«Το σποτ έχει ήδη πάνω από 1.000.000viewsστην ελληνική και παγκόσμια αγορά, ενώ εντύπωση κάνουν τα σχόλια των χρηστών όπως, μεταξύ άλλων, «όταν την βλέπω θέλω να ταξιδέψω τώρα!», δηλώνει ο ιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της airtickets.gr® κ. Δημήτρης Κοντογεώργος.
Ο ίδιος προσθέτει ότι «μετά από 15 χρόνια που «ταξιδεύουμε» την Ελλάδα, τώρα πλέον «ταξιδεύουμε» και ολόκληρο τον κόσμο. Στη μεγάλη διεθνή καμπάνια επικοινωνίας που δημιουργήσαμε εκφράσαμε το πιστεύω μας: «a world to share». Με αυτό θέλουμε να περάσουμε τη φιλοσοφία της εταιρείας μας, ότι δηλαδή μοιραζόμαστε τον ίδιο κόσμο στην κυριολεξία αλλά και ότι θέλουμε να τον μοιραζόμαστε και μεταφορικά, δηλαδή να δούμε τον πλανήτη που ζούμε, να γνωρίσουμε τους ανθρώπους του, να ταξιδέψουμε.Hφιλοσοφία αυτή έγινε το παγκόσμιο σλόγκαν μας».
Βλέποντας μέσα από τα μάτια του, ο θεατής μεταφέρεται στις πιο όμορφες γωνιές του πλανήτη «ζώντας» αξέχαστες στιγμές: ιστιοπλοΐα στο νησί Καταλίνα στην Καλιφόρνια, paragliding στην Τουρκία, περιπλάνηση στις ζούγκλες του Chiang Mai της Ταϊλάνδης, χορός σε συναυλία στο Μαϊάμι, γεύσεις, αρώματα και χαρούμενες στιγμές σε ολόκληρο τον κόσμο.