από metereologos.gr
Δευτέρα 23 Ιουλίου 2018
 
 

Μπορεί το Αιγαίο να σώσει την Ευρώπη;

εκτύπωσημικρό μέγεθος  μεγάλο μέγεθος

 

Παρά το γεγονός ότι η Ελλάδα είναι αυτή που βρίσκεται, ανοιχτά πια, στο στόχαστρο του τουρκικού αναθεωρητισμού, την ίδια στιγμή, με την τουρκική πολιτική για το Αιγαίο ένας διπλός κίνδυνος, μα και, ταυτόχρονα, μία νέα σημαντική ευκαιρία προκύπτει για την Ευρώπη στο σύνολό της: πρώτον, το προφανές εκρηκτικό μεταναστευτικό, το οποίο ο επιθετικός Ερντογάν επισείει διαρκώς ως απειλή κατά της Ε.Ε. και, δεύτερον, η ίδια η αμφισβήτηση των ευρωπαικών συνόρων.

Αν Τουρκία και Ελλάδα εμπλακούν σε κρίση στο Αιγαίο σε ενδεχόμενο που η Άγκυρα επιχειρήσει να επιβάλλει τετελεσμένα, πέραν του τι θα σημαίνει αυτό για την Ελλάδα, η πολιτικά εξασθενημένη Ε.Ε.θα δεχθεί άμεσο αποφασιστικό πλήγμα που ίσως αποδειχθεί ισχυρότερο και από εκείνα της οικονομικής κρίσης, του μεταναστευτικού, των διαδοχικών εκλογών και δημοψηφισμάτων, της γενικευμένης αποσταθεροποίησης που βρίσκεται εδώ και καιρό σε εξέλιξη και ήδη πλέον κορυφώνει τις ανησυχίες περί βιωσιμότητάς της. Κι αυτό γιατί όλα τα παραπάνω ουσιαστικά συντελούν αθροιστικά στη διαμόρφωση της πεποίθησης ότι η Ευρώπη δεν μπορεί να πείσει πώς είναι σε θέση να αποτελέσει πραγματικά μια ενιαία και ισχυρή οντότητα, σε έναν κόσμο που αλλάζει ταχύτατα όχι μόνον οικονομικά, αλλά, πλέον, κυρίως, γεωπολιτικά.

Αν η Ευρώπη δεν μπορέσει να πείσει τόσο τους λαούς της όσο (κυρίως) τις διεθνείς δυνάμεις ότι είναι σε θέση η ίδια να αποφασίσει το ποια ακριβώς είναι τα σύνορά της και ότι είναι έτοιμη να αποτρέψει την οποιαδήποτε απόπειρα αμφισβήτησής τους, αντιμετωπίζει πολύ βαθύτερο κίνδυνο κατάρρευσης απ’ ότι επιφανειακά φαίνεται.

Αποτυχημένα κόλπα όπως αυτά με τα οποία χειρίστηκε το μεταναστευτικό μεταφέροντας ουσιαστικά τη γραμμή άμυνάς της στα δυτικά της Ελλάδας με την ανέγερση φραχτών σε τρίτες χώρες και με το κλείσιμο των συνόρων, εδώ δεν έχουν θέση. Αν ξεσπάσει κρίση μεταξύ μιας χώρας μέλους και μιας τρίτης οι επιπλοκές που θα προκύψουν θα αποδειχθούν ανυπέρβλητες. Η Ευρώπη το γνωρίζει. Γι αυτό άλλωστε και υπάρχει ο προφανής κίνδυνος να προτιμήσει τον κατευνασμό εις βάρος της Ελλάδας από την απαιτούμενη αποφασιστικότητα έναντι της, παντελώς αναξιόπιστης, Τουρκίας.

Η Ελλάδα οφείλει να εξηγήσει πειστικά και με σαφήνεια ότι είναι προς το συμφέρον της Ευρώπης να μην παραμένει απαθής στην τουρκική στάση. Να καταστήσει σαφές ότι η Ευρώπη δεν διαθέτει τέτοια πολυτέλεια.

