από metereologos.gr
Τετάρτη 29 Μαρτίου 2017
 
 

Εσωτερικό «σφυροκόπημα» κατά Ραγκούση για τα ταξί

Εσωτερικό «σφυροκόπημα» κατά Ραγκούση για τα ταξί
Ο υπουργός, Γιάννης Ραγκούσης, κατά τη συνεδρίαση του διευρυμένου ΚΤΕ μεταφορών του ΠΑΣΟΚ [ICON PRESS / ΚΩΣΤΑΣ ΜΠΑΛΤΑΣ]
εκτύπωσημικρό μέγεθος  μεγάλο μέγεθος

 


Τις έντονες αντιδράσεις τους στην απόσυρση του σχεδίου προεδρικού διατάγματος Ρέππα για τη ρύθμιση της αγοράς των ταξί εκδήλωσαν χθες στον υπουργό Υποδομών, κ. Ι. Ραγκούση με τον πλέον έντονο τρόπο βουλευτές του Κοινοβουλευτικού Τομέα Εργασίας (ΚΤΕ) Μεταφορών του ΠαΣοΚ. Σε μία προσέλευση - ρεκόρ, η οποία ξεπέρασε τους 40 βουλευτές, οι βουλευτές άσκησαν δριμύτατη κριτική κατά του κ. Ραγκούση, κάνοντας λόγο έως και για κυβερνητικό «λούνα παρκ»(!) στο ζήτημα των ταξί, ενώ ειπώθηκαν και άλλοι βαρύτατοι χαρακτηρισμοί. Από την πλευρά του, ο κ. Ραγκούσης επέμεινε στην ορθότητα της πρωτοβουλίας του, υπενθυμίζοντας στους βουλευτές ότι όλοι τους υπερψήφισαν τον νόμο για την απελευθέρωση των επαγγελμάτων, ενώ κατηγόρησε τους αυτοκινητιστές για την αναστάτωση των ημερών, αλλά και τη ΝΔ για την παροχή πολιτικής κάλυψης στις κινητοποιήσεις τους.

«Πολύ σπέκουλα»

«Γνωρίζετε ότι είχα συνεννοηθεί να ενημερώσω το ΚΤΕ προτού δημοσιοποιηθεί το αίτημα των συναδέλφων, γιατί περιμένω και τις δικές σας προτάσεις» είπε στην αρχική του τοποθέτηση ο κ. Ραγκούσης, ο οποίος, αναφερόμενος στον κ. Ρέππα, δήλωσε: «Ο Δημήτρης είναι φίλος μου κι επειδή έχει γίνει πολύ σπέκουλα, πρέπει να ξεκαθαριστεί το εξής: Δεν θα υπήρχε διάταγμα Ρέππα, αλλά διάταγμα Ραγκούση. Αυτό θα έφερε για πάντα τη δική μου υπογραφή. Οπως εκείνος δεν με πίεσε να υπογράψω το Π.Δ. για τα ταξί, έτσι κι εγώ δεν μπορώ να τον υποχρεώσω να εφαρμόσει την πρότασή μου για το μισθολόγιο, ή το νέο πειθαρχικό δίκαιο των δημοσίων υπαλλήλων». Επίσης, ο υπουργός Υποδομών τόνισε ότι ο νόμος για την απελευθέρωση των επαγγελμάτων (Ν. 3919) «αποτελεί βασική κυβερνητική πολιτική και μας δεσμεύει όλους».

Ο κ. Ραγκούσης υποστήριξε ότι είναι οι αυτοκινητιστές που ευθύνονται για την αναστάτωση των ημερών. «Ενώ είχαμε συμφωνήσει για διάλογο, οι ιδιοκτήτες προχώρησαν σε γενική συνέλευση, αποφάσισαν κλείσιμο αεροδρομίων, δρόμων, λιμανιών και αρχαιολογικών χώρων. Παρότι απέναντί μας είχαν δεσμευθεί ότι θα κάνουνε διάλογο, τη στιγμή που δεν έχουν ακούσει ποιες είναι οι προτάσεις μας. Δεν μπορούν να εξηγήσουν λογικά το πώς τη μία μέρα κατέθεσαν προτάσεις και την επόμενη, χωρίς δική μας απάντηση, προχώρησαν στους αποκλεισμούς αεροδρομίων και λιμανιών» είπε στους βουλευτές της συμπολίτευσης.

«Περιμένω τις προτάσεις σας»

Ο κ. Ραγκούσης κατηγόρησε τη ΝΔ, η οποία, όπως είπε, «στηρίζοντας την τακτική του εκβιασμού, ζητάει να μην εφαρμοστεί ένας νόμος που το ελληνικό κοινοβούλιο ψήφισε». Επίσης, τόνισε ότι η απελευθέρωση του επαγγέλματος επήλθε στις 2 Ιουλίου, σύμφωνα με τον εν λόγω νόμο, ενώ τόνισε: «Είμαστε στη διαδικασία συγκέντρωσης και επεξεργασίας των προτάσεων των ενδιαφερόμενων φορέων. Είμαστε έτοιμοι και σύντομα θα κάνουμε οργανωμένο διάλογο με όλους. Περιμένω και τις δικές σας προτάσεις».

