από metereologos.gr
Παρασκευή 20 Ιουλίου 2018
 
 

Νάνοι

εκτύπωσημικρό μέγεθος  μεγάλο μέγεθος

 

Ο Γεώργιος Μπαμπινιώτης λοιπόν. Εξαίρετος δάσκαλος. Εξαίρετος ερευνητής. Εξαίρετος συλλέκτης κάθε λέξεως ελληνικής. Ακόμα και της... αυριανής. Από τους ελάχιστους ανθρώπινους εγκεφάλους αυτού του τόπου που ταυτόχρονα αποθηκεύει, αφομοιώνει, συνθέτει και δημιουργεί. Το Λεξικό του, οχυρό και φρουρός της ελληνικής Γλώσσας. Υποκλίνομαι.

Ομως κι αυτός ως υπουργός κατέληξε μέρος του σκληρού, χοντρόπετσου, αδιόρθωτου, σιδηρόφρακτου και ακούνητου πυρήνα αυτής της καθυστερημένης, ημιτριτοκοσμικής και ημι-αφρικανικής περιοχής. Από την στιγμή που παρέλαβε προσωρινά και με την ασυλία μιας κυβέρνησης που τραμπαλίζεται μεταξύ φθοράς και αφθαρσίας, μεταλλάχθηκε στο γνωστό είδος του αίλουρου έλληνα πολιτευτάκια. Ακόμα και χειρότερο απ' αυτόν. Το πρώτο που έκανε ήταν να αφομοιώσει εν ριπή οφθαλμού την παροιμιώδη πολυγλωσσία των ιθαγενών πολιτικών. Αλλά έλεγε στον ένα, άλλα στον άλλο, άλλα στον τρίτο. Αλλα δηλαδή στους πρυτάνεις που αντιδρούν στο ψηφισμένο Νόμο της Αννας Διαμαντοπούλου. Αλλα στον Παπαδήμο. Και άλλα στον Βενιζέλο. Και το κερασάκι στην τούρτα είναι πως δεν είπε κουβέντα γι' αυτές τις προθέσεις του σε κανένα από τους υφυπουργούς του. Το δεύτερο να ακυρώσει ή να φρενάρει-το ίδιο πάνω κάτω κάνει-τον ψηφισμένο Νόμο από τα δύο τρίτα της Βουλής. Τουτέστιν παρανομία. Και το τρίτο, παρά τις αποκαλύψεις και τον δημόσιο διασυρμό του ονόματός του, κι ενώ στην αρχή απειλούσε πως θα παραιτηθεί στην συνέχεια, με κωλοτούμπα, είπε το γνωστό, πάλι νεοελληνικό «Πριτς»!

Με απλά λόγια αυτός ο υπέρτατος δάσκαλος της ελληνικής γλώσσας, κατέληξε φωτοκόπια του οποιουδήποτε βουλευτή και μάλιστα επιπέδου Β' Εθνικής. Δάσκαλε που δίδασκες και νόμο δεν εκράτεις. Γιατί προφανώς με όλους αυτούς τους απίστευτους και πασίγνωστους νεοελληνικούς ελιγμούς, κοινώς με τις κωλοτούμπες εδώ κι εκεί, επιχείρησε προφανώς να είναι ταυτόχρονα αρεστός στους πρυτάνεις οι οποίοι παριστάνουν τους αντάρτες. Να τα έχει καλά με την Αριστερά. Και μαζί με όλα αυτά να κατέχει την θέση του υπουργού Παιδείας σε μια κυβέρνηση που έχει μεταβληθεί σε διαχειριστή της τροϊκανής πολυκατοικίας.

Τι έπρεπε να κάμει; Μα φυσικά καθαρότητα, ήθος και ευθύτητα. Δεν γουστάρεις το Νόμο της Διαμαντοπούλου; Ε, τότε μην αναλάβεις. Σε πιέζουν, σε στριμώχνουν οι πρυτάνεις; Ε, τότε φεύγεις. Με ένα λόγο. Είτε εφαρμόζεις το Νόμο ή εγκαταλείπεις. Τίποτα από τα δύο ο δάσκαλος ο σοφός. Ως νεοέλλην κλασικός αποφάσισε να ακολουθήσει τον τρίτο δρόμο προς τον πέτσινο σοσιαλισμό. Και μέσα. Και έξω. Και επί τα αυτά. Πάνω, κάτω και πλαγίως. Χωρίς υπερβολή, οι κωλοτούμπες του πολιτικού Μπαμπινιώτη ολόιδιες μ' αυτές του Γιώργου Καρατζαφέρη.