Αντιθέτως, πρέπει να γνωρίζουν άπαντες στην Ένωση και, φυσικά, στις ΗΠΑ [που, προσοχή, βρίσκονται σε μετάβαση εξουσίας] ότι η Ελλάδα είναι αποφασισμένη να υπερασπιστεί τα σύνορά της. Και ότι αυτό ακριβώς χρειάζεται να κάνει στο Αιγαίο, διπλωματικά και, αν χρειαστεί, και έμπρακτα και η εκβιαζόμενη Ευρώπη για να ισχυροποιήσει την παραπαίουσα Ένωση της. Τώρα πια, άπαντες γνωρίζουν από πρώτο χέρι πόσο αναξιόπιστος και ασυνεπής, επικίνδυνος τελικά, εταίρος είναι η Άγκυρα. Έτσι, όλα αυτά, ίσως να αποτελούν μια απροσδόκητη ευκαιρία ανασύνταξης για την Ευρώπη. Θέλει δουλειά, αλλά οι προυποθέσεις, πλέον, υπάρχουν.



Γνώμες περισσότερες ειδήσεις

εκτύπωσημικρό μέγεθος  μεγάλο μέγεθος

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

 
 
σχόλια (99)
 
 
απομένουν 700 χαρακτήρες
Τα πεδία που είναι σημειωμένα με * είναι υποχρεωτικά
 
Τα μηνύματα που δημοσιεύονται στο χώρο αυτό εκφράζουν τις απόψεις των αποστολέων τους. Το ΒΗΜΑ δεν υιοθετεί καθ’ οιονδήποτε τρόπο τις απόψεις αυτές. Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει την γνώμη του, όποια και να είναι αυτή. Δεν δημοσιεύονται συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια και όσα είναι γραμμένα με κεφαλαία γράμματα. Τέτοια μηνύματα θα διαγράφονται όποτε εντοπίζονται.
     
    ΤΟ ΑΙΓΑΙΟ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕ ΤΗ ΜΕΓΑΛΗ ΕΥΡΩΠΗ. | 14/12/2016 00:24
    ΜΑ ΕΙΝΑΙ ΓΝΩΣΤΟ ΟΤΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΩΝ ΣΤΑΥΡΟΦΟΡΙΩΝ ΚΑΙ ΕΝΤΕΥΘΕΝ, Η ΕΥΡΩΠΗ ΑΠΟΜΥΖΑ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ ΚΑΙ ΣΤΗΡΙΖΕΙ ΕΝ ΠΟΛΛΟΙΣ ΤΗ ΔΥΝΑΜΗ ΤΗΣ ΣΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΑΥΤΟ. ΚΑΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΑΥΤΟ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΤΕ ΝΑ ΤΗΣ ΥΠΕΝΘΥΜΙΣΕΤΕ ΜΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΑΣ ΣΕ ΜΙΑ ΑΠΕΛΠΙΔΑ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΝΑ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΕΤΕ ΜΙΑ ΧΩΡΑ, Η ΟΠΟΙΑ ΘΑ ΟΦΕΙΛΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑ ΤΟ ΔΥΝΑΤΟΝ, ΑΥΤΟΤΕΛΩΣ ΠΡΩΤΙΣΤΩΣ ΙΣΧΥΡΗ. ΟΙ ΣΥΜΜΑΧΙΕΣ ΠΟΥ ΠΡΟΤΕΙΝΟΝΤΑΙ ΜΕ ΕΥΡΩΠΗ Η΄ΡΩΣΙΑ ΕΝ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΩ, ΔΕΝ ΔΙΑΦΕΡΟΥΝ ΤΕΛΙΚΑ ΜΕ ΜΙΑ ΟΠΩΣ ΑΠ΄ ΕΥΘΕΙΑΣ ΜΕ ΤΗΝ ΤΟΥΡΚΙΑ.
    κοινότατος νους
    απάντηση34
     
     
    Για τον θουκυδιδογλου | 13/12/2016 18:17
    Εχεις παρανταλιασει. Εισαι για λυπη.
    Γιαννης
    απάντηση50
     