Ο υπουργός Υποδομών ξεκαθάρισε ότι στην Ευρώπη δεν υπάρχουν κοινοί κανόνες για την αγορά του ταξί, ενώ κατηγόρησε τους αυτοκινητιστές ότι «επιχείρησαν να πλήξουν καίρια την τουριστική οικονομία, επιχειρώντας να εκβιάσουν την κυβέρνηση», σημειώνοντας πως «όλοι οι παράγοντες του τουρισμού μού ζητούν να μην κάνω πίσω στο άνοιγμα των ταξί». Επίσης, ο κ. Ραγκούσης ενημέρωσε τους βουλευτές για την επίθεση που δέχθηκε ο πρόεδρος του σωματείου οδηγών ταξί, κ. Χρ. Πέτρου μετά τη συνάντηση που είχε μαζί του, καθώς και για το γεγονός ότι τόσο αυτός όσο και άλλα μέλη του διοικητικού συμβουλίου του σωματείου απολύθηκαν αμέσως.

Μαζική επίθεση από τους βουλευτές

Μιλώντας στους βουλευτές, ο κ. Ραγκούσης αιτιολόγησε τη μεταστροφή του, εξηγώντας ότι δεν προλάβαινε να υπογράψει το Π.Δ. του προκατόχου του, προκαλώντας την αντίδραση του κυρίας Βάσως Παπανδρέου η οποία σημείωσε: «Αυτά γίνονται σε μία ημέρα, Γιάννη». Ο βουλευτής Ηλείας κ. Μιχ. Κατρίνης υπογράμμισε ότι το Π.Δ. Ρέππα δεν ήρθε προς συζήτηση στον ΚΤΕ Μεταφορών, άποψη την οποία συμμερίστηκε και ο κ. Μίχος.

Επίσης, ο βουλευτής Ηρακλείου, κ. Βασ. Κεγκέρογλου, ζήτησε να τεθεί ένα χρονοδιάγραμμα διαλόγου για το ζήτημα των ταξί, ενώ ο βουλευτής Σερρών, κ. Μιχ. Τζελέπης διερωτήθη τι άλλαξε στα δεδομένα της απελευθέρωσης των επαγγελμάτων, κάνοντας λόγο για άλλα μέτρα και άλλα σταθμά σε επαγγελματικές ομάδες, όπως οι συμβολαιογράφοι και οι φαρμακοποιοί, στους οποίους τηρείται το πληθυσμιακό κριτήριο. «Επρεπε να προλάβεις την πυροδότηση ακραίων αντιδράσεων» είπε στον υπουργό Υποδομών.

Ο κ. Ραγκούσης αντάλλαξε βαριές κουβέντες με τη βουλευτή Φθιώτιδος, κυρία Τόνια Αντωνίου. «Εχεις κάνει δηλώσεις υπέρ της αυτορρύθμισης του επαγγέλματος» του είπε η κυρία Αντωνίου. «Λες ό,τι λέει ο Θύμιος Λυμπερόπουλος!» της απάντησε ο υπουργός Υποδομών. Η κυρία Αντωνίου ζήτησε από τον υπουργό Υποδομών να ξεκαθαρίσει τη στάση που θα διατηρήσει στο ζήτημα των ταξί, τονίζοντας ότι «πάνω από όλα είναι η χώρα και όχι οι προσωπικές στρατηγικές. Πες ποια είναι η θέση σου! Ανέτρεψες κυβερνητική απόφαση. Ξέρουμε πολύ καλά τι ψηφίσαμε. Να σταματήσεις τις προβοκάτσιες! Σε είκοσι ημέρες έχει διαλυθεί η χώρα. Δεν είναι κακό να παραδεχθείς ότι κάνεις λάθος» σημείωσε η κυρία Αντωνίου.

«Πυροδοτούμε ένα κλίμα χωρίς να έχουμε κάτι να αντιπροτείνουμε. Τίθεται ζήτημα αξιοπιστίας για την κυβέρνηση. Πρέπει να υπάρξει κυβερνητική απόφαση για το θέμα» είπε ο βουλευτής Καρδίτσας, κ. Ν. Σαλαγιάννης. «Ανοιξες ένα μέτωπο με μία κοινωνική ομάδα χωρίς να έχεις πρόταση» τόνισε και ζήτησε να συγκληθεί η κυβερνητική επιτροπή για το ζήτημα. Υπενθυμίζεται ότι οι κ. Σαλαγιάννης και η κυρία Αντωνίου ήταν και αυτοί που κατέθεσαν ερώτηση στη Βουλή για το θέμα των ταξί.

