από metereologos.gr
Σάββατο 21 Ιουλίου 2018
 
 

Ανοιχτή επιστολή - Πρώτα η Πατρίδα, όχι το κόμμα

εκτύπωσημικρό μέγεθος  μεγάλο μέγεθος

 

Η Ελλάδα δεν θα χρεοκοπήσει. Είμαστε όρθιοι, έτοιμοι και δεν αποποιούμαστε των ευθυνών μας.

Οι πολιτικοί και όχι οι τεχνοκράτες έχουμε χρέος να πράξουμε το σωστό απέναντι στη χώρα και τους πολίτες της.

Είναι σαφές ότι τριανταεπτά χρόνια μετά τη στροφή της Μεταπολίτευσης, το πολιτικό σύστημα όπως το γνωρίσαμε στην πορεία αυτών των χρόνων, έφτασε στο τέλος του. Δεν μπορεί να υπηρετήσει τη συλλογική πρόοδο και ευημερία. Δεν μπορεί να εγγυηθεί το αξιοπρεπές μέλλον που δικαιούται η πατρίδα. Καθώς αυτό γίνεται όλο και πιο καθαρό στη σκέψη των πολιτών, οι αλληλοκατηγορίες μεταξύ των πολιτικών δυνάμεων του συστήματος, χωρίς καθεμιά να αναλαμβάνει το μέρος της ευθύνης που της αναλογεί στην αποτυχία, μοιάζει με την τελευταία σκηνή σε ένα θέατρο του παραλόγου, λίγο πριν πέσει η αυλαία.

Η συνταγή του «φταίει πάντα ο Άλλος» και της προσμονής της εξουσίας με όρους γραμμικής εναλλαγής, έχει ξεπεραστεί ιστορικά. Το «ώριμο φρούτο» έχει σαπίσει πλέον, σε αυτή την πολιτική «σκυταλοδρομία» των τριανταεπτά χρόνων. Αναπόφευκτα, οι πολιτικές εξελίξεις δεν θα είναι οι συνήθεις. Θα συνιστούν ασυνέχεια και ρήξη με αυτό το παρελθόν. Κι αυτό δεν αφορά μόνον το κομματικό σύστημα αλλά και όλες τις συνιστώσες του πολιτικού συστήματος με την ευρεία έννοια, δηλαδή και τα συνδικάτα και όλους τους συλλογικούς φορείς εκπροσώπησης. Το σύστημα που επί δεκαετίες καθόριζε την πορεία της χώρας και τις τύχες των πολιτών είναι υποχρεωμένο, χωρίς «των δειλών τα παρακάλια και παράπονα», να αποχαιρετίσει την «Αλεξάνδρεια» που χάνει. Αυτή η συνειδητοποίηση μας αφορά προσωπικά όλους και το υπογραμμίζω πρωτίστως για τον εαυτό μου.

Είναι κάτι παραπάνω από σαφές πως η χώρα χρειάζεται νέους θεσμούς και νέα πρόσωπα, νέα πολιτική οργάνωση και νέα ηθική συγκρότηση της κοινωνίας, νέο εθνικό όραμα και νέο στρατηγικό σχεδιασμό για την επίτευξή του. Είναι οι ελάχιστες προϋποθέσεις για να επιστρέψει η ελπίδα. Όσο η ελπίδα αργεί, κυριαρχεί ο φόβος και μοιραία τα πράγματα εξελίσσονται από το κακό στο χειρότερο.

Εύχομαι και ενώνω τη φωνή μου με όλους όσοι προσδοκούν να συντελεστεί το συντομότερο μια τέτοια πολιτική, κοινωνική και ηθική ανάταξη. Ωστόσο προϋποθέτει με τη σειρά της, ατομικές και συλλογικές αρετές που αυτή τη στιγμή δεν είναι καθόλου δεδομένες. Χρειάζεται χρόνος μετάβασης λοιπόν.

Αυτή η μετάβαση δεν μπορεί να είναι το κενό. Στη φύση και την ιστορία δεν υπάρχει κενό. Συνεπώς τα σενάρια είναι δύο. Ή θα αφεθούν τα πράγματα σε μια χαοτική απορρύθμιση μέχρι να «πιάσουμε πάτο» ή θα κάνουμε κάτι για να περισώσουμε όσα περισσότερα μπορούμε, ώστε η επιζητούμενη εθνική ανάταξη από μια επόμενη ηγετική γενιά, να γίνει με τους καλύτερους δυνατούς όρους.