     
    @ Πολεμοκαπηλους και δυσαρεστημένους | 13/12/2016 17:33
    Σχολιαστας που μου την πεσαν αγριως λες και ειναι Τουρκοφιλοι η τουρκοσποροι.... _______________** Δεν μπορω να καταλαβω γιατι βρίσκετε το σχολιο μου και εμενα επικίνδυνο? Επειδη δεν υπολογιζω μια χωρα σε κατασταση διαλυσης? Μια χωρα που εχει ηδη περασει την πορτα του Εμφυλίου? Εχετε την εντυπωση οτι μετα το τελος του πολεμου σε Ιρακ και Συρια θα επελθη ως δια μαγειας ειρηνη εν μεση ανατολη ? Παμε στοιχημα οτι το επομενο θυμα των εμπορων οπλων θα ειναι ενας καταστρεπτικοτατος εμφυλιος μεταξυ Κουρδων με συμμαχους το 20% των ευρωπαιων τουρκων αστων και μεσο αστων που δεν πανε τον σουλτανο και το θρησκεφτικο δωγμα του....Εναντιων των αμορφωτων μεμετηδων και αντικεμαλικων στιφων τις ανατολιας και του τουρκικού φανατικα ισλαμικου προλεταριάτου. Για ποιο λογω να μπλεξουν οι ΕΜΠΟΡΟΙ ΤΩΝ ΕΘΝΩΝ ΜΙΑ ΧΩΡΑ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΧΡΩΣΤΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 300 ΔΙΣΕΚΑΤΟΜΜΎΡΙΑ.....ΣΕ ΕΝΑ ΚΑΤΑΣΤΡΕΠΤΙΚΟ ΠΟΛΕΜΟ ΟΠΟΥ ΘΑ ΧΑΣΟΥΝ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ..... Ε δεν νομιζω οτι οι Ευρωπαιοι και το IMF ειναι όλος διόλου JERKS! Μηοως θελετε κι αλλα επιχειρηματα γιατι με 300 δισ αγοραζης και την Σαουδικη Αραβια λιγο υπερβολικο μεν αλλα εδω προκειτε για ευρωπαϊκό χρημα και νταβατζηδες που θελουν τα λεφτά τους ... Με λιγα λογια την εχουν χεσμενη την γειτονα χωρα απο καθε αποψη.
    Παστης Καλαμας
    απάντηση72
     
     
    ΦΙΛΤΑΤΕ ΜΑΛΟΥΧΟ ΓΕΩΡΓΙΕ | 13/12/2016 15:05
    ΜΑΛΛΟΝ ΟΝΕΙΡΟ ΚΑΛΟ ΜΑΛΟΝ ΚΑΤΗ ΣΟΥ ΤΑΞΑΝΕ ΜΑΛΟΝ ΣΕ ΠΗΡΑΝ ΤΗΛΕΦ- ΑΠΟ ΤΟ ΜΑΧΙΜΟΥ ΜΑΛΟ ΜΑΛΟΝ ΜΑΛΟΝ ===ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΛΑΟΥΣ ΚΑΙ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΙΣ ΤΗΣ EUROPIAN-UNION --Χ@ΣΤΗΚ@ΝΕ-ΓΙΑ ΤΟ ΕΛΛΑΔΙΣΤΑΝ ΚΑΝΕ ΜΙΑ ΒΟΛΤΑ ΜΟΝΟ 160 EU ΑΘΗΝΑ-ΑΜΣΤΕΡΝΑΜ-ΒΡΥΞΕΛΕΣ ΠΑΡΙΣΙ-ΒΕΡΟΛΙΝΟ-ΚΛΠ,====,,ΑΛΕ ΡΕΤΟΥΡ------- 165-ΣΑΜΟΣ -ΑΘΗΝΑ---- ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΘΑ ΕΠΙΣΤΡΕΨΕΙΣ ΜΕ ΕΕΓΚΕΦΑΛΙΚΟ ΘΑ ΑΙΣΘΑΝΕΣΕ ΟΧΙ ΕΛΛΗΝΑΣ ΑΛΛΑ ΠΥΓΜΕΟΣ===ΚΑΛΑ ΚΡΑΣΑ ΦΙΛΤΑΤΕ
    metanastis -ollandia
    απάντηση133
     
     
     