Αντιδράσεις και από άλλους

Με αφορμή την παρουσία στον ΚΤΕ των γενικών γραμματέων δημοσίων έργων του υπ. Υποδομών, κ.κ. Ι. Οικονομίδη και Σ. Λαμπρόπουλου, ο βουλευτής Δωδεκανήσου, κ. Ν. Ζωίδης ρώτησε για την απουσία του αρμόδιου για τα ταξί γενικού γραμματέα Μεταφορών, κ. Χ. Τσιόκα. Σε παρέμβασή του ο βουλευτής Ιωαννίνων, κ. Ευ.Αργύρης διαπίστωσε ότι εάν δεν είχε γίνει ο ανασχηματισμός, τότε το Π.Δ. Ρέππα θα είχε προχωρήσει κανονικά, αναφερόμενος στη ραγδαία αυτή μεταστροφή.

Ο βουλευτής Β´ Αθηνών, κ. Ι Βούρος σημείωσε ότι ενώ στο εξωτερικό η κυβέρνηση κερδίζει την αξιοπιστία της, δεν συμβαίνει το ίδιο στο εσωτερικό. «Χρειάζεται μία συνέχεια συγκοινωνούντων δοχείων, αλλιώς θα είναι εύκολο να χαρακτηριστούμε σαν να βρισκόμαστε σε λούνα παρκ και να παίζουμε συγκρουόμενα» είπε χαρακτηριστικά. «Ως κοινοβουλευτική ομάδα έχουμε καταρρακωμένο ηθικό και πρέπει να βάλουμε πάτο στο βαρέλι» τόνισε ο κ. Βούρος.

Ο βουλευτής Αρκαδίας, κ. Οδ. Κωνσταντινόπουλος ζήτησε την άμεση συνεδρίαση των κυβερνητικών οργάνων διότι διαπίστωσε κενό στη λειτουργία της κυβέρνησης, ενώ ο βουλευτής Μεσσηνίας, κ. Δημ. Κουσελάς κάλεσε «να μην γινόμαστε βασιλικότεροι του βασιλέως» στο ζήτημα των αυτοκινητιστών.

Προτάσεις για τις άδειες

Ο βουλευτής Τρικάλων, κ. Χρ. Μαγκούφης εισήλθε απ' ευθείας στο «ψητό», προτείνοντας οι μεν νέες άδειες ταξί να είναι προσωποπαγείς και να έχουν διάρκεια 40 ετών, ενώ οι παλαιές να μεταβιβαστούν άπαξ στα τέκνα των αυτοκινητιστών. Μάλιστα, εισηγήθηκε την αύξηση της αναλογίας ταξί, κάτι που χαρακτήρισε αναγκαιότητα, ελλείψει ισχύρών μέσων μαζικής μεταφοράς, στα 3 ταξί ανά 1.000 κατοίκους στην Αθήνα, 2,5:1.000 στη Θεσσαλονίκη και 2:1.000 στην επαρχία. Επίσης, τόνισε ότι οι άδειες θα πρέπει να ανήκουν στο δήμσιο, υπογράμμισε ότι πλέον υπάρχει νομικό κενό στο ζήτημα της απελευθέρωσης των επαγγελμάτων και ότι θα χρειαστεί να εκδοθεί νόμος, ενώ σημείωσε ότι το πλαφόν που έβαζε το Π.Δ. Ρέππα στην κατοχή αδειών (5% σε Αθήνα - Θεσσαλονίκη, 10% στην επαρχία) δημιουργούσε μονοπωλιακό καθεστώς.

«Σαφώς το επάγγελμα πρέπει να ανοίξει, όχι όμως προς όφελος όσων εμπορεύονται άδειες, αλλά για την καλύτερη εξυπηρέτηση των πολιτών και του τουρισμού. Πρέπει να υπάρξει ανακωχή και να δοθούν από το υπουργείο οι βασικές κατευθύνσεις του νομοθετήματος» τόνισε η βουλευτής Β' Αθηνών, κυρία Αννα Νταλάρα. «Η απόλυτη απελευθέρωση δίχως μεταβατικές διατάξεις ίσως δημιουργήσει πρόβλημα» είπε και κάλεσε να μπουν κριτήρια και προϋποθέσεις προς αποφυγήν δημιουργίας καρτέλ. «Ατυποι, άκαιροι, άσκοποι και ατυχείς» ήταν οι χειρισμοί του κ. Ραγκούση, κατά την βουλευτή Πέλλας, κυρία Θεοδώρα Τζάκρη. «Δεν ήσουν προετοιμασμένος» του είπε.