Ο κλήρος πέφτει λοιπόν σε μας που είμαστε τώρα εδώ. Οφείλουμε να αντιμετωπίσουμε την κατάσταση τώρα και να προετοιμάσουμε τις συνθήκες για την ανάταξη τώρα, υπερβαίνοντας κάθε προσωπική ή κομματική στόχευση, συναισθανόμενοι απόλυτα ότι «πληρώνουμε» για τα πεπραγμένα μας και εργαζόμενοι όχι για τους εαυτούς μας, αλλά για αυτούς που θα αναλάβουν την τύχη της πατρίδας μετά από εμάς.

Αυτή είναι η ευθύνη και των τριακοσίων που εκπροσωπούμε αυτή τη στιγμή τους πολίτες στο κοινοβούλιο. Το διακύβευμα δεν έχει να κάνει ούτε με την προσωπική τύχη του καθενός, ούτε με την τύχη του κόμματός μας, ούτε με την τύχη της παρούσας κυβέρνησης. Πάνω απ’ όλα και απ’ όλους είναι η Πατρίδα και η Δημοκρατία. Για να υπηρετηθούν με συνέπεια και να αποφευχθούν οι ακόμη πιο δυσάρεστες εξελίξεις που βρίσκονται ante portas, οφείλουμε:

Ως κυβέρνηση, να αλλάξουμε δομή, λειτουργία και πρόσωπα ώστε να εμπνεύσουμε ξανά την εμπιστοσύνη τόσο στο εσωτερικό όσο και στο εξωτερικό, καθησυχάζοντας τους φόβους πολιτών, εταίρων και δανειστών που βρίσκονται σήμερα στο ζενίθ. Σε αυτή την κατεύθυνση έχει μείζονα αξία το περιεχόμενο της κυβερνητικής πολιτικής το οποίο θα πρέπει αφενός να διαχειρίζεται τις προκλήσεις του παρόντος, εξασφαλίζοντας την αναγκαία οικονομική ρευστότητα στη χώρα και αφετέρου να διαμορφώνει τις συνθήκες ανάταξης του μέλλοντος προωθώντας μεγάλες μεταρρυθμιστικές τομές και επιτυγχάνοντας κρίσιμους εθνικούς στόχους, όπως είναι για παράδειγμα η αναβάθμιση της Παιδείας σε όλες τις βαθμίδες της.

Ως πολιτικό σύστημα, να συναισθανθούμε το βάρος της εθνικής μας αποστολής και να αποδείξουμε, εδώ και τώρα, ότι μπορούμε να επιτύχουμε την Εθνική Συνύπαρξη. Τη συναίσθηση αυτή οφείλει να τη δείξει πρωτίστως η κυβέρνηση και έχουν γίνει σοβαρές προσπάθειες σε αυτή την κατεύθυνση. Μπορούν σίγουρα να γίνουν ακόμα περισσότερες στη βάση πιο δημιουργικών και πιο καινοτόμων προσκλήσεων. Όμως και το κόμμα της αξιωματικής αντιπολίτευσης οφείλει να ακολουθήσει, μιλώντας τη γλώσσα της αλήθειας. Στις πρόσφατες ευρωπαϊκές επαφές του, ξεκαθαρίστηκε στον κ. Σαμαρά ότι δεν είναι εφικτή σήμερα η επαναδιαπραγμάτευση των όρων του Μνημονίου. Η μόνη περίπτωση να καταστεί εφικτή η επαναδιαπραγμάτευση του Μνημονίου είναι να έχουν υπάρξει χειροπιαστά αποτελέσματα προόδου και επίτευξης κρίσιμων στόχων. Αλλά για να γίνει αυτό, είναι απαραίτητη η συναίνεση τουλάχιστον του κόμματος της αξιωματικής αντιπολίτευσης. Η ειλικρίνεια του κ. Σαμαρά ως προς τη δυνατότητα της χώρας να επαναδιαπραγματευθεί το Μνημόνιο περνάει μέσα από τη συναίνεση για την επίτευξη των στόχων που θα μας επιτρέψουν να φτάσουμε στο τραπέζι της διαπραγμάτευσης. Με απλά λόγια η επαναδιαπραγμάτευση προϋποθέτει τη συναίνεση. Αλλιώς δεν θα γίνει ποτέ και αυτό ο κ. Σαμαράς το γνωρίζει άριστα.