Ετσι όχι μόνο απομυθοποιήθηκε αλλά στην συνείδηση μου αποδομήθηκε έως και καταστράφηκε εντελώς η εικόνα του διανοούμενου που αναλαμβάνει πόστα εξουσίας. Ετσι όχι μόνο απέτυχε αλλά στην συνείδησή μου ανέβασε στα ύψη την Αννα Διαμαντοπούλου. Ετσι όχι μόνο τσαλάκωσε το όνομά του και την φήμη του αλλά η περίπτωσή του και το πολιτικό, ιδεολογικό και κοινωνικό του ανάστημα μου θύμισε την αλησμόνητη ρήση του Μανόλη Αναγνωστάκη. Που έγραφε: «Δεν έφταιγεν ο ίδιος. Τόσος ήτανε»!


Γνώμες περισσότερες ειδήσεις

εκτύπωσημικρό μέγεθος  μεγάλο μέγεθος

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

 
 
σχόλια (127)
 
 
απομένουν 700 χαρακτήρες
Τα πεδία που είναι σημειωμένα με * είναι υποχρεωτικά
 
Τα μηνύματα που δημοσιεύονται στο χώρο αυτό εκφράζουν τις απόψεις των αποστολέων τους. Το ΒΗΜΑ δεν υιοθετεί καθ’ οιονδήποτε τρόπο τις απόψεις αυτές. Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει την γνώμη του, όποια και να είναι αυτή. Δεν δημοσιεύονται συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια και όσα είναι γραμμένα με κεφαλαία γράμματα. Τέτοια μηνύματα θα διαγράφονται όποτε εντοπίζονται.
     
    Μπαμπινιώτης , 5ο , τελευταίο β | 02/04/2012 21:20
    Προσθήκες: α) Φράση των Ρωμαίων για τους πολεμικούς Τεύτωνες : " Furor teutonicus" =¨Τευτονική μανία"="Μαινόμενοι Τεύτονες". β) Οι ληστρικοί Ιλλύριοι πολέμησαν κατά του ρωμαίου στρατηλάτη Pompeius υπό την βασίλισσά τους Teuta. Συνέχεια των λαθών στο Ετυμολογικό Λεχικό του κ. Μπαμπινιώτη (Μ). ΑΙΓΥΠΤΟΣ. Γιατί η ακκαδική λέξη Hutkaptah και όχι η αιγυπτιακή τοπωνυμία Hykuptah ;ΑΛΒΑΝΙΑ. Ο τεμέτερον ( ποντιακά: δικός μας) πόντιος Στράβων ζούσε στην εποχή των Ρωμαίων, που είχαν κυριεύσει ήδη την Asia Minor (ελληνική μετάφραση σε Μικρά Ασία) και ονόμασαν μία περιοχή του Καυκάσου Albania που σημαίνει κατά λέξη λευκή (albus=λευκός), αλλά στην ουσία "Χιονισμένη" χώρα. Στο Ετυμολογικό Λεξικό όμως,ω φευ,λείπουν η ετυμολογία και η σημασιολογία ! ΑΛΠΕΙΣ. Όταν οι Ρωμαίοι ήταν ακόμη άγνωστοι, λεγόταν η Βόρεια Ιταλία Gallia cisalpina και η χώρα βορείως των Αλπεων Gallia transalpina. Είναι πασίγνωστο στην ιστορία της Κεντρικής Ευρώπης, ότι όλες οι πρώτες τοπωνυμίες κατάγονται από Κέλτες. Η λέξη Alpus είναι κελτική, την παρέλαβαν οι Ρωμαίοι και σημαίνει βουνό. ΒΑΡΒΑΡΟΣ. Πρόκειται για χιττική λέξη , που την παρέλαβαν οι Αρχαίοι Έλληνες από τους κατά πολύ αρχαιότερους Χιττίτες. Την βρήκα σε ενα λεξικό της χιττικής γλώσσας, οι οποία ορθότατα θεωρείται ως η πανάρχαια ινδοευρωπαϊκή γλώσσα. Μελέτησα και την γραμματική της. ΒΟΡΡΑΣ είναι μία ιλλυρική λέξη ( Αυστριακή Ακαδημία των Επιστημών). ΤΣΙΓΓΑΝΟΙ. Η λέξη Αθίγγανος έιναι η πιστή μετάφραση της σανσκριτικής λέξης Παρίας. ROMANICE στη λέξη ρομάντσο είναι γαλλική και όχι λατινική (romanita =ρωμαϊκός τρόπος ξωής , ενώ στα ελληνικά σημαίνει Ρωμιοσύνη στην ουσία της ελληνικός τρόπος ζωής). ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΑ.Γιατί δεν αναφέρεται ο ορισμός των Ηνωμένων εθνών από το 1948; Τί κρίμα. ΒΛΑΧΟΙ. Δήθεν από το λατινικό εθνωνύμιο volcae, που όμως αφορά ένα κελτικό φύλο στην Νότια Γαλία ! ; Έχω λόγο να συγχαρώ τον κ. Μπαμπινιώτη για το έργο του, που ξεπέρασε τον ελληνοκεντρισμό. Η πολιτική όμως καταστρέφει τους επιστήμονες ! Πανεπιστημιακός ε.τ.
    Παναγιώτης Δ. Τερζόπουλος ( Panos Terz )
    απάντηση42
     