Υπέρ Ραγκούση

Την υποστήριξη του στον υπουργό Υποδομών σ τη σύγκρουση ενάντια στις συντεχνίες εκδήλωσε ο βουλευτής Β' Αθηνών, κ. Λ. Μίχος, ενώ να μην υποκύψει η κυβέρνηση στην πίεση των αυτοκινητιστών ζήτησε η βουλευτής Εβρου, κυρία Ολγα Ρενταρή. Επίσης, η βουλευτής Χίου, κυρία Ελπίδα Τσουρή παρατήρησε ότι εφ´ όσον η κυβέρνηση έχει επιβάλει σκληρά μέτρα λιτότητας στην κοινωνία, δεν θα πρέπει να είναι αναβλητική με το άνοιγμα των ταξί. Σύμφωνη με τη φιλοσοφία του υπουργού Υποδομών δήλωσε και η βουλευτής Τρικάλων, κυρία Σούλα Μερεντίτη. Την ανυπαρξία του κράτους κατά την διάρκεια των ακραίων κινητοποιήσεων υπογράμμισε ο βουλευτής Ηρακλείου, κ. Μαν. Στρατάκης.

Λήξη απεργίας έναντι χρονοδιαγράμματος

Η δευτερολογία του υπουργού Υποδομών ήταν για γερά νεύρα, καθώς τα αίματα άναψαν και ακούστηκαν βαριές κουβέντες στον ΚΤΕ Μεταφορών. Ο κ. Ραγκούσης δεν αποδέχθηκε το αίτημα των βουλευτών να ανοίξει από τώρα τα χαρτιά του, αποκρούοντας σειρά επιθέσεων και χαρακτήρισε την απεργία των αυτοκινητιστών αναιτιολόγητη, ζητώντας τη λήξη της με «αντάλλαγμα» ένα χρονοδιάγραμμα διαλόγου. Ο υπουργός Υποδομών επέμεινε ότι «θα προχωρήσουμε με κανόνες στην απελευθέρωση του επαγγέλματος».

Ο συντονιστής του ΚΤΕ, κ. Ι. Αμοιρίδης ενθάρρυνε τους αυτοκινητιστές να προσέλθουν στον διάλογο και να σταματήσουν την απεργία. Οπως τόνισε, επιθυμία των βουλευτών είναι να προχωρήσει η μεταρρύθμιση γρήγορα, όμως μέχρι τότε δεν θα πρέπει να εκδοθεί καμία άδεια, θα πρέπει να έχει ολοκληρωθεί ο διάλογος και η όποια νομοθετική πρωτοβουλία να αποτελέσει προϊον σύνθεσης. 



Πολιτική περισσότερες ειδήσεις

εκτύπωσημικρό μέγεθος  μεγάλο μέγεθος

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

«Σφυροκόπημα» κατά Ραγκούση στο ΚΤΕ ΠαΣοΚ 
Στη Βουλή τα ταξί - στα δύο το Πα.Σο.Κ 
Γ. Παπανδρέου: «Απελευθέρωση ταξί και επαγγελμάτων με διάλογο» 
Κρίσιμο ραντεβού Ραγκούση - αυτοκινητιστών 
Συνεχίζεται η απεργία των ταξί - ολιγόλεπτη κατάληψη των Τεμπών 
Συνεχίζουν τις κινητοποιήσεις τους οι ιδιοκτήτες ταξί 
 
 
σχόλια (28)
 
 
απομένουν 700 χαρακτήρες
Τα πεδία που είναι σημειωμένα με * είναι υποχρεωτικά
 
Τα μηνύματα που δημοσιεύονται στο χώρο αυτό εκφράζουν τις απόψεις των αποστολέων τους. Το ΒΗΜΑ δεν υιοθετεί καθ’ οιονδήποτε τρόπο τις απόψεις αυτές. Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει την γνώμη του, όποια και να είναι αυτή. Δεν δημοσιεύονται συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια και όσα είναι γραμμένα με κεφαλαία γράμματα. Τέτοια μηνύματα θα διαγράφονται όποτε εντοπίζονται.
     
    απελευθερωση στο δημοσιο και την πολιτικη | 28/07/2011 16:01
    εγω θα προτεινα απελευθερωση στο δημοσιο τομεα,οπως γινεται σε ολον τον κοσμο,οπoιος δεν κανει καλα τη δουλεια του να απολυεται!τι θα γινει,δεν θα στειλετε τωρα τους ταξιτζηδες να πανε να δουλευουν ολη τη μερα για να ταιζουν τους τεμπεληδες τους δημοσιους υπαλληλους?ο ταξιτζης με τη καθε κουρσα πληρωνει φπα και φορο εισοδηματος,λεφτα που χρησιμοποιει το κρατος για να πληρωνει τους δημοσιους υπαλληλους.ο ταξιτζης δεν τρωει απο τα λεφτα του κρατους,ειναι ελευθερος επαγγελματιας.οχι σαν τους δημοσιους υπαλληλους που ζουν παρασιτικα εις βαρος της χωρας.απελευθερωση και στο δημοσιο,οποιος δεν δουλευει να φευγει.τι?δεν σας αρεσε τωρα?τι να κανουμε,η αληθεια ποναει,βολεμενοι του συστηματος!
    γιωργος
    απάντηση40
     
     
     
