα άτομο τέτοιας ηλικίας κ τις ιδέες που έχει. Μπράβο παίδες. Εσείς θα σώσετε την Ελλάδα. Την πουλημένη Ελλάδα στην Εκκλησία κ στους Μίκηδες!!!!
    The Dueller
    απάντηση1717
     
     
     
    Αγωνας | 23/01/2012 18:53
    Μικη ! Ξανα στις επαλξεις !Ξερω εισαι ενας απο τους Ελληνες που δεν σκυβεις μπροστα σε τιποτα.Δεν προσκυνας! Επειδη θαυμαζω το κουραγιο σου ,το σθενος ,και την καθαρη Ελληνικη ψυχη σου να ξερεις θα ειμαι διπλα σου !
    Ηλιας Βλαχος
    απάντηση1827
    Απαντήσεις  1 | Εμφάνιση όλων
     
     
    ΚΡΗΣ | 23/01/2012 16:19
    Κύριοι σχολιαστές. Αντί να σχολιάζετε έναν γέροντα, στον οποίο όλοι κάτι χρωστάμε από το είναι μας (όπως δηλ. χρωστάμε και στους παππούδες μας), γιατί δεν ρίχνετε μια ματιά γύρω σας, και γιατί δεν βάζετε τις ιδέες σας? Μέχρι πότε η Τρέμη θα καθορίζει το περιεχόμενο του εγκεφάλου μας? Ένας γέροντας λέει σηκωθείτε. Τον βρίζετε. Γιατί δεν απαντάτε στα όσα σωστά ή λάθος μπορεί να λέει? Την απάντηση να είστε σίγουροι κανένας μας δεν θα την γλυτώσει. Θα σας (μας) ρωτούν τα παιδιά μας. Την απάντηση την έχετε? Αν όχι, τουλάχιστον καθείστε στον καναπέ σας και σταματείστε να βρίζετε κάποιον που τουλάχιστον κατά την γνώμη του, προσπάθησε. Εσείς τι κάνατε? Μήπως πρέπει να το ξανασκεφτείτε? Προσωπικά σέβομαι τον όρθιο. Τον αραχτό, τον ψύχραιμο, ως μου διώξει!! ΚΡΗΣ
    ΚΡΗΣ
    απάντηση3715
     
     
    Άμα σε κάνουμε πρόεδρο Δημοκρατίας | 23/01/2012 12:54
    Θα αυτοικανοποιηθείς? Μίκη μου συστημικός είσαι και εσύ, όπως οι άλλοι. Καθόλου δεν διαφέρεις. Τώρα θυμήθηκες επαναστάσεις που έμεινες στην απόξω? Όσο για τους αγώνες σου, δεν είσαι μόνο εσύ που αγωνίστηκες. Αγωνίστηκαν και οι παππούδες μου, με πραγματικά όπλα, αλλά δεν το έκαναν θέμα.
    @
    απάντηση3826
     
-