    Πρός ΘΟΥΚΥΔΙΔΟΓΛΟΥ: Tο μήνυμα σου είναι:... | 13/12/2016 14:08
    1) επειδή οι Γερμανοί μας χρωστούν ακόμα τα κατοχικά «Δάνεια», αυτά που έχουμε ήδη δανειστεί από την ΕΕ είναι «δανεικά και αγύριστα» 2) να συμμαχήσουμε με την Ρωσία. Η ερώτηση είναι: Ας μην ξεπληρώσουμε τα Ευρωπαϊκα δάνεια και ας συνεταιριστούμε με την Ρωσία, αλλά εφ’όσον η Ευρώπη και οι αγορές δεν θα μας χρηματοδοτούν πλεόν, και ο Πούτιν έχει κάνει σαφές ότι δεν προτίθεται να μας δανειοδοτήσει, ... τότε ποιά είναι η λύση που προτείνεις εσύ για την απαραίτητη χρηματοδότηση που χρειάζεται το Ελληνικό Κρατος για να λειτουργήσει, π.χ. από την καταβολή των μισθών των Δημοσίων Υπαλλήλων, ενεργών και μη, που αποτελούν σχεδόν το ήμισυ του πληθυσμού της Ελλάδας, μέχρι και την σίτιση του πληθυσμού;
    Έχεις κάποια «λογική» απάντηση;
    απάντηση233
    Απαντήσεις  1 | Εμφάνιση όλων
     
     
     
    ΘΟΥΚΥΔΙΔΟΓΛΟΥ, Φανερός Πράκτορας 666 - Όσοι νομίζουν ότι ο «Θ» είναι ένα απλό τρόλ, ή ακόμα και ένα πληρωμένο αλλά «πολιτικό» τρόλ, ή ένας μανιοκαταθλιπτικός ψυχοπαθής, ή ένας κοινός μαλ..κας, μάλλλον κάνετε λάθος... | 13/12/2016 14:08
    Ο «Θ» είναι «Πράκτορας» ενός κοντού χωριάτη με ναπολεόντειο σύμπλεγμα κατωτερότητας εκφραζόμενο με εκδηλώσεις μεγαλοσύνης, επιδιξειομανίας και βλαχομπαρόκ. Είναι πληρωμένος πράκτορας του Ιβάν Σαββίδη..! Εξ’ού και όλη αυτή η προπαγανδα με την Ρωσία! Τα ωράρια «εργασίας» του «Θ», οι εμμονικά επαναλαμβανόμενες αρλούμπες του, η καταιγίστικη βλακώδης προπαγάνδα υπέρ της Ρωσίας, όλα αυτά προδίδουν συντεταγμένο και συντονισμένο «σχέδιασμό» και όχι τυχαίο ξέρασμα βλακείας. Τέλος, η αισθητική του είναι ταυτόσημη με αυτή του Ρωσο-Πόντιου τσοπάνη Ιβάν με τα γκρίζα παπούτσια, που χρηματοδότησε ακόμα και την Βυζαντινο-χωριάτικη αγιογραφική απεικόνηση της βλακώδους μάπας του σε τοίχο εκκλησίας...
    Αικατερίνη Β΄, η Μεγάλη, η Γερμανογεννημένη
    απάντηση212
    Απαντήσεις  1 | Εμφάνιση όλων
     
     
     
    Κολονοσκόπησης (3) του Τουρκόβαλτου «Θουκυδίδογλου», με αποστολή να σπείρει διχόνοια στους Έλληνες, στο άρθρο «Ποιον Κάστρο πενθεί ο Τσίπρας» 29/11/2016, άρχισε την βάρδια στις 09:30 και έκλεισε το μαγαζί στις 16:13. Ευτυχώς σχεδόν όλοι οι σχολιαστές τον έχουν καταλάβει | 13/12/2016 14:08
    Έγραψε 2,632 λέξεις με 17,612 χαρακτήρες σε 54 σχόλια (6 πρωτογενή συν 48 απαντήσεις), με 6 δαιλείμματα Α)10:15, 20’ Β)11:24, 20’ Γ)12:11, 50’ Δ)13:26, 20’ Ε)13:57, 58’ Ζ)15:14, 28’. Μέσος Χρόνος μεταξύ σχολίων εξαιρουμένων διαλειμμάτων = 4 λεπτά. Το αποτύπωμα είναι: 09:30, 09:31, 09:32, 09:34, 09:36, 09:39, 09:43, 09:49, 09:53, 09:57, 10:05, 10:08, 10:15, 10:35, 10:49, 10:53, 10:56, 11:07, 11:12, 11:24, 11:44, 11:46, 12:02, 12:04, 12:06, 12:07, 12:11, 13:01, 13:07, 13:09, 13:11, 13:12, 13:14, 13:23, 13:26, 13:46, 13:51, 13:57, 14:55, 14:56, 15:03, 15:05, 15:11, 15:13, 15:14, 15:52, 16:00, 16:01, 16:04, 16:07, 16:09, 16:11, 16:12, 16:13. Μόνο 2 ή 3 σχολιαστές ΔΕΝ τον «καρπάζωσαν» !
    είναι όμως ο ΤΕΛΕΙΟΣ ΒΛΑΚΑΣ, πληρωμένος ή όχι...
    απάντηση162
    Απαντήσεις  2 | Εμφάνιση όλων
     