    ΣΤΟΥΣ ΣΚΕΠΤΟΜΕΝΟΥΣ | 27/07/2011 18:54
    Είμαι από αυτούς που είχαν άδεια και προ διετίας την πούλησαν και θεωρώ ότι έχω καλή γνώση των πραγμάτων.Λοιπόν ο κ Ραγκούσης μας λέγει ότι έχει ψηφιστεί από την βουλή ο νόμος περί απελευθέρωσης των επαγγελμάτων και ότι αυτός πρέπει να εφαρμοστεί ξεχνώντας όμως ηθελημένα η άθελα κατά την άποψή μου ηθελημένα διότι το πλήθος στην Ρωμαϊκή αρένα θέλει αίμα πολύ αίμα, ότι προηγήθηκε η ψήφιση του νόμου ΥΠ’ΑΡΙΘ. 3844 και μάλιστα και με την δική του υπογραφή και ο οποίος στο άρθρο 4 παράγραφος δ εξαιρεί ΤΑΧΙ και ασθενοφόρα.Ο νόμος δε αυτός ψηφίστηκε προκειμένου να ενσωματωθεί στο Εληνικό δίκαιο η ΚΟΙΝ. ΟΔΗΓΙΑ 2006/123/ΕΚ ΤΟΥ ΕΥΡΩΠΑÏΚΟΥ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΙΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ της 12ης Δεκεμβριου 2006 σχετικα με τις υπηρεσίες στην εσωτερική αγορά και η οποία οδηγία σαφέστατα αναφέρει στο άρθρο 21 Οι υπηρεσίες μεταφορών, συμπεριλαμβανομένων των αστικών συγκοινωνιών των αγοραίων οχημάτων (ταξί) και των ασθενοφόρων καθώς και οι λιμενικές υπηρεσίες θα πρέπει να αποκλείονται από το πεδίο εφαρμογής της παρούσας οδηγίας.
    dimitris
    απάντηση34
    Απαντήσεις  1 | Εμφάνιση όλων
     
     
    ΣΤΟΥΣ ΣΚΕΠΤΟΜΕΝΟΥΣ | 27/07/2011 18:14
    Είμαι από αυτούς που είχα άδεια και την πούλησα προ διετίας άρα ξέρω πολύ καλά το θέμα.Ας πάρουμε λοιπόν τα πράγματα από την αρχή.Επικαλείται ο Ραγκούσης ότι έχει ψηφιστεί ο νόμος για την απελευθέρωση των επαγγελμάτων από την βουλή και ότι πρέπει να εφαρμοστεί,ξεχνώντας όμως ηθελημένα η αθέλητα κατά την άποψή μου ηθελημένα και πλήρως λαϊκίζοντας διότι η Ρωμαϊκή αρένα θέλει αίμα στην αρένα ότι πριν την ψήφιση αυτού του νόμου προηγήθηκε η ψήφιση ενός άλλου νόμου που φέρει μάλιστα και την προσωπική του υπογραφή του NOMOΥ ΥΠ’ΑΡΙΘ. 3844 ο οποίος στο άρθρο 4 αναφέρει τις εξαιρέσεις και στην δέλτα παράγραφο αναφέρει ξεκάθαρα την εξαίρεση των ΤΑΧΙ και ασθενοφόρων, ο νόμος δε αυτός ψηφίστηκε για να ενσωματωθεί στο Ελληνικό δίκαιο η ΚΟΙΝ.ΟΔΗΓΙΑ 2006/123/ΕΚ ΤΟΥ ΕΥΡΩΠΑÏΚΟΥ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΙΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ της 12ης Δεκεμβρίου 2006 σχετικά με τις υπηρεσίες στην εσωτερική αγορά και η οποία στο άρθρο 21 και το οποίο σας παραθέτω αυτούσιο λέγει (Οι υπηρεσίες μεταφορών, συμπεριλαμβανομένων των αστικών συγκοινωνιών, των αγοραίων οχημάτων (ταξί) και των ασθενοφόρων καθώς και οι λιμενικές υπηρεσίες θα πρέπει να αποκλείονται από το πεδίο εφαρμογής της παρούσας οδηγίας.)
    dimitris
    απάντηση13
     
     
    Ο ΛΑΙΚΙΣΜΟΣ | 27/07/2011 17:26
    Ολοι γνωρίζουμε ότι την θεωρία του λαικισμόύ που το ΠΑΣΟΚ εγκαθίδρυσε στην χώρα ,ήρθε η στιγμή και η τύχη το έφερε το ΠΑΣΟΚ να την διαλύσει. Ο κ Ραγκούσης ο κ Λοβέρδος και κανα δυό ακόμα αγωνίζονται ενάντια στο κατεστημένο ΠΑΣΟΚ με τους βουλευτές που αγωνίζονται για τις ψήφους και την διατήρηση των συντεχνιών -πελατών τους. Ελπίζουμε να μην υποχωρήσει στο τέλος και να δούμε κάποια αλλαγή σε αυτη τη χώρα. Οσο για τους ταχιτζήδες και την υποστήριξη απο ΝΔ είναι να γελάς.
    ΚΩΣΤΑΣ Μ
    απάντηση884
     