     
    Άσχετοι | 02/04/2012 01:04
    Πόσο άσχετος με τα θέματα της ελληνικής παιδείας μπορεί να είναι κάποιος για να αποκαλεί "νάνο" τον Γεώργιο Μπαμπινιώτη και να θεωρεί ότι ανέβηκε στα ύψη η Άννα Διαμαντοπούλου; Αλλά τι περιμένεις από κάποιον που την επομένη του θανάτου του Θόδωρου Αγγελόπουλου βγήκε να μιλήσει για την "τσιγκουνιά" του εκλιπόντος;
    Αθηναίος
    απάντηση1116
     
     
    Ονοματα | 02/04/2012 00:13
    Οποιοδηποτε ονομα και να αναφερεις σημερα, λιγο ή πολυ γνωστο, πολιτικου, τεχνοκρατη, καλιτεχνη, δημοσιογραφου, συνδικαλιστη, ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ, δεν υπαρχει περιπτωση, θα ορμηξουν ολοι (αντε οι περισσοτεροι) να θυμηθουν κατι, να υποψιαστουν κατι, να ξυλευσουν. Ειναι ο συρμος, η εποχη της εκδικησης των ανωνυμων κατα ολων των επωνυμων. Οι ανωνυμοι αναμαρτητοι εκδικουνται. Κι εσενα, οταν γραφεις γενικως και αοριστως για τα χαλια μας, σου γραφουν "Ασε τα μπλα-μπλα, Δωσε μας ονοματα".
    nikaram (ετσι με φωναζουν)
    απάντηση53
     
     
    Σιγα τα αίματα, πατριώτες | 01/04/2012 22:56
    Πόσο κόπτονται όλοι για την παιδεία... Άλλοθι ψάχνουν για τη μιζέρια τους... Και βρήκαν τον Μπαμπινιώτη. Ελλάς το μεγαλείο σου...
    Stefanos
    απάντηση65
     
     
     
