Η μεγαλύτερη σε ενεργητικό τράπεζα της Αυστραλίας, Commonwealth Bank, παραδέχθηκε την Πέμπτη ότι απώλεσε καταγεγραμμένα προσωπικά στοιχεία περίπου 20 εκατ. πελατών της.
Πρόκειται για ονόματα, διευθύνσεις, αριθμούς και καταστάσεις λογαριασμών που είχαν αποθηκευθεί σε δύο μαγνητοταινίες τις οποίες η Commonwealth Bank πίστευε πως είχε καταστρέψει το έτος 2016 μια εταιρεία με την οποία συνεργαζόταν. Τα απωλεσθέντα στοιχεία αφορούσαν καταγραφές 15 ετών.

«Παρά το ότι υπήρχαν ενδείξεις ότι οι ταινίες δεν έχουν καταστραφεί, η τράπεζα δεν ενημέρωσε τους πελάτες της για το πιθανό πρόβλημα»
, αναφέρει το BBC.
Μετά τη δημοσιότητα που πήρε το ζήτημα η Commonwealth Bank ανακοίνωσε ότι συνεργάζεται με την εταιρεία συμβούλων KPMG για να δοθεί μια λύση. «Απαράδεκτο» χαρακτήρισε το συμβάν ο προσωρινός επικεφαλής του κλάδου λιανικής τραπεζικής της Commonwealth Bank Άνγκους Σάλιβαν, ο οποίος ζήτησε συγγνώμη για την «ενόχληση και την ανησυχία» που προκλήθηκε στους πελάτες της επιχείρησης.