     
    ΕΥΓΕ | 27/07/2011 15:16
    Το ενστικτο του κοσμου ειναι αλλαθητο.Πολυ καλα κανει ο Ραγκουσης και δεν κανει πισω.Αν ετσι πολιτευονταν τοσα χρονια οι προκατοχοι του τοτε ισως η ελλαδα να μην ειχε χρεωκοπησει. υ.γ Αυτην η Τονια Αντωνιου εκτος απο προβεβλημενο στελεχος της νεολαιας Πασοκ τι αλλο εχει να επιδειξει????Θα τρελαθουμε εντελως
    Φαιδων Λεριας
    απάντηση974
     
     
    Καλά τα ταξί, οι άλλοι; | 27/07/2011 14:06
    Μάθαμε τι εγινε με τους δικηγόρους, τους μηχανικούς, τους αρχιτέκτονες και τα λοιπά κλειστά επαγγέλματα που διαθέτουν εκπροσώπους στην βουλή;
    τυχαίο; δεν νομίζω....
    απάντηση482
     
     
    ΑΞΙΟΠΡΟΣΕΚΤΗ Η ΣΤΑΣΗ ΝΤΑΛΑΡΑ! | 27/07/2011 13:54
    Εντύπωση προξενεί η στάση της Άννας Νταλάρα, της ξαδέρφου του Γιάννη Ραγκούση: χωρίς να τον κατηγορεί ευθέως, κρατάει επιφυλάξεις, που ουσιαστικά ταυτίζονται με τα φτηνά επιχειρήματα των ταξιτζήδων (θα γίνεται εμπόριο αδειών λέει -ενώ τώρα δεν γίνεται!). Αυτό δείχνει ότι διαφωνεί πολιτικά με τον εξάδελφό της, τον οποίο αυτή σύστησε ουσιαστικά στον Παπανδρέου, και δυστυχώς για την ίδια, αφού οι θέσεις της είναι παρωχημένες και συντηρητικές. Θα περίμενε κανείς να υπάρχει αμοιβαία στήριξη λόγω συγγένειας; Δεν ξέρω. Εικάζω ότι θέλει να αποκτήσει αυτόνομη φωνή, αλλά δεν το ΄χει δυστυχώς...Πολύ κρίμα κυρία Νταλάρα!
    Σ.
    απάντηση973
     
     
    Ο ραγκουσης πραττει το αυτονοητο... | 27/07/2011 13:46
    ...προς το παρον τουλαχιστον. Ας πραξουν και οι εισαγγελικη και αστυνομικη αρχη το ιδιο απ την πλευρα τους, επιτελους. Εχουμε η δεν εχουμε ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ κυριοι? Ε πια..
    Ανώνυμος / η
    απάντηση1085
     
     
    Να δωθει βαση στον κανονισμο λειτουργειας! | 27/07/2011 13:19
    μονο ετσι θα προστατευθουν οι πολιτες που χρησιμοποιουν τα ταξι και ταυτοχρονα θα παρεχουν σωστες υπηρεσιες διοτι ως σημερα η αστυνομια δεν μπορει να ελενξει αμεσα τα ταξι!Ελεγχοντε απο τα μικτα συνεργεια τα οποια ποτε δενβγαινουν,αλλα κ η διαδικασια τιμωριας των ιδιοτην λογω οτι καταγραφεται παραβαση κ παει πειαρχικο ειναι χρονοβορα κ τις περισστερες φορες μει μονο στα χαρτια!! Θα με συγχωρεσετε για τυχον λαθοι μα γραφω απο ττο κινητο μου!
    Νικος
    απάντηση823
     
     
    Συνεχίστε κ. Υπουργέ | 27/07/2011 12:32
    Απέναντι σε αυτό το κρεσέντο λαϊκισμού και φασισμού εκ μέρους των συντεχνιών και των βουλευτών που τις στηρίζουν, πρέπει όλοι οι ευσυνείδητοι και υπεύθυνοι πολίτες να δείξουμε με τον πιο κατηγορηματικό τρόπο τη στήριξή μας στους μεταρρυθμιστές πολιτικούς. Ο κ. Ραγκούσης έχει δώσει εξαιρετικά δείγματα ως τώρα (π.χ. δεν υπήρξε η παραμικρή εξαίρεση στον Καλλικράτη -φαινόμενο μοναδικό στα χρονικά). Η κοινωνία είναι μαζί του!
    Ανώνυμος / η
    απάντηση1575
     
     
    Η Ιστορια επαναλαμβανεται...ο επομενος? | 27/07/2011 11:23
    ...οπως ειπε και ο αρχιερεας στη δικη .. καλυτερα να θυσιασθει ενας ανθρωπος ,εστω και αθωος, ωστε να σωθει ενα εθνος...! ο επομενος στη διαδοχη???
    kleon
    απάντηση682
     
     
     