    Μπαμπινιώτης , 4ο, τέλος | 01/04/2012 21:47
    (Γερμανοί, συνέχεια). Αρχιερείς της Ορθόδοξης Εκκλησίας ( ιδιαιτέρως ελληνική και ρωσική) ονομάζονται συχνά Γερμανός, που σημαίνει "ο γνήσιος'" , "ο σωστός " Χριστιανός. Αυτό το διαπίστωσα τυχαίως. β) Η λέξη της σημερινής ιρλανδικής (Gälish= Νεοκελτικά στην Ουαλία, Ιρλανδία και Σκωτία) maon=λαός δεν ισχύει για την εποχή προ δύο χιλιάδων ετών. Γερμανοί, Κέλτες και Ιλλύριοι είχαν μία κοινή ινδοευρωπαϊκή λέξη που σήμαινε λαός : TEUTA. -DEUTSCH-DEUTSCHLAND. a) Μετά από την λέξη Τeuta έχει δημιουργηθεί για το λαός η λέξη thiot ( thiad στα αρχαία Σαξωνικά), που ήταν η βάση για το επίθετο thiudisc ( theodisc)= γερμανικός (8/9oς αι.) , που χρησιμοποιούσαν ομως μόνον για τη γλώσσα τους. β) Κατά την διαρκεια του Μεσαίωνα έκαναν οι Γερμανοί με διάφορα εθνωνύμια επιδρομές στην Βόρεια Ιταλία σκοτώνοντας και ληστεύοντας, Οι αγανακτισμένοι Ιταλοί θυμήθηκαν,ότι αυτοί συμπεριφέρονταν σαν ένας προγονικός λαός, τους Teutones (Tεύτονες) προ 2200 ετών που ήταν η προσωποποίηση της βαρβαρότητας δηλαδή Τεύτονας= βάρβαρος. και τους απέδωσαν την εθνωνυμία tedesco= Deutscher . Αυτή η εθνωνυμία παρουσιάζει κάποια ιδιαιτερότητα , γιατί είναι με πρόθεση βρισιά και προσβολή !.- ΕΥΡΩΠΗ. Είναι αναμφιβόλως μία δυτικο-σημιτική, φοινικική λέξη και σημαίνει δύση καθώς και δειλινό . Το ίδιο έκαναν βραδύτερα οι Αρχαίοι Έλληνες, ονομάζοντας την Δυτική Ευρώπη Εσπερία. ΓΑΛΛΟΙ-ΓΑΛΛΙΑ. Οι Ρωμαίοι κατακτητές διαπίστωσαν , ότι όλα τα πολυάριθμα κελτικά φύλα με ξεχωριστά εθνωνύμια έιχαν κοινή θρησκεία και το ίδιο σύμβολο σαν τοτέμ, τον πετεινό, στα Λατινικά Gallus. Έτσι ονόμασαν τη χώρα Gallia, που σημαίνει "χωρα των πετεινών" και τους κατοίκους της Galli. Οι Αρχαίοι Έλληνες παρέλαβαν τα ονόματα Γαλλία και Γάλλοι από τους Ρωμαίους , αλλά οι αυτοονομασία της χώρας αυτής είναι ως γνωστόν France ,από το κραταιότερο αρχαίο γερμανικό φύλο Franken ( "οι ελεύθεροι"). Στην Γαλλία παριστάνει "ο γαλλικός πετεινός " εθνική υπερηφάνεια. Άλλα όχι ! Πανεπιστημιακός ε.τ., www.panosterz.de
    Παναγιώτης Δ. Τερζόπουλος (Panos Terz )
    απάντηση33
    Απαντήσεις  1 | Εμφάνιση όλων
     
     
    Μπαμπινιώτης, 3ο | 01/04/2012 20:06
    ( ΔΡΥΣ, συνέχεια ). Ακόμη και σήμερα έχουν ειδικά οι Γερμανοί απέναντι στhν βελανιδιά μία συναισθηματική και κάπως θρησκευτική σχέση. Σε ότι αφορά την ισχυ της ,αναφέρεται η βελανιδιά και σε παροιμιώδης εφράσεις ,όπως μιά περί του πρώην καγκελαρίου Helmut Kohl : ( Er steht wie eine deutsche Eiche) = " Στέκεται σαν μιά γερμανική βελανιδιά"). Μόνον κάτω από βελανιδιές συγκεντρώνονταν οι αρχαίοι Γερμανοί για να αποφασίσουν για τις κοινές υποθέσεις. 2. ΔΡΗΙΔΗΣ. α) Δεν έχει σχέση με το wido= βλέπω. β) Λείπει το μαγικό χορτάρι που ευδοκιμούσε μόνον στον κορμό της βελανιδιάς και από το οποίο οι ιερείς παρασκεύαζαν το "μαγικό ποτό" ( (Asterix !). 3. ΔΩΡΙΕΥΣ. Από δορυφόρος=δόρυ φέρειν, δηλαδή "αυτός που κρατά δόρυ από ξύλο βελανιδιάς" με αιχμή από σίδερο (εποχή του σιδήρου) : μαχητική ανωτερότητα από τα άλλα ελληνικά φύλα.4. ΑΓΓΛΟΙ (Angeln). Όχι από την Κεντρική Ευρώπη ( σημερινή Σαξωνία), αλλά από το απώτερη βόρεια περιοχή της Γερμανίας ) Schleswig -Holstein ). 4. ΣΑΞΟΝΕΣ ( Sachsen). α) Όχι φύλα, αλλά ένα φύλο ματαξύ πολλων γερμανικών φύλων. β) Όχι "ίσως από το πολεμικό μαχαίρι", αλλά οπωσδήποτε από την μακρά σπάθη. 5. ΓΕΡΜΑΝΟΙ (Germanen). Εδώ έχουν γίνει τρομερά λάθη : a) Δεν έδωσαν οι Κέλτες το όνομα Γερμανοί στους γείτονές τους . Στην εποχή εκείνη έδιδαν μόνον οι πιό πολιτισμένοι λαοί, όπως οι Έλληνες- αυτοί έπλασαν το γενικό εθνωνύμιο Κέλτες- και οι Ρωμαίοι στους περιφρονημένους βαρβάρους ονόματα Η λέξη Germanus ( Γερμανός) ανήκει στην κλασσική λατινική γλώσσα και σημαίνει "ο γνήσιος", " ο σωστός", δηλαδή έχει ουσιατικοποιηθεί ένα επίθετο. Οι Ρωμαίοι επικράτησαν στην Gallia, πέρασαν στην απέναντι όχθη του ποταμού Ρήνου και συνάντηςαν λαούς ποιό δυναμικούς και καλύτερους πολεμιστές , αλλά και ποιό καθυστερημένους και επίστευσαν , ότι πρόκειται για διαφορετικές κελτικές φιλές και τους ονόμασαν Germani. Εννοούσαν "οι γνήσιοι " Κέλτες. Το όνομα Γερμανός είναι γνωστό και στην Ορθοδοξία. Πανεπιστημιακός ε.τ., www.panosterz.de
    Παναγιώτης Δ. Τερζόπουλος ( Panos Terz )
    απάντηση21
     