Το πρώτο λοιπόν που πρέπει να γίνει είναι ένα κοινό σχέδιο στόχων. Ήδη 18 μέτρα που πρότεινε η ΝΔ εμπεριέχονται στο Μεσοπρόθεσμο. Η σύσταση μιας Κοινής Επιτροπής μπορεί να συνδιαμορφώσει το κοινό σχέδιο, όπως επίσης και σειρά εναλλακτικών σεναρίων. Για παράδειγμα ενώ οι φορολογικές προτάσεις της ΝΔ δεν γίνονται δεκτές από την Τρόικα σήμερα, μπορεί να διερευνηθεί η δυνατότητα της επανεξέτασής τους – σε συνδυασμό με την προώθηση και των υπόλοιπων μέτρων – ανά εξάμηνο.

Πρόκειται για ιστορικές στιγμές. Προτεραιότητα για όλους μας πρέπει να είναι η Πατρίδα και όχι το κόμμα. Η ύβρις της Μεταπολίτευσης ήταν η απώλεια του μέτρου. Έστω και την ύστατη ώρα οφείλουμε εμπράκτως να αναγνωρίσουμε το λάθος και να αποκαταστήσουμε την έννοια του μέτρου. Το παράδειγμα πρέπει να το δώσει το πολιτικό σύστημα για να ακολουθήσει και η κοινωνία.

Μια Δημοκρατία χωρίς αίσθηση του μέτρου μετατρέπεται σε ζούγκλα. Αυτός είναι πλέον ένας άμεσα ορατός κίνδυνος. Γι αυτό η ανακάλυψη της Δημοκρατίας από τους αρχαίους μας προγόνους υπήρξε ταυτόσημη με την πίστη στην αξία του Μέτρου. Μόνο με αίσθηση του Μέτρου είναι εφικτή η δημοκρατική λειτουργία της πόλης. Αλλιώς η βία ακυρώνει τη Δημοκρατία και η Πόλη κινδυνεύει.



Γνώμες περισσότερες ειδήσεις

εκτύπωσημικρό μέγεθος  μεγάλο μέγεθος

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

 
 
σχόλια (68)
 
 
απομένουν 700 χαρακτήρες
Τα πεδία που είναι σημειωμένα με * είναι υποχρεωτικά
 
Τα μηνύματα που δημοσιεύονται στο χώρο αυτό εκφράζουν τις απόψεις των αποστολέων τους. Το ΒΗΜΑ δεν υιοθετεί καθ’ οιονδήποτε τρόπο τις απόψεις αυτές. Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει την γνώμη του, όποια και να είναι αυτή. Δεν δημοσιεύονται συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια και όσα είναι γραμμένα με κεφαλαία γράμματα. Τέτοια μηνύματα θα διαγράφονται όποτε εντοπίζονται.
     
    Η επιστολή σας γενικόλογη και απολογητική | 17/06/2011 18:15
    Η επιστολή σας γενικόλογη και μάλλον καθυστερημένα απολογητική για πράγματα που όλοι τα γνωρίζουμε. Όπως, το βασικό, ότι πάντα «πρώτη η Πατρίδα και όχι το κόμμα» που δυστυχώς δεν εφάρμοσε σύμπας ο συνυπεύθυνος σε ποσοστά για την σημερινή κατάσταση πολιτικός κόσμος και συνεχίζει να μην εφαρμόζει. Θα ήταν πολύ καλύτερη αν μας επισυνάπτατε μια αναλυτική λίστα του τι δεν έπραξε σωστά το δικό σας κόμμα σε όλους τους τομείς(σε θεσμικές αλλαγές που δεν έγιναν, καταστροφικό συνδικαλισμό και ψηφομάντρες, στον δημόσιο και ευρύτερο τομέα, σε διορισμούς στα πρώτα χρόνια άχρηστων και αποτυχημένων, κλπ) από το 1981 και μετά ώστε να φτάσουμε στο σημερινό χάλι, πράγματα που η ΝΔ επανέλαβε και προσαύξησε. Έτσι θα γνωρίζουμε αν έχει ληφθεί το μάθημα και να σας σχολιάζουμε στο όποιο μέλλον με συγκεκριμένες αναφορές.
    Νικόλας
    απάντηση00
     