    ΝΟΜΟΣ 3844/2010 | 27/07/2011 11:15
    Γιατι δεν αναφερετε τιποτα για την υποχρεωτικη οδηγια της Ε.Ε που εγινε νομος το 2010 ο οποιος εξαιρει τα ΕΔΧ κατω των 9θεσεων Αρθρο 4 παραγραος 2δ!!! "Παράλληλα,​ τόνισε ότι ο νόμος 3919 για την απελευθέρω​ση των επαγγελμάτ​ων "αποτελεί βασική κυβερνητικ​ή πολιτική και μας δεσμεύει όλους". τονν 3844 τον παρακαμπτει;; Ανεβαστε τον νομο να μαθει ο κοσμος την αληθεια!
    Νικος
    απάντηση1255
    Απαντήσεις  1 | Εμφάνιση όλων
     
     
    Καμία υποχώρηση στους ΑΘΛΙΟΥΣ τραμπούκους | 27/07/2011 10:58
    Κύριε Ραγκούση, αγνόησε τα ξεπερασμένα παλαιοκομματικά πολιτικά σκουπίδια της κοινοβουλευτικής ομάδας και προχώρα ακάθεκτος. Δεν έχουν καταλάβει ακόμα ότι η εποχή των Βολευτών έχει περάσει ανεπιστρεπτι.
    Γιώργος
    απάντηση1808
     
     
    Εκτός από αντιδραστικοί είναι και κουτοί... | 27/07/2011 10:21
    Για τους Φαρμακοποιούς κάνανε μισοάνοιγμα. Για τους Συμβολαιογράφους κάνανε μισοάνοιγμα. Για τους ταξιτζήδες ας κάνουνε μισο...κλείσιμο. Δηλαδή αν ένας νέος τελειώσει τη φαρμακευτική να μην μπορεί να ανοίξει ένα φαρμακείο.Ένας νέος που τελειώνει τη νομική να μην μπορεί να ανοίξει συμβολαιογραφείο.Ένας άλλος να μην μπορεί να κάνει τον ταξιτζή.Αυτό το πράγμα είναι απελευθέρωση;Δηλαδή τι πρέπει να κάνουμε;Αυτά τα έχουν πεί στους τροϊκανούς ή τους κοροϊδεύουν ,όπως εμάς;Χωρίς σπάσιμο αυγών ,ομελέτα δε γίνεται.Είναι φανερό οτι γίνεται μια μάχη εκσυχρονιστών-συντηρητικών μέσα στο Πασόκ.Στα μέχρι τώρα κλειστά επαγγέλματα επικράτησαν οι δεύτεροι(άνοιγμα με ημίμετρα δηλαδή τίποτα).Να δούμε τι θα γίνει με τα ταξι.Αν νικήσουν πάλι οι δεύτεροι σημαίνει οτι υπάρχει πρόβλημα εκπροσώπησης.ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΟΛΟΣ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΝΑ ΘΕΛΕΙ ΤΗΝ ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗ ΚΑΙ ΜΕΡΙΚΟΙ ΑΝΤΙΔΡΑΣΤΙΚΟΙ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ ΝΑ ΤΟ ΠΑΙΖΟΥΝ ΦΙΛΟΛΑΙΚΟΙ ΜΟΝΟ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΝΑ ΞΑΝΑΒΓΟΥΝ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ.ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΜΥΑΛΟ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΝ ΟΤΙ ΤΩΡΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΞΑΝΑΒΓΟΥΝ;
    Μ.Γ.
    απάντηση1416
     
     
    ΚΛΙΜΑΚΩΣΗ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΕΩΝ | 27/07/2011 10:12
    ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΣΤΟ ΑΜΕΣΩΣ ΕΠΟΜΕΝΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ ΚΑΙ ΕΑΝ ΔΕΝ ΒΡΕΘΕΙ ΛΥΣΗ ΘΑ ΖΗΖΟΥΜΕ ΜΟΝΑΔΙΚΕΣ ΣΤΙΓΜΕΣ ΣΤΗ ΧΩΡΑ!!!..ΟΙ ΤΑΡΙΦΕΣ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΠΡΟΧΩΡΗΣΟΥΝ ΣΕ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟΥΣ ΛΙΜΑΝΙΩΝ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΩΝ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΟΛΟΚΛΗΡΩΝ ΠΟΛΕΩΝ!!!..ΜΠΛΟΚΑ ΘΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΕ ΕΚΑΤΟΝΤΑΔΕΣ ΣΗΜΕΙΑ ΣΤΙΣ ΕΘΝΙΚΕΣ ΟΔΟΥΣ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΕΙΣΟΔΟΥΣ - ΕΞΟΔΟΥΣ ΤΩΝ ΜΕΓΑΛΩΝ ΑΣΤΙΚΩΝ ΚΕΝΤΡΩΝ...ΣΤΟΧΟΣ ΤΟΥΣ ΝΑ ΠΛΗΓΕΙ Η ΧΩΡΑ ΔΙΕΘΝΩΣ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ Ο ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΤΗΣ!!!..ΕΠΙΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙ ΑΔΕΙΟΥΧΟΙ ΤΟΥ ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ!!!...ΜΕ ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΣΧΕΔΙΑΖΕΤΑΙ Η ΠΑΡΑΛΥΣΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ!!!....Ο ΚΑΤΗΦΟΡΟΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΚΑΙ Η ΑΥΤΟΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΤΕΛΟΣ!!! ΕΛΠΙΖΩ ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΟΡΑ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΝΑ ΔΗΛΩΣΕΙ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΤΟΥ (ΑΝ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΑΜΦΙΒΑΛΩ)........ΚΑΛΟ ΚΟΥΡΑΓΙΟ! (ΜΕ ΑΞΑΝ ΟΛΙ ΡΕΝ!!!)
    Chris G
    απάντηση1114
     