     
     
    Κολονοσκόπησης (2) σχολίων του ΘΟΥΚΥΔΙΔΟΓΛΟΥ, ή με ότι άλλα ψευδώνυμα χρησιμοποιεί, στο άρθρο «Η απλή αναλογική πίσω από την “απειλή” των εκλογών» 25/11/2016... | 13/12/2016 14:08
    ο ΒΛΑΚΑΣ και ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΣ της στήλης, έπιασε «Δουλειά» στις 09:33. «Έκλεισε το μαγαζί» (δηλαδή την πατιλέτα του) στις 5μ.μ. (16:54). Έγραψε 24 σχόλια και έκανε 23 διαλέιματα: α)16 από 1’ έως 5’, β) 6 από 10’ έως 49’ και γ) 1 πάνω από 3 ώρες (θα πρέπει να είχε επιληπτικό επεισόδιο). Ακολουθεί το χρονοδιάγραμμα της ακραίας μαλάκυνσης του... εγκε-φαλού του...: 09:33, 09:35, 10:24, 10:25, 10:26, 10:28, 10:34, 10:38, 10:42, 10:46, 11:48, 11:50, 12:00, 12:14, 12:19, 12:41, 13:07, 13:10, 13:20, 13:22, 13:45, 13:46, 13:48, 16:54. Ο ευρών τι νομίζει ότι κάνει ο “Θ”, κερδίζει 2 εισιτήρια για την ξεκαρδιστική θεατρική παράσταση «Θούκυ και Μέρκελ – Δυό ερωτευμένοι Πιγκουϊνοι» με Παραγωγό τον Βλαδίμηρο Π
    Wolfgang Schauble J.D. (a.k.a. Σόϊμπλας)
    απάντηση142
    Απαντήσεις  1 | Εμφάνιση όλων
     
     
     
    Κολονοσκόπησης (1) σχολίων του ΘΟΥΚΥΔΙΔΟΓΛΟΥ στο άρθρο «Το ποντίκι που βρυχάται» 22/11/2016. Αν δεν είναι η άλλη όψη του Καρανίκα, τότε τι είναι; Ο ευρών κληρώνει ραντεβού με Ελένη... | 13/12/2016 14:08
    Τρίτη 22-11-2016 ο “Θ” έγραψε 28 Σχόλια με 16.650 χαρακτήρες σε 2.485 λέξεις = 7 σελίδες Α4, Arial 14. “Εργάσθηκε παλινδρομικώς” από τις 07:54 μέχρι τις 16:10, οπότε εξουθενωμένος κατέρρευσε σαν ένα αποζουμημένο ράκος, με τα κόκκαλά του να φαίνονται κάτω απο το αφυδατωμένο πετσί του. Ακολουθεί το ωράριο επαναληπτικών παλινδρομήσεων... όχι όλες επιτυχημένες! Τα μεγάλα κενά 12:10-13:30, 13:47-14:50 και 14:56-16:02 αντιστοιχούν με την αλλαγή εσωβράκων ένεκα υγρών ατυχημάτων. Ακολουθεί το χρονοδιάγραμμα της απομύζησής του: 07:54 10:07 10:14 10:27 10:42 10:57 11:02 11:20 11:43 12:00 12:10 13:30 13:32 13:35 13:40 13:41 13:44 13:47 14:50 14:52 14:53 14:55 14:56 16:02 16:03 16:07 16:08 16:10
    Ανακοίνωση από Ηνωμένα Βουστάσια Δαφνίου
    απάντηση132
    Απαντήσεις  1 | Εμφάνιση όλων
     