     
    Αγνοήστε τα σχόλια των οργισμένων | 17/06/2011 16:29
    Αν και εγώ συμφωνώ με την ιδέα του Σαμαρά για την επαναδιαπραγμάτευση, το μύνημα της Διαμάντοπούλου είναι απόλυτα σωστό. Με το που θα δω πωλήσεις ΔΕΚΟ, απολύσεις δημοσίων υπαλλήλων που προσλήφθηκαν χωρίς ΑΣΕΠ και αποπομπή των βολεμένων συνδικαλιστών απο το ΠΑΣΟΚ και τη ΝΔ, θα πιστέψω οτι ειναι και ουσιαστικό.
    Πάρσιφαλ
    απάντηση22
     
     
    Είναι αργά για δάκρυα τώρα... | 17/06/2011 03:33
    Είναι πια αργά για δάκρυα Αννούλα. Δε σας εμπιστευόμαστε πια. Αφήστε μας μόνους μας να διαχειριστούμε τις τύχες μας. Αποβάλλαμε την αυταπάτη ότι εσείς "ξέρετε καλύτερα". Μας βοηθήσατε όλοι σας να το συνειδητοποιήσουμε αυτό. Όσο για τα περί μέτρου, καλό θα ήταν να τα πεις και στους συναδέλφους σου αυτά, να σταματήσουν να τρώνε με 10 κουτάλες, εμάς τους "απλούς ανθρώπους" μας φτάνει και ένα κουταλάκι πες τους. Αν και τώρα πια είναι αργά. Και 15 ανασχηματισμούς να κάνετε σε μια βδομάδα, δεν εμπνέετε καμία μα καμία εμπιστοσύνη πια. Τους "μονόδρομους" δε βαρεθήκατε να τους πιπιλάτε? Ξέρουμε και ξένες γλώσσες και ενημερωνόμαστε και από ξένους αναλυτές, τους οποίους δεν μπορείτε να ελέγξετε. Η χρεοκοπία είναι σίγουρη. Τα μεσοπρόθεσμά σας αγοράζουν χρόνο για να προστατευτούν οι τράπεζες και να ξεπουληθεί η δημόσια περιουσία (αυτά τα λίγα που μας έχουν μείνει) για ένα κομμάτι ψωμί. Το ότι δεν είμαστε πολιτικοί δε σημαίνει ότι είμαστε απαραίτητα και καθυστερημένοι! Λίγος σεβασμός για τον πολίτη θα βοηθούσε στο να μη φοβάστε να περπατήσετε στο δρόμο γιατί θα γυρίσετε σπίτι κάτασπροι απ'τα γιαούρτια!
    Αηδιασμένη
    απάντηση61
     
     
    ...ως που να βγει κατι αλλο... | 16/06/2011 19:41
    @ spasiba. Εχεις κανα αλλο κομμα να βαλουμε στη θεση του συντροφε;Γιατι εγω δε βλεπω κανενα. Μη μου πεις ΝΔ,γιατι αυτη αφησε πισω της ερειπια οταν την ακανε με ελαφρα το 09.Ουτε και το κομμα της Αλεκας βεβαια,το οποιος εχει βγει απο το Μουσειο. Αρα,ειμαστε καταδικασμενοι,να τους τρωμε στη μαπα,ως το μη χειρον κακο.Δυστυχως,αλλα ως που να βγει κατι αλλο.
    Theodore
    απάντηση45
     