     
     
    Δεν είναι ο πρώτος ούτε ο τελευταίος | 01/04/2012 18:47
    Πέραν της προσπάθειας του κ Μπαμπινιώτη να τα βολέψει με όλους κάτι που συνιστά άσχετο άτομο περί τα διοικητικά διότι εάν είχε διαφορετική άποψη, την δημοσιεύει, την προωθεί και την διαπραγματεύεται κάτι που απέφυγε και προσπάθησε με πονηριές να το παρακάμψει γιαυτό άλλωστε κατηγορείται και είναι ηθικά μεμπτό. Η ηθική και ο τρόπος συμπεριφοράς όλων μας αφήνει στίγμα στην κοινωνία, είμαστε όλοι γνωστοί, ο κόσμος τελικά είναι πολύ μικρός. Όσες κοπέλες ως φοιτήτριες (πριν 30 χρόνια) γνωρίζουν μεμπτές συμπεριφορές καθηγητών τους αλλά αδυνατούν να τις κοινοποιήσουν απλά στρέφουν αλλού το βλέμμα τους στο άκουσμα του ονόματος των σεβαστών κκ καθηγητών. Μιλάω γενικά και αόριστα.
    Katsikis
    απάντηση53
    Απαντήσεις  1 | Εμφάνιση όλων
     
     
     
    Μπαμπινιώτης, 2ο | 01/04/2012 18:36
    Εδώ θα ασχοληθώ μόνον με το πρώτο μέρος του άρθρου του κ. Δανίκα, δηλαδή με το επιστημονικό έργο του κ. Μπαμπινιώτη. Η προσέγγισή μου στο έργο του βασίζεται στις εξείς αφετηρίες : α ) Απόλυτος σεβασμος της αξιοπρέπειας του κ. Μ., η οποία παριστάνει για κάθε άνθρωπο την γενική βάση των ανθρωπίνων δικαιωμάτων του. β) Εκτίμηση των επιστημονικών γνώσεών του. Ως Πανεπιστημιακός αν και όχι γλωσσολόγος αλλά πολύγλωττος (10) , δύναμαι να τις αξιολογήσω και δη λίαν θετικώς. γ) Σύμφωνα όμως με τις μεθοδολογικές Αρχες της διαφοροποίησης, της σχετικότητας και της συγκεκριμενοποίησης αφορά η αξιολογηση μόνον δύο λεξικά και ιδιαίτερα το Ετυμολογικό λέξικό της Νέας Ελληνικής Γλώσσας. Αλλά και σε αυτήν την περίπτωση επικεντρώνεται η κριτική μου ιδιαιτέρως στις εθνωνυμίες , οι οποίες εμπεριέχουν τόσα οφθαλμοφανή λάθη , που βγάζω το συμπέρασμα , ότι δεν έχει ελέγξει καλά τους επιστημονικούς βοηθούς του. Τέτοια εμπειρία έχει κάθε Πανεπιστημιακός. δ) Από λόγους επιστημονικής δεοντολογίας δεν είναι πρόθεσή μου να μειώσω το επιστημονικό έργο του κ. Μ., αλλά να κάνω εποικοδομητική κριτική , αν και ξέρω , ότι ο Νεοέλληνας δεν αποδέχεται κριτική. Ο νηφάλιος και εμπεριστατωμένος διάλογος επί τη βάση της λογικής έχει δυστυχώς αντικατασταθεί εδώ και πολλά χρόνια από έναν παράλογο και καταστροφικό συγκρουσιασμό. ε) Η ετυμολογία των εθνωνύμιων, τοπωνύμιων και υδρωνύμιων της Ευρώπης ανήκει εδώ και 45 έτη στους κυρίους πυλώνες της εγκυκλοπαιδικής μόρφωσής μου και βασίζεται αποκλειστικά σε επιστημονικά συγγράμματα ως έκφραση της διεθνούς ομοφωνίας των Δοκτόρων και Καθηγητών ( Consensus Doctorum et Professorum ) και όχι σε υποπροϊόντα τσαρλατάνων, οι οποίοι αλωνίζουν κυριολεκτικά σε τριτοκοσμικές χώρες. Οι γνώσεις υπάρχουν στον κέφαλό μου. Παρακάτω αναφέρω μόνον μερικά παραδείγματα. 1. ΔΡΥΣ . Οχι γενικά δένδρο, αλλά βελανιδιά , το άγιο δένδρο των Κελτων και των Γερμανών και έκφραση τεράστιας ισχύος. Πανεπιστημιακός ε. τ., www.panosterz.de
    Παναγιώτης Δ. Τερζόπουλος ( Panos Terz )
    απάντηση33
    Απαντήσεις  1 | Εμφάνιση όλων
     