     
    οι "συμμαχοι και φιλοι " | 13/12/2016 13:52
    Οι επιφυλακτικες σκεψεις σε σχεση με τη σταση των ΕΕ και ΝΑΤΟ,και ιστορικη βαση εχουν και λογικη.Ομως το ερωτημα ειναι,θαμασταν καλλιτερα εκτος??? Οπως επισης το ΑΝ μεχρι σημερα εχουμε αξιοποιησει τη συμμετοχη μας σ αυτους.Ετσι πχ,μεσω ΝΑΤΟ ασκειται καποια πιεση στη FYROM.Τωρα η σταση της ΕΕ πρεπει να αξιολογηθει υπο την εννοια οτι δεν εχει ακομη πακτωθει ως ενιαια οντοτητα,χωρις να ξεχναμε οτι οι διπλωματικες ανακοινωσεις της δεν ειναι ουτε κενες ουτε χωρις κοστος.Επισης να αναλογισθουμε τις δικες μας ευθυνες,παραλειψεις,λαθη κλπ,πχ ΙΜΙΑ 1996.Εν τελει οι ""φιλοι και συμμαχοι ""ειναι δευτερο βιολι,το πρωτο ειμαστε ΕΜΕΙΣ.
    DKK
    απάντηση71
     
     
     
    Απαντηση στον θουκυδιδογλου | 13/12/2016 13:10
    Εισαι βλαμενος. Σου το εχω ξαναπει. Οτι γραψεις ειναι ανισορροπο.
    Γιαννης
    απάντηση242
    Απαντήσεις  2 | Εμφάνιση όλων
     
     
     
    O Θουκυδίδογλου σε εξαιρετικά σχόλια | 13/12/2016 12:43
    Εξαιρετικά σχόλια, με σοβαρές αναλύσεις, άσχετα αν εγώ διαφωνώ, γιατί είμαι ακόμα εγκλωβισμένος στο ευρωπαίκό κεκτημένο. Ο Θουκυδίδογλου είναι η μορφή της στήλης, και μέσα από τις παρεμβάσεις του γίνεται συστηματικός διάλογος. Προχώρει Θούκυ και μη φοβάσαι κανέναν!
    Θανάσης
    απάντηση719
    Απαντήσεις  1 | Εμφάνιση όλων
     
     
     
    Μην τα παραλεμε κυριε Μαλουχο | 13/12/2016 12:13
    Ξερετε και ολοι ξερουν εκτος των μπαμπουινων και αλλων φρουτων της στηλης, οτι οι απειλές του Ιζνογκουντ και της αντιπολίτευσης του ειναι για εσωτερική καταναλωση. Νομιζετε οτι ο κατα τα αλλα γραφικός μας υπουργος Αμυνας οταν πεταξε τις λεκτικες φαπες στον Μεχμετ Καραγκιοζ Σουλταν και το Σαραϊ του τα πεταξε χωρις πλατες???? Δεν φαντάζομαι να ειναι τοσο Βλαξ κατι ξερει παραπανω απο μας..... Εχετε την εντυπωση οτι μια Τουρκια που ειναι ζητημα μηνων πλεων να αλλαξη συνορα στα νοτιοανατολικα με ενα κουρδικο κρατος 40 εκατομμυρίων να ειναι ετοιμο να τους διαλύσει γιατι ετσι κι αλλιως θα εχουν απομεινη μονο 40 κι εκεινοι , εχετε λοιπον την εντυπωση οτι θα ανοιξουν πληγες στο Αιγαιο. ?
    Παστης Καλαμας
    απάντηση816
    Απαντήσεις  6 | Εμφάνιση όλων
     
     
     
    για πόσο ακόμα θα πληρώνουμε την αφέλεια σας, ευρωπούληδες; | 13/12/2016 12:00
    Μας ζαλίσατε τον εγκέφαλο για τα οφέλη της ΕΕ και της Δύσεως. Μας πρήξατε με το Ευρωπαϊκό κεκτημένο σας. Μας παραμυθιάσατε με τις μεταρρυθμίσεις σας, με την ηθική και κοινωνική ανωτερότητα της Δύσεως. ΕΙΔΑΜΕ ΌΤΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ, ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ ΤΗΣ ΧΑΛΙΜΑΣ. Η κοινωνία μας, εξαθλιώνεται από την ανελέητη στάση της Γερμανίας, οι συμπατριώτες μας αυτοκτονούν σωρηδόν, η νεολαία μας, εγκαταλείπει την χώρα, οι Ασιάτες μετανάστες γεμίζουν την χώρα, με τα Δουβλίνα και πράσινάλογα σας, η οικονομία της χώρας αφελληνίζεται, το ξεσκίσι που τρώει η πατρίδα είναι πρωτόγνωρο..και τώρα έχετε την αφέλεια να υποστηρίζετε, ότι η Ευρώπη θα μας υποστηρίξει σε ενδεχόμενη τουρκική επίθεση. Πόσο αφελείς μπορείτε να γίνετε;
    Σωκράτογλου
    απάντηση522
    Απαντήσεις  1 | Εμφάνιση όλων
     