     
    Νιάτο. | 16/06/2011 15:34
    Εχεις 26 χρόνια στην πολιτική και το μόνο που κατάφερες είναι, να περιμένουμε τη ΔΟΣΗ για να ζήσουμε!!!Κάνε μιά αξιολόγηση ήπια και απλά φύγε,γιατί αν την κάνει ο λαός ..Άντε παραιτήσου και κάνε τόπο στα νιάτα.Το λες αλλά δεν το κάνεις.Μήπως θεωρείς οτι μπορείς να δώσεις ακόμη περισσότερα?
    Κότσος
    απάντηση134
     
     
    Σχολια | 16/06/2011 11:08
    Τι εγινε? Μηπως κορεσμος απο τα σχολια που δεχτηκατε για το λαμπρο πονημα της αξιοτιμης κ. υπουργου και δεν δημοσιευτε πλεον τιποτα το νεωτερο?
    Ανώνυμος / η
    απάντηση125
     
     
    ..νά τη,νά τη, η πρωθυπουργός!!! | 16/06/2011 10:41
    ..και γιά πές μας βρέ Άννα,όταν αναλάβεις τις τύχες αυτού του τόπου,η επίσημη γλώσσα θα είναι η Ελληνική,ή η Αγγλική,όπως είχες προτείνει κάποτε?
    Γιάννης Τσανακλίδης
    απάντηση2012
     
     
     
    Μια άσχετη, θερμή παράκληση μόνο...Part II | 16/06/2011 10:08
    Κυρία Μαίρη Τ. ,έτσι, με την απολυτότητα σας (''Την επόμενη πολιτική γενιά παρακαλούμε μην την αγγίξετε. Όπου αγγίζετε, λερώνει'') και με την απειλητικη διάθεση (''Τη σαβούρα θα την καθαρίσουμε και μάλιστα σύντομα'') μάλλον έιναι σίγουρο οτι θα καταλήξετε στα ίδια και χειρότερα με την προηγούμενη πολιτική γενιά. Δυστυχώς λόγω αντίδρασης (σαφώς με τα δίκια σας βέβαια), θα πάτε χωρίς να το καταλάβετε στην άλλη πλευρά και θα φτάσετε στο ίδιο σημείο όπου βρίσκονται τώρα αυτοί που απεχθάνεστε! Ναι για το ''σύστημα'' και τους πολιτικούς του εννοώ. Σας φαίνεται αδιανόητο, αλλά με τέτοια (δικαιολογημένη μεν, αλλά) έπαρση δεν χρειάζεται ''να σας αγγίξουν'', θα ''λερωθείτε'' μόνοι σας. Το πιο πιθανό είναι να σας φαίνεται οτι δεν έχω καταλάβει τίποτε (τι λέει ο άσχετος), αλλα δυστυχώς εκτός από αυτό, είναι πιθανό να συμβαίνει και το αντίθετο (να μην έχετε εσείς καταλάβει τίποτε). Μάλλον θα χρειαστεί περισσότερη προσπάθεια, άλλωστε γι΄αυτό σχολίασα.
    ka
    απάντηση84
    Απαντήσεις  1 | Εμφάνιση όλων
     
     
    Που είναι τα φράγκα; | 16/06/2011 07:01
    Ωραία μπουρδολογία. Τα φράγκα που ομολόγησε ο Τσουκάτος ότι τσάκωσε μπορεί να μας πει η κ. Διαμαντοπούλου που είναι;
    Λ.Μ
    απάντηση167
     
     
    Κεκτημένη ταχύτητα | 16/06/2011 05:56
    Μια έκκληση που απευθύνεται σε μια ιθύνουσα τάξη και μια κοινωνία που είναι κολλημένη στη λογική των "κεκτημένων", του λαϊκισμού και της ελάσσονος προσπάθειας! Ακόμα και αν συμφωνούσαν όλοι οι πολιτικοί σε ένα σχέδιο εθνικής σωτηρίας, την άλλη μέρα κάποιοι θα το υπέσκαπταν για να κερδίσουν ψηθοθηρικούς πόντους. Το χειρότερο: κάποιοιες κακομαθημένες κοινωνικές ομάδες δεν θα πειθαρχούσαν σε ό,τι τους ξεβολεύει! Ακόμα και ο πατριωτισμός έχει γίνει λάστιχο για να βολεύει τον καθένα! Του έχουμε δώσει μεταφυσικό περιεχόμενο για να μην μας εμποδίζει να κλέβουμε τους φόρους και να διαπράττουμε κοινωνικές ανομίες...!
    Γιώργος Σ.
    απάντηση212
     