     
    Μπαμπινιώτης , 1ο | 01/04/2012 17:24
    Παρατηρήσεις-Διευκρινήσεις : 1. Εκ του ασφαλούς παρακολουθώ από καιρό τα πεπραγμένα στην Πατρίδα μου και διαβάζω συστηματικά άρθρα και σχόλια ως αντικείμενο επιστημονικής ενασχόλησης , γιατί προετοιμάζω εδώ και μισον αιώνα μία μελέτη βάθους με τον τιτλο " Ο βασικός κωδικάς συμπεριφοράς του Νεοέλληνα" που πρόκειται να εκδοθεί περίπου μετά από 8 έτη. 2. Από τα παρόντα σχόλια απορρέουν τα εξείς συμπεράσματα : a)Τα περισσότερα σχόλια είναι υποκειμενικά έως βολονταριστικά .β) Μερικά σχόλια εκπνέουν το πνεύμα αντιπάθειας απέναντι στους πανεπιστημιακούς. γ) Σε μαρικές περιπτώσεις μπορεί να διαπιστωθεί και το πρωτόγονο αίσθημα του μίσους. δ) Μερικές απόψεις είναι απόλυτες , ισοπεδωτικές και εν μέρη μηδενιστικές. ε) Μεμονομένα σχόλια εκφράζουν απελπισία για την κατάσταση στην ανωτάτη παιδεία, πράγμα που είναι τελείως κατανοητό. Είχα προ 15 ετών ως απεσταλμένος μίας ειδικής επιτροπής της ΕΕ την ευκαιρία να διαπιστώσω στα αθηναϊκά πανεπιστήμια πολλά δυσάρεστα, σε ευρωπαϊκα πανεπιστήμια αδιανόητα και ακατανόητα, έτσι ώστε έπαθα σοκ και ευχαρίστησα τον Δία που το 1958 "επήρα τη γούλαμ κι έφυγα "(ποντιακά ) και σώθηκα στην κυριολεξία της λέξης. Φυσικά αισθάνομαι ως Έλληνας συμπόνια για τους συναδέλφους μου και για τους σπουδαστές.Τα χειρότερα όμως συνέβησαν αργότερα. ζ) Ο πανέψυπνος κ, Δανίκας χρησιμοποίησε ένα γνωστό σχήμα λόγου κατά τέτοιον τρόπο, ώστε να γίνει η αντίθεση μεταξύ της επιστημονικής και της ψευτοπολιτικής πλευράς του κ. Μπαμπινίώτη "μέγατεράστια" (Δ.). Σχεδόν κανένας δεν αντιλήφθηκε το θεμιτό κόλπο του. η) Σε μεμονομένες περιπτώσεις έχουν εκφρασθεί μεγάλες αμφιβολίες για την επιστημονικότητα του κ. Μ. Η αλήθεια όμως είναι σύμφωνα με τη λογική συγκεκριμένη και σχετική, δηλαδή μία γνώμη πρέπει να τεκμηριωθεί με επιχειρήματα και παραδείγματα. Διαφορετικά δεν εχει μία τέτοια γνώμη απολύτως καμία αξία. θ) Είναι ανάρμοστο, δειλό και ανέντιμο, να υπογράφουν μερικοί με ψευδώνυμο. Πανεπιστημιακός ε.τ. , www.panosterz.de
    Παναγιώτης Δ. Τερζόπουλος ( Panos Terz )
    απάντηση33
     