     
     
    Η ΑΦΕΛΕΙΑ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ. | 13/12/2016 11:22
    Η Ιστορία μας έχει διδάξει, ότι όποιος στηρίζεται σε Δυτική Προστασία, απλά είναι αφελής και θα απογητευθεί ως συνήθως. Η Ευρώπη, ποτέ δεν δικαίωσε τα ελληνικά δίκαια, είτε στα Βαλκάνια είτε στην Κύπρο. Έχετε την ψευδαίσθηση, ότι αν οι Τούρκοι εισβάλλουν στα ελεύθερα τμήματα της Κύπρου, θα επέμβη η Ευρώπη, λέγοντας ότι είναι Ευρωπαϊκά εδάφη; Και αν επέμβη, πώς θα επέμβη; Με μια απλή λεκτική ανακοίνωση ή με στρατιωτική επέμβαση; Αν κάνουν καμιά ανακοίνωση, δεν τους κοστίζει τίποτα. Μην όμως έχετε την αφέλεια, να πιστεύετε, ότι η Ευρώπη, που ούτως ή άλλως δεν μας χωνεύει, θα παρέμβη στρατιωτικά υπέρ της Ελλάδος..Θα μείνετε με την αφέλεια σας, και μείς θα πληρώνουμε τις ευρωπαίκές σας αυταπάτες
    Θουκυδίδογλου
    απάντηση1325
    Απαντήσεις  3 | Εμφάνιση όλων
     
     
    ΣΧΟΛΙΟ | 13/12/2016 11:16
    Η ΕΕ δεν έχει την δυνατότητα να προστατεύσει-σαν σύνολο- τον εαυτόν της...Πόσο μάλλον την Ελλάδα..Το είδαμε στα Ίμια...
    Frixos
    απάντηση1113
     
     
    Το ενδιαφέρον της ΕΕ για τα νησιά του Αιγαίου | 13/12/2016 11:14
    είναι μικρό ως και ανύπαρκτο. Αυτό αποδείχτηκε (πέραν των μονομερών δράσεων με συνοριακούς φράχτες) και με την πρόσφατη προσπάθεια επαναλειτουργίας της συμφωνίας του Δουβλίνου 2. Η τουρκική αγορά είναι 7 φορές μεγαλύτερη και εξ ίσου σημαντικότερη από την Ελληνική. Εάν αποδειχτεί ότι τα κοιτάσματα πετρελαίου γύρω από την Κύπρο είναι όντως τόσο σημαντικά, η Ελλάδα ως μεταφορικός κόμβος για την ΕΕ θα αμφισβητηθεί λόγω πολιτικής αστάθειας, όπως αμφισβητήθηκε και η γραμμή Μπούργκος-Αλεξανδρούπολη λόγω πιθανής υπέρμετρης εξάρτησης από την Ρωσία. Ασφαλώς δεν βλάπτει να πιανόμαστε από κάθε πιθανή εμπορική προοπτική, προτιμότερο όμως θα ήταν να αποκτήσουμε πραγματικούς συμμάχους για την εκμετάλλευση των δικών μας φυσικών πλούτων, αντί να (αριστεροδέξια) περιθωριοποιούμαστε μόνοι μας.
    Μιχαήλ Λέων
    απάντηση65
     
     
     
    Συμπερασματα—προυποθεσεις | 13/12/2016 11:11
    Και αρα θα ΠΡΕΠΕΙ ναμαστε ενδεικτικα, —στην ΕΕ —συνειδητα-κοσμια ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ —προσγειωμενοι —αξιοπιστοι —πειστικοι —αποφασισμενοι —αποφασιστικοι —Σεμνοι —ΣΟΒΑΡΟΙ,
    DKK
    απάντηση83
    Απαντήσεις  1 | Εμφάνιση όλων
     
     
     
    Σε ποιόν ανήκει το Αιγαίο; | 13/12/2016 10:34
    Το Αιγαίο ανήκει στα... ψάρια του!
    Τανάσης
    απάντηση719
    Απαντήσεις  2 | Εμφάνιση όλων