     
     
    Hey Edward... | 16/06/2011 05:40
    Hey Edward, You got it all wrong! Greeks are Europeans without ignoring that geographically their country is the bridge between Europe and Asia/Midle East. Unfortunately, they are also the victims of an international economic game played against the EU and it's monetary union. You see the damn system does not work, and a few sharp minds have known it for quite sometime. They are simply trying to squeeze a few hundred billions out of it. Greece happens to be the in the middle, or more accurately the door to the treasure. So going back to the drachma would simply vindicate and enrich the dudes betting against the EU. So, please do not venture into BS about culture, leftist paranoia, and other economic manifestos. This is a game you cannot play. Simply sit back and watch....
    STX
    απάντηση94
    Απαντήσεις  1 | Εμφάνιση όλων
     
     
    πολυ απλα | 16/06/2011 05:31
    δεν χρειάζονται περισπούδαστα άρθρα το πρόβλημα της βλακείας και της ηλθιότητας κατατρώει χρόνια την σάρκα της ελλάδος, πολυ απλά ο βασιλιάς είναι γυμνός, δυστυχώς έχουμε ένα ανεπαρκέσταστο πρωθυπουργό στην χειρότερη στιγμή της Ελλάδας
    ανώνυμος
    απάντηση126
     
     
    Από αγάπη για την πατρίδα! | 16/06/2011 05:29
    κ. Διαμαντοπούλου πόσο συμφωνώ μαζί σας και όλος ο λαός. ΠΡΩΤΑ Η ΠΑΤΡΙΔΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΟ ΚΟΜΜΑ! Γιαυτό θέλει να σας διώξει κακήν κακώς όλος ο λαός όλους σαν κόμμα από Ελλάδα! Το θεωρεί ως απαραίτητη συνθήκη επιβίωσης! Ή εσείς ή εμείς! Δεν χωράμε τα δυο μας! Ό,τι πιάσατε το καταστρέψατε και από τις στάχτες μας υπόσχεστε παλάτια! Σταματήστε τις ιδεολογίες και ακούστε και τον λαό! Λέτε "Έστω και την ύστατη ώρα οφείλουμε εμπράκτως να αναγνωρίσουμε το λάθος και να αποκαταστήσουμε την έννοια του μέτρου." Πείτε μας λοιπόν το λάθος σας κ. Διαμαντοπούλου! Γιατί να αποκαταστήσουμε μόνο την έννοια του μέτρου και όχι και της δικαιοσύνης; Για να φύγετε ατιμωρητοί; Ρουφάτε το αίμα του κοσμάκη και δεν σας νοιάζει τίποτα! Αρκετά πια τα ψέμματα. Αρχίστε να μετράτε αντίστροφα! για να καταλάβετε την αξία του μέτρου και του μετρήματος!
    Spasiba
    απάντηση216
     
     
    Anatrixiasame................ | 16/06/2011 04:31
    anatrixiasame apo ton patriotismo
    Ανώνυμος / η
    απάντηση155
     
     
    mou arese (av eivai aln0eia apo kardias bgalmevo) | 16/06/2011 03:44
    Av ta les eilikrivws dev akougovtai asxnma, alla to proswpo sto opoio apeu0uveste dnladn o Avtwvns tnv exei kavn, mia movo suvaivesn n0ele gia epavadiapragmateusn tou mvnmoviou kai mesopro0esmou kai meta ekloges me to kefali ynla oti dn0ev mas eswse proteivovtas epavadiapragmateusn pou dev prokeitai va tnv dex0ouv stis Bru3elles, kiav dev tnv dex0ouv pali ladi 0a bgei kai 0a pei to PASOK telika dextnke oti eixa dikaio me tnv epavadiapragmateusn alla argnse va sumfwvnsei mazi mou. Ola gia tnv karekla. Evta3n Avva kai Giwrgakn, twra eiste movoi sas alla exete kai mas pou katalabame pou to paei o Avtwvns, dei3te mas mia sobarn prospa0eia, perissotern kai oloklnrwmevn douleia se epilegmevous stoxous, kai ligo eleos gia tous deivopa0ouvtes kai sas pisteuoume. Kaln tuxn se olous mas.
    petros lenas
    απάντηση34
     