     
    ΡΑΓΚΟΥΣΗ ΜΗΝ ΜΑΣΑΣ! | 27/07/2011 10:01
    Αν και δεν ψήφισα ποτέ πασοκ, και η αιτία είναι η εικόνα αυτή που περιγράφεται, τώρα αρχίζω και το σκέπτομαι, αν επικρατήσουν οι πραγματικοί εκσυγχρονιστές, ραγκούσης-διαμαντοπούλου-λομβέρδος κλπ! Γιατί με βουλευτές σαν την αντωνίου, και το άλλον απο την λακωνία που εκφράζουν το βαθύ πασοκ, φθάσαμε εδώ που είμαστε! ίδωμεν!!
    Ανώνυμος / η
    απάντηση1196
     
     
    "Πρέπει να γίνουμε όλοι Ραγκούσηδες" | 27/07/2011 10:00
    Μπράβο στο Λάμπρο Μίχο που είπε μια μεγάλη αλήθεια. Ανε θέλουμε να αλλάξει η Ελλάδα προς το καλύτερο "πρέπει να γίνουμε όλοι Ραγκούσηδες". Αντωνίου, Γρηγοράκος και λοιποί βουλευτές αξιοθρήνητοι και χωρίς μέλλον. Υπερασπίζονται μια αισχρή και μειοψηφική φασιστοσυντεχνία (με άδειες είτε χουντικές είτε αγορασμένες στη μαύρη αγορά των μαντράδων) και δεν βρίσκουν μια κουβέντα να πουν για τους τραμπουκισμούς των ιδιοκτητών ταξί σε βάρος των εργαζομένων τους οδηγών τους οποίους μάλιστα έφθασαν στο σημείο να ξυλοφορτώσουν και να απολύσουν επειδή διαφώνησαν με τα αφεντικά τους. οδηγούς που ούτε πληρώνουν, ούτε ασφαλίζουν όπως πρέπει. Το αστείο είναι ότι όπως ενεργούν οι Γρηγοράκοι και οι Αντωνίου (για τη ΝΔ δεν το συζητώ, σαρξ εκ της σαρκός οι ταρίφες) ενεργούν και οι ΚΚΕσυριζαίοι, οι δήθεν υπερασπιστές των δικαιωμάτων των εργαζομένων. Απλά ντροπή ... Γι` αυτό λοιπόν: Ραγκούση μη μασάς, η κοινωνία είνα μαζί σου
    greg75
    απάντηση1604
     
     
    RAGKOUSH MHN KANEIS PISW. PROXWRA | 27/07/2011 09:57
    KALA KANEI O UPOYRGOS KAI DEN KANEI PISW. ME OTI ESWKOMMATIKES ANTIPARA8ESEIS KAI AN UPARXOUN. ANOIGMA TOU EPAGGELMATOS TWRA....
    DHMHTRHS
    απάντηση713
     
     
    Ο Βουλετής επικρατείας . | 27/07/2011 09:45
    Λογικό είναι να υπάρχει διαφορετική προσέγγιση στο θέμα και από τις δύο πλευρές. Ο Ραγκούσης είναι ουσιαστικά διορισμένος από τον πρωθυπουργό ως βουλευτής επικρατείας. Όσοι αντιδρούν από την κοινοβουλευτική ομάδα του ΠΑΣΟΚ είναι εκλεγμένοι από το λαό. Εύλογο είναι το συμπέρασμα ο νεόκοπος οικονομολόγος από την Πάρο να αντιμετωπίζει την κοινωνική ομάδα τον ταξιτζήδων με πολιτικό κυνισμό , τους βλέπει μόνο με τη γλώσσα των αριθμών. Από την άλλη πλευρά οι εκλεγμένοι βουλευτές έχουν διαφορετική άποψη διότι προσεγγίζουν το θέμα από την ανθρώπινη πλευρά του διότι έχουν άμεση επαφή με τις κοινωνικές ομάδες. Δεν ξέρω αν ο Ραγκούσης βοηθά την οικονομία με τις μεταρρυθμίσεις που θέλει να προωθήσει σίγουρα όμως δεν βοηθά την κοινωνία και την πλειοψηφία.
    andronisnodas
    απάντηση6217
     
-