     
    για σκεφθειτε | 01/04/2012 16:10
    Υπαρχει ενα γνωμικο που λεει ...δενδρο που δεν κανει καρπους δεν το πετροβολουν.Ο νοων νοητω
    Natalia
    απάντηση31
     
     
    Α, καημένε δεν καθόσουνα στ' αυγά σου. | 01/04/2012 16:02
    Καλά μεθυσμένος ήταν όταν δέχτηκε να γίνει Υπουργος; Δεν ήξερε ότι θα τον κατασπαράξουν; Τι περίμενε δηλαδή; Να τον εξαιρέσει ο όχλος; Εδώ είναι η Χώρα που "καλημέρα" να πεις "της μάννας σου" σου απαντούν.
    ντ
    απάντηση63
     
     
     
    Γίγαντας ή νάνος; | 01/04/2012 10:40
    Είναι γνωστό ότι ο κάθε άνθρωπος είναι καλός για κάτι μα όχι για όλα. Ακόμα το «ύψος» του κάθε ανθρώπου δεν μετριέται με το ύψος του ταλέντου του, όπιο και αν είναι αυτό, μα από τη διάσταση της σοφίας του, της συνολικής γνώσης του, και της σοφής αντιμετώπισης των προβλημάτων που καλείται να επιλύσει. Πιθανόν το ύψος και το πλάτος του Μπαμπινιώτη, όσον αφορά την ελληνική γλώσσα να είναι τεράστιο(δεν γνωρίζω το λεξικό του, ούτε τη συνολική συνεισφορά του στα Ελληνικά γράμματα), όμως τις αδυναμίες του τις γνωρίζουμε; Νομίζω πως όχι. Διαφορετικά δεν θα μας εξέπλησσαν οι πράξεις του στο Υπουργείο Παιδείας. Το «ανάστημά» του αποδείχτηκε μικρό, γιατί μικρό είναι. Μη απορούμε αν είναι δυσανάλογο με το ύψος του ταλέντου του. Έτσι είμαστε φτιαγμένοι οι άνθρωποι.
    Κώστας Καλούδης
    απάντηση198
    Απαντήσεις  1 | Εμφάνιση όλων
     
     
    Νάνοι | 01/04/2012 10:05
    Συμφωνώ σε 'ολα. Ποιός θα μας σώσει από αυτή τη φαριαϊκή πολιτική; κανένας Έλληνας πολιτικός και ακαδημαϊκός λοιπάμε για τον άνθρωπο που μέχρι χθες τον σεβόμουνα. Νακάτσει λοιπόν εκεί που καθόταν. Δεν φταίει αυτός. Γιατί δεν άφησε ο Σαμαράς τον υφυπουργό που συνδημιούργησε το νόμο; 'Αρα από εκεί ξεκινάει η βρωμιά
    Αρίστος
    απάντηση219
     
     
    Τότε ποιος; | 01/04/2012 07:14
    Όχι ότι ήταν η τελευταία ελπίδα ο άνθρωπος, αλλά τέλος πάντων δε σάς γεννιέται η απορία, ποιοί μπορούν να βοηθήσουν αυτό τον τόπο; Εννοώ αν όχι οι πολιτικοί, όχι οι καθηγητές, όχι οι διανοούμενοι, όχι οι δικαστές, όχι οι αρχιεπίσκοποι, όχι οι μεν, όχι οι δε, ΤΟΤΕ ΠΟΙΟΙ; Τι γίνεται εδώ πέρα; Στερέψαμε τελείως; Να κατεβάσουμε τα ρολλά; Όχι βέβαια, απλώς να συνειδητοποιήσουμε, έστω και τελευταία στιγμή, ποιοί είμαστε. Ένας περιφερειακός, ανοργάνωτος λαός με ιστορικές φαντασιώσεις και πολλή διαφθορά. Χωρίς αυτογνωσία δε γίνεται νέο ξεκίνημα.
    Λευτέρης Μ.
    απάντηση407
     
     
     