     
    Οταν νυχτωνει οι σκιες των νανων μακραινουν | 16/06/2011 03:31
    Ειναι χαρακτηριστικη η υβρις: (1) περιγραφει μια κατασταση σηψης ωσαν η γραφουσα να ηταν και να ειναι απλος, αμετοχος και αντικειμενικος παρατηρητης και επιπλεον αποδιδει στον εαυτο της το ρολο του σωτηρα ως αυτοκλητο μελος σε μια ηγετικη γενια (τρομαρα της). (2) Ομιλει ως υπερασπιστης της πατριδας εκεινη που ειναι υπολογη για τη συρρικνωση της δημοσιας παιδειας. Καποιος θα πρεπει να την κανει να καταλαβει οτι η πατριδα και η παιδεια πανε μαζι. Η δευτερη ειναι μια λειτουργια η οποια δινει νοημα στην ιδεα που εμπεριεχει η πρωτη. Εκτος κι αν, μιλωντας για πατριδα, εννοει τον "ομηρο" που εχουν δεσει χειροποδαρα και παραδοσει στην κλικα των ομοτραπεζων της τής Λεσχης Μπιλντενμπεργκ. (3) Παραδιδει μαθηματα δημοκρατιας οταν η κυβερνηση στην οποια ανηκει εχει κατακουρελιασει το Συνταγμα και εχει παραβιασει καθε ορο λειτουργιας των κοινοβουλευτικων θεσμων ωστε να κλεισει τις "δουλειες" με τους διεθνεις και εγχωριους τοκογλυφους το συντομοτερο δυνατον και με πληρη αδιαφανεια. (4) κινειται στα ορια της γελοιοτητας (χωρις, δυστυχως, να γεννα συμπαθεια) του ημιμαθους που επιχειρει λεπτον φιλοσοφικο πνευμα οταν επιχειρει να επανεισαγει τις μεσαιωνικα αξιωματα περι "του φοβου του κενου" στη φυση. Οσο για την ιστορια οπως θα την εννοει η γραφουσα, αυτη ναι, ειναι πληρης ψευδων, ανηθικης παραπληροφορησης, χαλκευσης της αντικειμενικοτητας και παραποιησεων με σκοπο τη δημιουργια του χρησιμου, για τους κυβερνωντες, κενου στο κεφαλι των θεωρουμενων υπηκοων.
    Torriceli
    απάντηση164
     
     
    ELEUTHERIA I XREOKOPIA? | 16/06/2011 03:18
    Ean odos endiafereste gia tin patrida gia tin den paraitiste oloi? giati tha ipostirixete tin Kiriaki mia kivernisi kai mia vouli pou einai pliros apaxiomenoi? giati sikonete fraxtes kai katevazete tagmatasfalites/ germanotsoliades gia na sas figadeusoun? I krisi einai protistos politiki, xreieazomaste epanekkinisi kai neo koinokiko simvolaio - kai sas diavevaio oti eseis den exete thesi s'autin tin diadikasia SAS EUXOMAI KALI EXORIA
    Xristos
    απάντηση50
     
