Ζημίες 12,2 εκατ. ευρώ εμφάνισε ο όμιλος Frigoglass στο πρώτο τρίμηνο του 2017, έναντι ζημιών 8,3 εκατ. το α’ τρίμηνο του 2016. Οι πωλήσεις υποχώρησαν κατά 7,5% και διαμορφώθηκαν στα 94,2 εκατ. ευρώ.
Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, η αύξηση των πωλήσεων στην Ανατολική Ευρώπη συνεχίστηκε λόγω της ενισχυμένης ζήτησης από τους εμφιαλωτές της Coca-Cola και τις ζυθοποιίες. Η εταιρεία εμφάνισε διψήφια αύξηση των πωλήσεων του τομέα παροχής υπηρεσιών (Service) λόγω των επιδόσεων των δραστηριοτήτων μας στην Ευρώπη, μείωση των πωλήσεων του κλάδου Επαγγελματικής Ψύξης στην Ασία, λόγω της διακοπής λειτουργίας του εργοστασίου στην Κίνα.

(Εξαιρουμένης της αγοράς της Κίνας, οι πωλήσεις του κλάδου σημείωσαν αύξηση 1%), ενώ η υποτίμηση του νάιρα και η μείωση των πωλήσεων στο Ντουμπάι επηρέασαν τον κλάδο υαλουργίας.

Επίσης, σύμφωνα με την ίδια ανακοίνωση η μείωση του περιθωρίου EBITDA του ομίλου οφείλεται στην πτώση του περιθωρίου του κλάδου επαγγελματικής ψύξης, μερικώς αντισταθμισμένη από την κατά 90 μονάδων βάσης βελτίωση του κλάδου υαλουργίας, λόγω της αύξησης τιμών και της ισχυρής επίδοσης της δραστηριότητας μεταλλικών πωμάτων.

Ο κ. Νίκος Μαμουλής, διευθύνων σύμβουλος Frigoglass ανέφερε ότι «Ο κλάδος Επαγγελματικής Ψύξης στις κύριες αγορές μας στην Ευρώπη κατέγραψε ισχυρή ανάπτυξη, ενώ η δραστηριότητα της Υαλουργίας επηρεάστηκε από νομισματικές πιέσεις στη Νιγηρία. Εστιάζουμε στην αύξηση των πωλήσεών μας στην Ευρώπη για την υπόλοιπη χρονιά και συνεχίζουμε να εφαρμόζουμε πρωτοβουλίες εξοικονόμησης κόστους, με στόχο την ενίσχυση της κερδοφορίας μας».