    Η Ελληνική βλακεία | 01/04/2012 04:31
    Όσο περιμένετε από άτομα του καναπέ σαν τον Μπαμπινιώτη να κάνουν κάτι ουσιαστικό, είστε περισσότερο ηλίθιοι από αυτόν. Όσο θεωρείτε κάποιον κρατικοδίαιτο που ασχολείται με λέξεις, λογοτεχνίες, παπαρολογίες, κτλ. ως άτομο που έχει έστω και ελάχιστη σημασία, είστε περισσότερο αφελείς από δεκαπεντάχρονο παιδί. Εισάγουμε φάρμακα, αυτοκίνητα, συσκευές, πετρέλαια, ακόμα και μανταλάκια και παράγουμε και δοξάζουμε κηφαναριό καραμπινάτης αχρηστίλας στυλ Μπαμπινιώτη. Όταν επιλέγει για το υπουργείο παιδείας, πολλοί το θεώρησαν θετικό - η Ελληνική βλακεία και η ζωή στη σφαίρα του φανταστικού ακόμα βασιλεύουν.
    Ζήτουλας
    απάντηση1712
    Απαντήσεις  1 | Εμφάνιση όλων
     
     
    Το όνομα αυτού | 01/04/2012 03:42
    Οτι και να λέτε το όνομα του κ. ΜΠαμπινιώτη δεν τσαλακώνεται με τίποτα. Διότι, κατά την του ιδίου ετημολογική ανάλυση, πηγάζει απο την πλέον καθαρόαιμον- και δή αρχαίαν- Ελληνικην, όπως τα αρχικά του γραμματα μαρτυρούν, ως ταυτιζόμενα με αυτά των λέξεων "μπανάνα", "μπουτίκ", "μπένμιξ" κ.α. Εάν αμφιβάλλετε, απευθυνθήτε σε γλωσολόγους της γείτονος Ιταλίας, ή τον κ. Μόντι και τον Μπερλουσκόνι.
    Μίνος
    απάντηση814
     
     
     
    Νανοκομματα | 01/04/2012 03:05
    Μα αυτη είναι και η πολιτική γραμμή των κομμάτων της αριστεράς.Και η ευθύνη τους μεγαλύτερη απ αυτη του κ. Μπαμπινιώτη. Να μιλήσουμε λοιπόν για Νανοκομματα?
    Μιχάλης Μανιατης
    απάντηση1412
    Απαντήσεις  1 | Εμφάνιση όλων
     
     
    Μια στιγμή ρε παιδιά... | 01/04/2012 03:03
    Για ποια νομιμότητα μιλάς; Όταν μετέτρεψαν τα αποθεματικά των ΑΕΙ σε ομόλογα και μετά τα κούρεψαν σε μία νύχτα αυτό δεν αλλάζει τα δεδομένα; Ποια η λογική να υπερασπίζεται κανείς την άμεση εφαρμογή ενός νομοσχεδίου για τα Πανεπιστήμια όταν αύριο δεν θα υπάρχουν πανεπιστήμια γιατί η κυβέρνηση έδωσε τα αποθεματικά τους στους δανειστές; Κι εγώ συμφωνώ ο,τι οι Πρυτάνεις είνια απαράδεκτοι με τις κολλυδσιεργείες τους και με το να αρνούνται οποιαδήπατε αλλαγή. Εδώ όμως τίθεται θέμα επιβίωσης των πανεπιστημίων. Πρώτα σώστα και μετά βελτίωσέ τα, ετσι δεν είναι; Για το χάος που άφησε η Αννούλα τσιμουδιά; Ή δεν γνώριζε οτι τα λεφτά των πανεπιστημίων θα κάνουν φτερά;
    ΘΜ
    απάντηση1518
     
     
    ΜΑΘΗΜΑ...ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ | 01/04/2012 02:06
    ΤΕΛΙΚΑ ΑΛΛΟ ΕΝΑΣ ΕΚΦΡΑΣΤΗΣ ΤΗΣ ΣΥΝΤΕΧΝΙΑΣ...ΠΟΥ ΝΟΜΙΖΕΙ ΟΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΚΥΡΩΣΕΙ ΕΝΑ ΝΟΜΟ ΠΟΥ ΨΗΦΙΣΤΗΚΕ ΑΠΌ ΕΥΡΥΤΑΤΗ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ ΕΙΝΑΙ ΣΩΣΤΟΣ ΝΟΜΟΣ.
    G.M
    απάντηση2110