     
    @ Fotis Tsimboukakis,America | 16/06/2011 03:18
    Αγαπητέ κ. Τσιμπουκάκη, Πολλοί Έλληνες, εσωτερικού και εξωτερικού, βλέπουμε τα προβλήματα της χώρας μας και θέλουμε επιτέλους να τη δούμε να προοδεύει, να καλυτερεύει, να ευημερεί κτλ. Όμως κ. Τσιμπουκάκη επιτρέψτε μου να διαφωνήσω με την άποψή σας ότι οι περισσότεροι Έλληνες είναι αμόρφωτοι. Δεν είναι τουλάχιστον αναλογικά με τους πολίτες της χώρας στην οποία ζείτε. Επίσης στις Η.Π.Α. δεν έχουν ούτε καλό σύστημα παιδείας, ούτε καλό σύστημα υγείας και σίγουρα δεν έχουν δημόσιο συνεργάσιμο. Είναι πολλοί οι Έλληνες της Αμερικής - συμπεριλαμβανομένων και πολλών Ελλήνων που διδάσκουν σε Αμερικανικά Πανεπιστήμια - που στέλνουν τα παιδιά τους για βασικές σπουδές στην Ελλάδα. Για το σύστημα υγείας δε θα μιλήσω καν υπάρχουν παγκόσμιες κατατάξης που δείχνουν πόσο "καλό" είναι το σύστημα υγείας της Αμερικής για το μέσο πολίτη (έκθεση που δημοσιέεύτηκε στο ΒΗΜΑ την περασμένη βδομάδα δείχνει ότι 1 στις 2.000 Αμερικανίδες πεθαίνει στη γέννα, ποσοστό πόλύ αυξημένο σε σχέση με την Ελλάδα, όπου πεθαίνει 1 στις 30.000). Το ίδιο ισχύει και για το Αμερικανικό δημόσιο. Άρα κ. Τσιμπουκάκη, ακόμα και αν γυρίσετε στην Ελλάδα, σας παρακαλώ σταματήστε να εισαγάγετε κόμλεξ κατωτερότητας στους Έλληνες και αρχίστε επιτέλους να φέρνετε στην έρμη την πατρίδα σας κάτι πιο χρήσιμο. Μπορεί κ. Τσιμπουκάκη να σας βολεύει ο μύθος της Αμερικής που συντηρείτε γιατί έτσι αισθάνεστε ανώτερος των γηγενών τα καλοκαίρια που έρχεστε στην Ελλάδα, αλλά δυστυχώς αυτό δεν οφελεί τη χώρα για την οποία λέτε ότι νοιάζεστε. Έχει πολλά στραβά η Ελλάδα και ας προσπαθήσουμε όλοι να τα αλλάξουμε, αλλά με σοβαρότητα, υπευθυνότητα και σεβασμό προς τους συμπολίτες μας που αυτοί τη στιγμή καλούνται να κάνουν πολλές θυσίες. Φιλικά από Νέα Υόρκη
    Χ.
    απάντηση112
     
     
    Η πονεμένη ιστορία της Άννας που ήθελε να την λένε Σεγκολέν... | 16/06/2011 03:07
    Μια φορά και έναν καιρό.... η Άννα απο την Κοζάνη ξεχώριζε για την φιλοδοξία και τον αυταρέσκεια της .....δοκίμασε κάθε μέσο για να προαχθεί στην κομματική ιεραρχία.....ήξερε να κρύβει τον συντηρητικό επαρχιωτισμό της και την μικροαστική απληστία της πίσω απο την "φρεσκάδα" του εκσυγχρονισμού....δεν την ενδιέφερε εαν ηταν παιδί του κομματικού σωλήνα αρκεί να προαχθεί ....και να προαχθεί γρήγορα στην κυβερνητική ιεραρχία....έζησε όλες τις μεγάλες στιγμές του " κινήματος".... είπε και πολλές μπαρούφες αλλά ξεχάστηκαν στον θόρυβο που έκανε το "κίνημα".... έκανε οτι μπορούσε να αναδειχθεί "πρώτη" στο "κίνημα" ....αλλά επειδή δεν μπορούσε να ξεπεράσει τον γιο του αφεντικού στην ιεραρχία....διέβλεψε οτι η καμαρίλα και η συνομωσιολογία της ταιριάζουν περισσότερο....ειδικά οταν αποκρύπτονται κάτω απο θηλυκή γοητεία....άλλωστε μόλις κατάλαβε οτι Η ΜΠΑΛΛΑ ΤΟΥΣ ΠΗΡΕ ΟΛΟΥΣ (μαζί και αυτήν) νοιάστηκε για την υστεροφημία της ...έγραψε το περί πατρίδος πόνημα για να καταλάβουν όλοι "τι μεγάλο μυαλό και γοητεία" κρύβει μέσα της η "Αννα της Κοζάνης"....(κλάψτε τώρα όλοι για τα μεγαλεία που θα χάσει η Άννα οταν την πετάξουμε στα άχρηστα μαζί με τους υπόλοιπους χερχελέδες)
    Κοκκινογιάννης (οχι απο την Κοζάνη)
    απάντηση192